در والیبال مشهد چه خبر است؟

در شرایطی که تکیلف نماینده خراسان در لیگ برتر والیبال هنوز به صورت قطعی مشخص نشده، باشگاه سبزجامگان پیام درحال جذب بازیکن است.

در والیبال مشهد چه خبر است؟

تیم والیبال سبزجامگان پیام سال گذشته در اولین سال حضورش موفق شدبه همراه کاله آمل به مقام مشترک سوم لیگ را به دست بیاورد، اما امسال تکلیف نماینده خراسان در لیگ برتر هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است.

از طرفی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کرده که درحال حاضر تیمی به نام پیام نداریم و احتمال تیمداری شهرداری مشهد در لیگ برتر والیبال وجود دارد، اما علی شیخ‌الاسلامی، مدیرعامل تیم والیبال پیام خراسان پس از معرفی اعضای کادر فنی تیم تحت نظرش با چند بازیکن هم قرارداد امضا کرده است.

علیرضابهبودی، سید امین علوی، مصطفی شریفات و بهرام فرید چهره‌های مطرحی هستند که روز گذشته قرارداد خود با باشگاه پیام را امضا کرده و عکس یادگاری هم گرفتند. همچنین امروز رضا زندی، مدیراجرایی باشگاه سبزجامگان پیام خراسان اعلام کرد که علیرضاعبدی، امیرحسین ناوی و سجاد سربرقی هم به این تیم پیوسته‌اند.

گفته می‌شود تمرینات تیم والیبال پیام با هدایت اکبر خداوردی قرار است از 20 شهریور ماه آغاز شود که اگر این اتفاق رخ دهد احتمالاً باید پیام را تنها نماینده خراسان در لیگ برتر والیبال در فصل پیش‌رو دانست.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها