معرفی ۲۹ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از سوی صداوسیما

صداوسیما در یک بخش خبری به بررسی نامزدهای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰ پرداخت و این افراد را خواهان حضور در این دوره از انتخابات معرفی کرد.

معرفی ۲۹ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از سوی صداوسیما

نامزدهای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی صداوسیما معرفی شدند. صداوسیما در یک بخش خبری به بررسی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰ پرداخت و این افراد را خواهان حضور در این دوره از انتخابات معرفی کرد که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

علی لاریجانی ، سید عباس نبوی، رامین مهمان پرست، رستم قاسمی، محمد غرضی، محمد عباسی، محمد ناظمی اردکانی، صادق خرازی، احمد امیرآبادی فراهانی، محمدباقر قالیباف ، محسن هاشمی رفسنجانی، محمد جواد آذری جهرمی، علی مطهری ، محمدجواد ظریف، اسحاق جهانگیری، حسین دهقان، سید ابراهیم رئیسی، عزت الله ضرغامی، سعید محمد، محسن رضایی، محمود احمدی نژاد ، سعید جلیلی، مطصفی کواکبیان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، علی نیکزاد، سورنا ستاری، محمدرضا عارف، حسن سبحانی، مسعود پزشکیان.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    0

    فقط سعید محمد

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      درود بر شرفت که هر جا نظر میزاری نام سعید محمد رو میگی

  • مش جمعه
    0

    اسم من و آقای عسگر را هم اضافه کنید.

  • سید
    0

    قبل از انتخابات جریان سازی مکند ای صدا وسیما که تنور انتخابات گرم شود.ولی کور خوندین مردم نمی آیند.

  • میلاد
    0

    سس انشالاه که محموداحمدی نژاد اولین نفر هست بقیه دیگه برن عقب

  • خسرونژاد
    0

    با حفظ احترام به تمامی افراد کاندید شده در لیست اعلامی ، عدم کاندیداتوری جناب آقای مهندس فتاح در انتخاب ریاست‌جمهوری آتی برای مردم زجر کشیده ایران بسیار زیان بار و غم انگیز خواهد بود چرا که این عزیز از معدود مدیران متعهد و متخصص انقلاب است که از تبانی‌های جریانات سیاسی کشور کاملا منفک بوده و همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای اعتلای مملکت و خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردمش ذره ائی درنگ نمینماید. شجاعت در تصمیم‌گیری ، صداقت در گفتار ، عدالت در مسئولیت ، شفافیت در عملکرد ، مبارز در مقابل مفاسد و ....از خصائص منحصربفرد این مدیر دانشمند است. خاضعانه از درگاه خداوند مهربان حضور و انتخاب ایشان بعنوان رییس‌جمهور آینده کشور عزیزمان ایران را مسئلت مینمایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها