آمادگی سعید معروف در تمرینات

سعید معروف با اضافه شدن به تمرینات تیم ملی، سروشکل جدی‌تری به تیم کولاکوویچ داده است.

آمادگی سعید معروف در تمرینات

سعید معروف که بعد از سپری کردن یک فصل در سری آ ایتالیا برای فصل جدید تصمیم گرفته در لیگ چین به میدان برود، بعد از امضای قرارداد با بایک موتور و حضور در تمرینات این تیم به تهران بازگشت چون هنوز لیگ این کشور آغاز نشده است.


کاپیتان تیم ملی والیبال که بعد از پایان جام جهانی مدتی در استراحت بود و سپس راهی چین شد، در ۲ ماه اخیر در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده، اما با ورودش به اردوی تیم ملی نشان داد که از آمادگی خوبی برخوردار است.

سعید معروف که در انتخابی المپیک نگاه خیلی از علاقه مندان به پنجه های طلایی او دوخته شده، یکی از اولین لژیونرهایی بود که در تمرینات تیم کولاکوویچ حاضر شد و شکل جدی تری به تمرینات بخشید.

با اینکه هنوز نفراتی همچون سیدمحمد موسوی و میلاد عبادی‌پور در اردوی تیم ملی حاضر نشدند، با حضور سعید معروف، کولاکوویچ می تواند برنامه های تاکتیکی مدنظر خود را در تمرینات پیاده کند.

با این وجود که درهای تمرین تیم ملی به روی خبرنگاران بسته است، تصاویر نشان می‌دهد معروف با انگیزه بالایی خودش را برای انتخابی المپیک آماده می کند. کاپیتان تیم ملی می خواهد دومین و احتمالا آخرین المپیک خود را هم تجربه کند و به این راحتی از چنین فرصتی نمی‌گذرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها