فعالیت بیش از ۲۰۰۰ تیم در اجرای طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۰۰۰ تیم در اجرای طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه فعالیت دارند.

فعالیت بیش از ۲۰۰۰ تیم در اجرای طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه

سردار بهمن ریحانی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه بسیار موفق و ارزشمند بود و اثرات بسیار خوبی در کنترل بیماری به دنبال داشت.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه از همان ابتدا هدفمند و در مرحله‌های متعدد اجرا شد، به گونه‌ای که در مرحله اول افراد مبتلا و کسانی که در ارتباط با آنها بودند به صورت کامل رصد شدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: همزمان با اجرای مرحله دوم سالمندان و بیماران زمینه‌ای و خانواده‌های آنها و در مرحله بعدی نیز محله‌های حاشیه نشین شهر مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرند که این مرحله در حال حاضر نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: تعداد هفت هزار و ۲۴۰ نفر در قالب هزار و ۴۴۰ تیم حمایتی به همراه ۱۶۶ تیم رصد و مراقبت در منزل در مرحله اول اجرای طرح در استان کرمانشاه فعالیت داشتند.

ریحانی ادامه داد: با توجه به آغاز پیک چهارم در کرمانشاه، گروه‌های حمایتی به هزار و ۹۴۹ تیم و تیم‌های رصد و مراقبت در منزل به ۸۳۵ تیم در استان افزایش پیدا کرده است و در این مدت تعداد هزار و ۹۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف خدماتی و حمایتی در استان کرمانشاه فعال بودند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در این مدت تعداد ۹۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه، کمیته امداد، هلال احمر و شهرداری در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از توزیع شد که از این میزان تعداد ۳۰۷ هزار و ۵۰۱ بسته توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان تهیه و توزیع گردیده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به توزیع تعداد ۶۰۰ هزار بسته کمک آموزشی و بهداشتی در بین دانش آموزان استان کرمانشاه، بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه تهیه ۴۷۹ جهیزیه جهت خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از کرونا، آزاد سازی ۴۱۰ زندانی جرایم غیر عمد و آسیب دیده از کرونا با کمک خیرین، بازسازی و تعمیر ۵۴ واحد مسکونی و توزیع بیش از پنج میلیون ماسک در محله‌های کم برخوردار از دیگر اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی در استان است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها