خوش‌خبر: هیچ بازیکنی مصدوم نیست

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: در حال حاضر هیچ بازیکن مصدومی در ترکیب تیم ملی نداریم.

خوش‌خبر: هیچ بازیکنی مصدوم نیست

امیر خوش‌خبر درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: هر چه به مسابقات نزدیک‌تر می‌شویم، با توجه به حساسیت رقابت‌ها، فشار روی بازیکنان بیشتر می‌شود. تمام تلاش‌ها روی این موضوع است که استرس‌ها را کنترل کرده و از آن در راستای کمک به تیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تمرینات تیم این روزها در شرایط خوبی ادامه دارد و غیر از مصدومیتی که برای غفور پیش آمد، سایر شرایط مساعد است و بازیکنان تمرینات خوبی را دنبال می‌کنند. روز گذشته دو بازیکن دیگر از تیم ملی کنار رفتند و دو بازیکن یگر هم امروز کنار خواهند رفت تا اسامی نهایی را اعلام کنیم. فکر می‌کنم بعد از تمرین عصر امروز اسامی 14 نفر نهایی مشخص شود. پس از آن هم چند جلسه تمرین خواهیم داشت و سپس راهی چین می‌شویم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ بازیکنی مصدوم نیست؛ مصدوم جدی ما فقط غفور بود که نمی‌تواند تیم را در مسابقات پیش‌رو همراهی کند و سایر بازیکنان مصدومیت‌های کهنه‌ای دارند که باید اوضاع را مدیریت کنند. ضمن اینکه افروزی، پزشک تیم این روزها سرش بسیار شلوغ است، اما تمام وقت در کنار ملی‌پوشان حضور دارد تا شرایط آنها را کنترل کند.

خوش‌خبر در خصوص اضافه شدن شهرام محمودی به اردوی تیم ملی و میزان آمادگی وی، تصریح کرد: واقعیت این است که کادر فنی از شرایط پیش آمده نگران بود، اما در همان روزهای ابتدایی که شهرام به اردو آمد، بسیار سرحال و آماده بود و با عملکرد خوب خود نگرانی‌ها را کمتر کرد.

وی با اشاره به تعطیلی لیگ و اینکه آیا این موضوع تاثیری روی روند تمرینی تیم ملی هم داشت یا خیر، اظهار داشت: اتفاقاتی که رخ داد، قطعاً تاثیرگذار بود. کولاکوویچ هم در نشست خبری‌اش اعلام کرد که با توجه به فشردگی لیگ و فشار زیادی روی بازیکنان بود و تیم ملی کمی زمان نیاز داشت تا بازیکنان را از نظر جسمی و ذهنی به آمادگی ایده‌آل برساند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد عدم برگزاری بازی‌های دوستانه و اینکه دو بازی ابتدایی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک جنبه تدارکاتی هم خواهد داشت، گفت: با توجه به شرایط ما، تیمی نبود که بتواند به ایران بیاید. فرانسه ما را دعوت کرده بود، اما زمان مدنظر آنها با شرایط ما هماهنگ نبود. به این ترتیب سعی می‌کنیم در دو بازی اول مقابل چین‌تایپه و قزاقستان از فرصت استفاده کنیم و روند خوبی به تیم بدهیم.

خوش‌خبر درمورد حضور داورزنی در تمرینات تیم ملی، گفت: او بارها در تمرینات حضور پیدا کرد و شرایط را زیر نظر داشت. حمایت‌های خوبی هم صورت گرفته و از داورزنی درخواست کرده‌ایم باتوجه به حساسیت رقابت‌ها، تیم را برای سفر به چین همراهی کند.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها