ادعای ساخت منزل مسکونی برای رئیس‌جمهور تکذیب شد

روابط عمومی نهاد ریاست‌جموری اعلام کرد: انتشار خبر ساخت منزل مسکونی برای رئیس جمهور در عین کذب بودن، یک شیطنت آشکار و کاملاً با اغراض مشخص صورت گرفته است.

ادعای ساخت منزل مسکونی برای رئیس‌جمهور تکذیب شد

پیرو انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر ساخت بنایی با متراژ ۴ هزار متر به عنوان ملک و ساختمان شخصی رئیس جمهور در منطقه جماران، روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری ضمن تکذیب این خبر، در اطلاعیه‌ای در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

متن توضیحات روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری به شرح زیر است:

۱- ملک مذکور از جمله املاک قدیمی متعلق به نهاد ریاست جمهوری است و به هیچ وجه مالکیت شخصی ندارد و در سال‌های گذشته نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری مورد استفاده قرار گرفته است.

۲- این ملک قدیمی بر اثر گذر زمان و عدم رسیدگی در سال‌های گذشته دچار آسیب‌های جدی و به شکل نیمه مخروبه در آمده بود که در چند سال قبل برای ساخت گودبرداری شده بود. رها شدن گودبرداری مورد اعتراض همسایگان بوده و بیم آن می‌رفت که به منازل آنان نیز آسیب بزند، به همین جهت ساخت آن در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

۳- کاربری ملک مذکور مسکونی و شخصی نبوده و ساختمانی با کاربری اداری است و انتشار خبر ساخت منزل مسکونی برای رئیس جمهور در عین کذب بودن، یک شیطنت آشکار و کاملاً با اغراض مشخص صورت گرفته است.

۴- ساخت این ملک با هماهنگی کامل با شهرداری تهران انجام شده و موضوع تخلف و ساخت خارج از روابط نیز کاملاً فاقد حقیقت است.

۵- این خبرسازی کذب بر اساس برخی قرائن موجود از سوی کسانی صورت گرفته که طی سال‌های گذشته برنامه‌ای برای این ملک داشته‌اند که به علت عدم توفیق در رسیدن به اهدافشان دست به فضاسازی‌هایی این‌چنین زده‌اند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    روح خدا روح الله خمینی عزیز یک منزل ساده ودلسوزجامعه روحششاداختاقیامت

  • بینام
    0

    برای روحانی نبودبرای نهادریاست جمهوری بودشماهم گفتیدماهم باورکردیم شایدهم برای ننم بود

  • سلطان
    0

    باید هم تکذیب شود .چون رئیس جمهور که نباید خلاف کند .حالا خلاف کرده باید هم تکذیب شود مثل زمانی که بیست تن طلا در ترکیه گرفتند ایران آنرا تکذیب کرد

    نظرات شما -
    • آشنا
      0

      البته آن 20 تن طلا را همین انتشار دهندگان خبرهای کذب بالا به ترکیه بردند؛ اگر اصلاح طلبان یا اعتدالیون برده بودند تاکنون روزنامه کیهان 900 مقاله در باره آن نوشته بود و صادق لاریجانی 1800 نفر را اعدام و خبر 2030 هم صدها ساعت گزارش تهیه کرده بود. بله مردم هنوز منتظرند مندایان ارزشها و عدالت سرنخی از آن تریلی بیست تنی بدهند

  • علی محمد صادقیان
    0

    فقط تکذیب , اگر راست میگوئید از انتشار دهنده آن شکایت کنید تا حقیقت آشکار شود.

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام. چه حسن مشتی و چه مشتی حسن. آیا باهم فرق میکنند. چرا از آقایی که توییت کرده شکایت نمی کنید. البته این کار چون لو رفته یک بازی سیاسی شروع کردند تا ت۷لف آشکار را به سخره گرفته و به قولی صورت مسئله را پاک کنند. از ماست که برماست.

  • رحیمی
    0

    بی انصافی هم حدی دارد وقتی یک نهاد دولتی رسما اعلام می کند ملک مذکور شخصی نیست ومتعلق به اموال دولت است ما نباید چون از روحانی خوشمان نمی اید بگوییم دروغ می گویند ، بالاخره دولت بعدی به استناد همین اطلاعیه مدعی این ملک خواهد شد ، ضمنا اگر نهاد ریاست جمهوری از افترا زنندگان شکایت کرده مگر باید جار بزند که ما شکایت کرده ایم . برای هر حرف ونسبتی که بی جهت به انسان ها می دهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم .

  • سردار دلها
    0

    تو ایران همه چیز تکذیب میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها