سیداحمد خاتمی: برخی می‌گویند بگذارید جوانان شاد باشند؛ شادی را نباید به معنای عبور از خطوط قرمز دانست

امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه و شجاعانه در برابر امریکا ایستاد و نمی توان این امر را انکار کرد .

سیداحمد خاتمی: برخی می‌گویند بگذارید جوانان شاد باشند؛ شادی را نباید به معنای عبور از خطوط قرمز دانست

امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران عزتمندانه و شجاعانه در برابر امریکا ایستاد و نمی توان این امر را انکار کرد .

حجت الاسلام سید احمد خاتمی دوشنبه شب در جشن بزرگ عید غدیر در مصلی شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: تجدید بیعت مسئولان سیاست خارجی با نظام مقدس جمهوری اسلامی در این است که عزت ایران اسلامی را در مذاکرات و صحبت های‌شان حسین وار حفظ کنند .

وی با بیان اینکه امروز ایران بر قله عزت نشسته ، افزود: ساقط کردن پهپاد امریکایی دلیل بر این مدعاست و باید بگویم آمریکایی ها تا ابد خواب و خیال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با خود به گور خواهند برد .

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: تجدید بیعت مجدد مسئولان نظام اسلامی با امیرالمومنین و ولی فقیه زمان، خدمت جهادی با مدیریت جهادی به ملت شریف ایران است .

وی با بیان اینکه ملت شریف و وفادار ایران اسلامی شایسته هرگونه خدمتگزاری هستند افزود: تجدید بیعت مردم با نظام نیز حضور در همه صحنه ها و خصوصا حضور حداکثری در انتخابات و دقت در انتخاب نمایندگانی شجاع ، خدمتگزار ، انقلابی و ولایی است تا آن نمایندگان مایه افتخار باشند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: مردم تنها خدمتی که از مسئولان انتظار و مطالبه دارند، این است که جلوی گرانی های افسار گسیخته در کشور را بگیرند و به نظر من تجدید بیعت مسئولان با رهبری همین امر است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه در برخی موارد خصوصی سازی ها کشور را بیچاره کرده ، بیان کرد: ملت شریف ایران دارای فهم سیاسی بالایی هستند و خوب می فهمند که کشور گرفتار تحریم است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه خصوصی سازی در متن قانون اساسی جمهوری اسلامی قرار دارد تاکید کرد: واگذاری پروژه ها ، طرح ها و سرمایه گذاری ها به نور چشمی ها و آشنایان و وابستگان به قیمت بیچاره کردن کارگران ، بیچاره کردن مستضعفان و محرومان است.

ایت الله خاتمی با اشاره به اینکه باید مسئولان حرف های دلسوزان نظام را نیز شنیده و آن را تخریب ندانند، تصریح کرد: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و خدمت صادقانه به این مردم ، تجدید بیعت مسئولان با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که غدیر منحصر به آن روز نیست و غدیر همیشه باید باشد، تصریح کرد: در دین مبین اسلام بر شادی در روز عید غدیر سفارشات بسیاری شده و برخی ها می گویند بگذارید جوانان ما شاد و با نشاط باشند اما شادی را نباید به معنای عبور از خطوط قرمز خدا دانست.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • محمدی
    0

    بچه هم میدونست خصوصی سازی توایران جواب نمیده همش اشتباه اشتباه اشتباه اره شادیمونم بگیرید همه روزارو کنیدتاسوعاعاشورا

  • زهرا
    0

    عراق را برو ببین مگه اونا مسلمان نیستن ترکیه چی اونام مسامانن

    نظرات شما -
    • سلیمانی
      0

      سلام به همگی سوال مگه پیامبر خدا در حدیث ثقلین نفرمود: من دو چیز گرانبها را در بین شما به یادگار می گذارم قرآن و اهل بیتم را , پس به این دو چنگ زنید تا گمراه و متفرق نشوید. حالا سوال...!؟ معیار تشخیص طبق فرموده رسول خدا اشخاص غیر معصوم و مناطق جغرافیا و یا حتی ارگانها و یا وزارت ارشاد و صدا و سیما نیست معیار تشخیص قرآن خدا و اهل بیت رسول الله (ص)هست اگر مردم و غیره معیار خوبی برای سنجش بودند قرآن نمی فرمود بل اکثرهم لا یعقلون بل اکثرهم لا یعلمون اکثرهم یجهلون به اسلام رجوع کنیم در توبه همیشه باز است #شادی_حلال

  • یه نفر
    0

    خط قرمز کجا بود؟؟؟ همه مشکی پوش شدند و خنده از یاد مردم داره میره!!!!!!

  • سید علی
    0

    اصلا کی گفته شما اقای خاتمی ,برای مردم تصمیم بگیری که شاد باشند یا هرچیزی مگه مابه دنیاامدیم که شما برای ما تصمیم بگیری؟؟؟ شماهمیشه برخلاف نظرمردم حرف میزنی الان وقت اینه که درباره گرونیهای بی حدوحساب و فساد مسولان حرف بزنی نه حرفای حاشیه ی که اصلا به درد نمیخوره

  • اسلام
    0

    اسلام یعنی گریه و غم .هرکس اسلام را یعنی گریه وغم را پذیرفته است

  • محمد
    0

    نظرات چرت نذلرید ، ایشان کاملا منطقی نطق کردن هر چیزی جای خودش خوب هست

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      چرت تر از تو کاسه لیس نداریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها