قالیباف به کرونا مبتلا شد


7 آبان 1399 - 08:07
5f98f58940af8_2020-10-28_08-07
رییس مجلس شورای اسلامی در توییتی از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

قالیباف با اطلاع ابتلای خود به کرونا، از پیگیری امور و وظایف محوله از محل قرنطینه خبر داد.

در این توییت آمده است:

یکی از همکاران دفترم به مبتلا شد نیمه شب پاسخ تست بنده هم اعلام و مثبت شد.

در حال حاضر در قرنطینه هستم و پیگیر امور و وظایف محوله خواهم بود.

رییس مجلس شورای اسلامی در توییتی از ابتلای خود به کرونا خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f98f58940af8_2020-10-28_08-07
7 آبان 1399 - 08:07

قالیباف با اطلاع ابتلای خود به کرونا، از پیگیری امور و وظایف محوله از محل قرنطینه خبر داد.

در این توییت آمده است:

یکی از همکاران دفترم به مبتلا شد نیمه شب پاسخ تست بنده هم اعلام و مثبت شد.

در حال حاضر در قرنطینه هستم و پیگیر امور و وظایف محوله خواهم بود.

منبع: مهر

66

نظرات 64
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
Mohsen 10 3 پاسخ 1399/8/7 -15:34

اینا واکسن دارن مثل ما مردم بیچاره نیستن همون واکسن‌های که اول تو مجلس تقسیم شد حالشو خوب میکنه هر چند که بود و نبودش فرق نمیکنه

آتنا 8 3 پاسخ 1399/8/7 -14:52

کرونا در مسئولین:تست مثبت بدون علائم،توئیت و مظلوم نمایی،دوهفته استراحت ،بازگشت چاق وچله تر و سرحال تر‌‌‌ کرونا در ملت:مراجعه به بیمارستان با تنگی نفس شدید،بستری بدون تست،انتقال به آی سی یو ،انتوبه شدن ،مرگ

محسن 6 0 پاسخ 1399/8/7 -14:03

نری بیمارستان اونجا کرونا نکشه روحانا قطعا میکشه

محمدموذنی 16 6 پاسخ 1399/8/7 -13:44

اولاکه دروغه دومابه جهنم.بودونبود همه تون فرقی نمیکنه

زرین دشت 9 1 پاسخ 1399/8/7 -13:40

کاش همه کروناها مثل کروناهای مسئولین ایرانی بود

کاربر ناشناس 1399/8/7 -18:04

مسئولان آمریکای که ازایرانی بدترندزودخوب می شند

هاشم طاها 7 0 پاسخ 1399/8/7 -13:35

الکیه.بوریم علی اباد

آتنا 11 4 پاسخ 1399/8/7 -13:32

اگه مرد من باور میکنم کرونا داشته

بنده خدا 4 2 پاسخ 1399/8/7 -13:00

دیروز که خبر آشتی کنان شما و آقای علی برکت الله رو خودم یه پیام دادم . اگه دقت میکردی توی پیامم نوشته بودم تک خوری شده با هم خوری . احتمالا اون چیزی که شما میل کردی آلوده به کرونا بوده و آقای علی برکت الله خواسته باهات شوخی کنه . خوردی پای لرزشم بشین .

رک 1399/8/7 -14:48

حیف ازمردم ایران به خاطر مشکلات اقتصادی مثل این (بنده خدا)اینجوری عقد ای وروانی شده اند که هرچه بدهنشون میادمیگن.

ایمان 8 3 پاسخ 1399/8/7 -12:50

غصه نخور توم مث لاریجانی بهت ازون داروهایی ک انبار کردن و به مردم ندادن میزنن خوب میشی،البته اگه طبق معمول شو و دروغ نباشه برای اهداف بعدیت.با خیال راحت بشین تو خونت که نماینده هات مث شیر تو مجلس با کوپن و شعر دارن جولان میدن

کاربر ناشناس 8 5 پاسخ 1399/8/7 -12:43

بزرگمردکروناراشکست بده قوی باش ونترس شفادهنده خداست

موجودات زمینی 5 6 پاسخ 1399/8/7 -12:27

خداوند به همه خدمتگذاران واقعی کشور سلامتی و توان و انگیزه بده که برای مردمشون مفید باشند ، به جز روحانی که از اتاقش بیرون نمیاد ، البته مرگ طبیعی خبر نمیکنه ، حضرت عزرائیل در انجام وظیفه کوتاهی نمیکنند.

محمد 1399/8/7 -14:51

کاش عزیز اسمت رامیزاشتی (جانوران روانی زمینی )اینجوری بیشتر بهت میاد.

عصر 1399/8/7 -16:15

جناب محمد حقیقت تلخ است اما هست ،،،،،،،،،،شما به کجایتان فشار آمد،،،،

حاج فضیل 10 3 پاسخ 1399/8/7 -11:58

صد درصد دروغ میگه ... کرونا شده براشون یک پروژه چندمدتی استراحت و تفریح

کمالی 1399/8/7 -14:11

وقتی کلمه صد در صد رو میگی پای عواقبش در آخرتم وایسا. بس کنید لجن پراکنی رو. کرونا نفرین آه و سوخی نیست. بیماری مهلکیه که جهان باهاش درگیره

علیرضا 9 1 پاسخ 1399/8/7 -11:57

ای کلک پس بگو تارفتی بیمارستان روزبعدمی خواستی باروحانی جلسه بزاری ولی روحانی ازخودت زرنگ تره روحانی : دیدین دیدین می خواست منوبکشه خخخخخخخ

کاربر ناشناس 5 5 پاسخ 1399/8/7 -11:54

ان شاءالله هر چه زودتر خوب بشی . خلاصه برا مردم کار کردن هزینه هم دارد.

علی 9 5 پاسخ 1399/8/7 -11:52

آقای خالیباف شماها بود و نبودتون بهيچوجه فرقی نداره..... وضعیت الان کشور خیلی خراب تر از اینچیزهاست تا حالا به اندازه یه قرون بنفع ملت کار کردید؟ هی داره بدتر میشه وضعیت

پرسشگر 16 5 پاسخ 1399/8/7 -11:27

تو این اوضاع تحریم ها و قاچاق دارو ، خرج دوا درمان ایشان را از کجا پرداخت کنیم که انشاا... زودتر تماسی با برادران قاچاقچی گرفته تا پس از مصرف دارو مجدداً سلامتی حاصل شود و به حول و قوه الهی این بار بیشتر از قبل به مردم و علی الخصوص کشور ایران آسیب جدی وارد بفرمایند .

مهدی 12 8 پاسخ 1399/8/7 -11:23

خخخخخخخخ بازم برو بیمارستان

کاربر ناشناس 6 5 پاسخ 1399/8/7 -11:18

فاصله پرداخت معیشت مردم به تأخیرنینداز تاشفایابی آقای قالیباف ازشدت فقراقتصادی هیچ حالی ندارن

وحید 17 3 پاسخ 1399/8/7 -11:13

الان چه کسی از همه خوشحالتره؟روحانی...روحانی...

علی 11 4 پاسخ 1399/8/7 -11:09

اگه شو نباشه مقصر خودتی . حالا هی بشین بگو باید بزنیم تو دل جمعیت . خودت وقتی میری پنجاه نفر رو هم با خودت میبری و هم خودت هم همراهات هم مستقبلین هم بادمجون دور قاب چینهای بیچاره رو تو خطر میندازی بشین یه جا مدیر جهادی نظام برای سال بعد لازمت داره ها !!!!

کاربر ناشناس 1399/8/7 -12:09

شمانگران نباشید. الحمد لله روحانی ازقرنطینه نُه ماهه کاخ سعد آباد باتدبیر وامید درحال رتق وفتق امورهست!! ان شاءالله که مشکل جدیدی درست نمی کنه تا کاربه مجلس وپلیس 110 ویگانِ ویژه بکشه!!!

پرسشگر 5 2 پاسخ 1399/8/7 -11:06

تو این اوضاع تحریم ها و قاچاق دارو ، خرج دوا درمان ایشان را از کجا پرداخت کنیم که انشاا... سلامتی حاصل شود و به حول و قوه الهی بیشتر از قبل به مردم و علی الخصوص کشور ایران آسیب وارد بفرمایند .

مهرداد سربندی 11 4 پاسخ 1399/8/7 -10:48

آقای قالیباف عزیز من بعنوان یک هموطن برای شما دعا می کنم انشاء الله جنس ابتلای شما هم از جنس ابتلای ترامپ باشد و ظرف 24 ساعت خوب شوید و به مجلس برگردید.اما اگر خدای ناکرده جنس ابتلای شما از جنس ابتلای همه مردم ایران باشد. مطمئن باشید که شما با خود را در مسیر سیل ویروس قرار دادن به مقام بالایی از قرب الهی می رسید. مطمئن باشید ختی اگر بحای 14 روز 14 ماه هم در قرنطینه بمانید در مجلس آب از آب تکان نمی خورد و کسی هم روی صندلی شما نخواهد نشست. مگر اینکه خودتان بگویید داری رئیس حمهور می شوی. که در آن صورت احتمال دارد بین زاکانی و میر سلیم و همین نماینده خطرناکه اسمش چی بود؟ ذوالنوری، کار به پلیس 110 بکشه. به هر حال شما دیگه قهرمان ملی شدید و در مسیر سیل قرار گرفتید. خالا با وجدان آسوده در قرنطینه بمانید و اصلا به این مسئله فکر نکنید که نبودن یکی از روسای سه قوه مشکلی برای مملکت بوجود می آورد.

کمالی 1399/8/7 -14:14

کسانی که به روحانی رای دادن الان منتقد شرایط کشورن . مسئولیت پذیر باشید. قالیباف قطعا بهتر از امثال روحانی هستش.

کاربر ناشناس 9 7 پاسخ 1399/8/7 -10:44

در وادی عشق ترک سر باید کرد، ای شهید زنده انشا الاه هر چه زودتر بهبودی کامل حاصل گردد

مهرلان 9 0 پاسخ 1399/8/7 -10:16

الڪیه

پاس 1399/8/7 -12:28

نهارر ننخخرردددییییم.

امیر 5 2 پاسخ 1399/8/7 -10:13

آخه چا از مسئول دفتر مایه میزاری مومن خودت رعایت نکردی حالا اون بنده خدارو باعث کرونات می دونی؟؟

ایران 11 1 پاسخ 1399/8/7 -10:10

اگه راست باشه برین سراغ روحانی مایکل جکسنی میرقصه خداکنه دروغ باشه

روح 1399/8/7 -12:30

عجب عمقی ، عجب زیری ، عجب روویی ، عجل گشته میمیرد نه بیمار سخت.

ناشناس 1399/8/7 -16:47

عزیز درستش اینه=اجل برگشته میمرد نه بیمار سخت

وطن ام 8 3 پاسخ 1399/8/7 -10:06

کرونا نمیگیرن، خبر کذب ندید، کرونا اینا رو میگیره بیاری خدا کرونا نابود میشه . دیگه سرطان روشون تاثیر نداره، کرونا ک دیگه رقمی نیست .

حسین 8 11 پاسخ 1399/8/7 -09:51

ان شا الله رفع سلامتی بشه

حاج حمید 1399/8/7 -11:55

اه ببخش اشتباه منفی دادم.... انشالاه هرچه زودتر رفع سلامتی بشه

م 4 3 پاسخ 1399/8/7 -09:46

تازه میخواسته روحانی رو هم کرونایی کنه !!#

کاربر ناشناس 1399/8/7 -11:48

خخخخخخخخخ روحانی هم زرنگ بود فهمید

کاظم ندائی 11 8 پاسخ 1399/8/7 -09:39

انشاء الله که همه بیماران مخصوصا بیماران کرونایی را خدای مهربان شفا نماید. کشور به مدیر لایقی چون شما نیازمند است

مم 8 10 پاسخ 1399/8/7 -09:30

هی گفتن نرو تو ای بیمارستان ها رفتی ای جور شد

محمدکاظم ندرلو 1399/8/7 -10:14

سلا م انشاءالله زود خوب میشین

کاربر ناشناس 1399/8/7 -11:47

یه جوری میگه گفتم نروانگارمادرش یاهمسرشه داره حرف میزنه خخخخخخخخخخخ

کاربر ناشناس 11 8 پاسخ 1399/8/7 -09:30

الکی دروغه

کاربر ناشناس 1399/8/7 -10:19

الان توخونت مثل خانا نشستی هرچند خانی

کاربر ناشناس 14 21 پاسخ 1399/8/7 -09:26

انشالله بزودی شفا پیدا کنه.

کاربر ناشناس 18 2 پاسخ 1399/8/7 -09:15

حتما بازم میره بازدید از بیمارستان های کرونایی، برای انجام وظیفه!!!!!!!!!

ساسی 1399/8/7 -10:05

وظیفه انتخابات 1400 ؟؟؟

ابراهیم 12 4 پاسخ 1399/8/7 -08:43

بیچاره همکار دفتر!!!!!!

ساسی 1399/8/7 -10:04

همکار دفتر از ایشون گرفته... خخخخخ.... حالا مرد باش و بگو روحانی درست می گفت که من نباید بیمارستان بروم و قهرمان بازی دربیاورم. حرص خودنمایی و رئیس جمهور شدن .........

دعا کنیم 1399/8/7 -11:04

انشاالاه شفا پیدا کنه

بسیجی 3 25 پاسخ 1399/8/7 -08:38

کسی که به شما منتقل کرده باید اعدام شود

h;fv 1399/8/7 -10:27

شما هم همچننین

1 1399/8/7 -10:29

چندین بار پست های شما را خوانده ام-شما یک منافق هستی و به نام بسیجی سخنان نامربوط می زنی- بدان منافقین بخاطر بدنام کردن دین و عالمان دینی و زیرسوال بردن احکام و شرع در بدترین جایگاه دوزخ جای دارند البته می دانم که به روز قیامت ایمان نداری

علی 1399/8/7 -11:56

تو بسیجی هستی یا بیمارروانی آدمکش؟ اسم بسیجی رو خراب نکن بیمارروانی جنایتکار

سعید 1399/8/7 -13:50

مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررگ بر منااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااافق

ناشناس 1399/8/7 -16:44

تودشمن نظامی میخواهی با اسم مجهول بسیجی. نفرت پراکنی کنی بسبجی. چاخان وابسته به bbcیاcia

فقر 30 7 پاسخ 1399/8/7 -08:35

بادمجان بم تا الان افت نداشته.مثل ریس قبلی شاد و سرحال میشی

کرونا دیده آس و پاس 1399/8/7 -10:02

داروی 300 میلیونی بهت میزنن خوب میشی.

کاربر ناشناس 1399/8/7 -10:32

کرونا هم در مملکت سیاسی شده برای مردم عادی زجر ومرگ آور وبرای مسئولین کلاس وامتیاز آور