فال روزانه یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. اتفاق‌های فرخنده‌ای در سال تولدتان انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق‌ها را به فال نیک بگیرید و سالی سرشار از دستاوردهای جدید را آغاز کنید. دوستان و آشنایان در این سال بیشتر از همیشه شما را تحویل می‌گیرند و به فکرتان هستند. به لطف محبت اطرافیان، رفاقت های خود را گسترش دهید و از حمایت دوست و آشنا برخوردار شوید. مدت زیادی است مشکلی بزرگ راه شما برای رسیده به موفقیت‌های بیشتر را سد کرده است. در سال تولدتان اجازه ندهید این مشکل ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده آن را به کمک دوستان و آشنایان حل کنید. انسان خلاقی هستید و توانمندی‌های زیادی دارید، اما از مهارت‌های خود برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر بهره نمی‌‌گیرید و اطرافیان در جریان مهارت‌های شما نیستند. در سال تولدتان فرصتی برای انجام کارهای خلاقانه پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. زحمت‌هایی که در زندگی کشیده‌اید در مهر امسال به بار می‌نشیند. در این ماه مزد تلاش‌های شبانه‌روزیتان را دریافت می‌کنید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به‌گونه‌ای کار کنید تا دامنه دستاوردهای شما گسترش بیشتری پیدا کند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سالهای آینده عمر شما تبدیل شود.

فروردین

به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و در رویارویی با مشکلات زانوی غم به بغل نگیرید. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموال‌تان به سرقت می‌رود. اعضای خانواده امروز توقع‌های زیادی از شما دارند. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کرد و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از آنها درخواست نمایید توقع‌های بیجا را کنار بگذارند. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر می‌اندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد. احتمال اختلاف نظر شما با فردی وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر زمینه دلخوری میان شما و این فرد را ایجاد کند و به هر قیمتی که شده ماجرا را ختم به خیر کنید.

اردیبهشت

خطری وجود نازنینتان را تهدید نمی‌کند و روز را بدون هرگونه حادثه به پایان می‌رسانید. موقعیت کاری جدیدی پیدا می‌‌کنید و این شغل افزایش درآمد و رفاه شما را به دنبال دارد. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. دوستی که مدتی است از وی خبر ندارید، امروز سرزده به دیدن شما می‌آید. این ملاقات را به فال نیک بگیرید و دیدارها را تازه کنید. به مجلس عروسی یا مهمانی مهمی دعوت شده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت، اما مواظب باشید که در خورد و خوراک زیاده‌روی نکنید و به رژیم‌غذایی‌تان پایبند باشید.

خرداد

اعضای‌ خانواده توقع‌های زیادی از شما دارند و این قضیه شما را حسابی ناراحت کرده‌است. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد و از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. عادت‌های ناپسندی دارید. اگر این عادت‌ها را کنار نگذارید دیر یا زود گریبان شما را می‌گیرد و در کنار اینکه سلامت وجود نازنین‌تان به خطر می‌افتد، به لحاظ مالی نیز با مشکل روبه‌رو خواهید شد. مرتکب اشتباهی شده‌اید، اما اعضای خانواده چشم بر این اشتباه می‌پوشند و به شما ثابت می‌کنند که در هر شرایطی از شما پشتیبانی خواهند کرد. انسان منطقی هستید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبرو می‌شوید اتخاذ نمایید. ایده بکری در سر دارید، اما تاکنون این ایده را اجرا نکرده‌اید و دست‌ روی دست گذاشته‌اید. امروز زمان مناسبی برای اجرای این ایده است. مطمئن باشید با انجام آن تجربه‌های زیادی به کوله‌بار دانسته‌های خود اضافه خواهید کرد. یکی از اعضای منزل امروز در بستر بیماری افتاده و تمام تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دستی در هنر یا نویسندگی دارید، اما همیشه استعداد خود را نادیده‌گرفته‌اید و شرایطی برای هنرنمایی پیدا نکرده‌اید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و هنرهای خود را به رخ اطرافیان بکشید.

تیر

فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. نگرانی‌های زیادی دارید و خواب خوش از شما ربوده شده است. این نگرانی‌ها را با دوستی که سنگ‌صبورتان است در میان بگذارید و بار غصه‌ها را از دوش خود بردارید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید از همیشه عاشق‌تر هستید، این احساس را به فال نیک بگیرید و شب و روزی عاشقانه را پشت‌‌سر بگذارید. وقت‌کشی را کنار بگذارید و قدر لحظه‌های‌تان را بدانید. امروز روی خوش زندگی را خواهید دید و کارها همان‌گونه که انتظار دارید پیش‌ می‌رود.

مرداد

روز خوبی راآغاز نکرده‌اید و سلامتی‌تان در خطر است، در چنین شرایطی شرط عقل این است که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت وجود نازنین‌تان به خطر نیافتد. قرار است برای خرید بیرون بروید اما مواظب باشید که تنها لوازم ضروری را خریداری نمایید و ولخرجی نکنید. انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید. به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله ندارید و نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. مطمئن باشید از حضور در این مهمانی پشیمان نمی‌شوید و از چیزی که فکرش را بکنید به شما بیشتر خوش خواهد گذشت. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند. آتش عشق بیشتر از همیشه در دل‌‌تان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید. فرصتی را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و با هم‌صحبتی با اهل منزل به آرامش برسید.

شهریور

روزی شلوغ و پرمشغله را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی روی سرتان آوار شده‌است، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که انرژی لازم را برای انجام این کارها بدست خواهید آورد و به‌رغم کارهای زیادی که برای انجام‌دادن دارید، کار نیمه تمامی به فردا موکول نخواهد شد. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده ‌است. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق‌زندگی‌تان از شما دلخور شود. افسوس عمری که گذشت را نخورید و با رویکردی آینده‌نگرانه زندگی را درپیش بگیرید.

مهر

امروز، روز شماست و به غیر از شادکامی و خوشی، چیز دیگری نخواهید دید. در چنین روزهایی تا می‌توانید خوش بگذارید و دوستان و آشنایان را در شادی‌های خود سهیم کنید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید و در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد.

آبان

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید. یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شما است، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالی‌تان افزایش پیدا کند. نگرانی‌های بی‌موردی که برای سلامتی‌تان دارید را کنار بگذارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل حسابی ناراحت و نگران می‌شوید، اما اصلاً اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند چرا که گذر زمان این مشکل را به مرور حل خواهد کرد. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتی‌تان است.

آذر

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد، این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید. وقت‌ گران‌بهای خود را به بطالت هدر ندهید و به فکر فراگیری مهارت‌های جدید باشید.

دی

روزی آکنده از خوشی و شادکامی را در پیش‌رو دارید و امروز روی غصه و غم را نخواهید دید. یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. نصیت‌های پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را جدی بگیرید. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید. رفتارهای پرخطر را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید،‌ در غیر این‌صورت سلامتی‌تان به خطر جدی خواهد افتاد.

بهمن

نگاهی مثبت به زندگی دارید و این روحیه شما را به فردی با نشاط و انرژی تبدیل کرده و اجازه نمی‌دهید مشکلات سد راه شما شوند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که اطرافیان از این رفتار شما درس خواهند گرفت. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه‌های پرمنفعت باشید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد. کمی از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و با انجام کارهای آرامش‌بخش، مشکلات را فراموش کنید.

اسفند

خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید. پولی برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید و به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود هستید، به صلاح شما نیست که این پول را به گردش نیاندازید و در اولین فرصت پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌تان را به گردش بیاندازید و مطمئن باشید که از این سرمایه‌گذاری، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد. برای انجام کارهای منزل آستین بالا بزنید و به اعضای خانواده ثابت کنید از هر فرصتی برای کمک به آنها بهره می‌گیرید. احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. به صلاح شماست که عشق‌و‌عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید و بیش‌از‌حد سربه‌سر محبوبتان نگذارید. از شایعه‌پراکنی و گفتن حرف‌های کذب پرهیز کنید. در غیراین‌صورت نزد دوستان و آشنایان به فرد غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. مدت زیادی است که فکر انجام کاری ذهن شما را حسابی مشغول کرده، امروز زمان مناسبی است که بدون هرگونه نگرانی و ناراحتی،‌ این کار را انجام دهید. کارهای مهم را با دقت و تمرکز انجام دهید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید.

منبع: برترین ها

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها