شاهین‌طبع: امکان صعود به دور بعد را داریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ما تیم‌ها را خوب بررسی کرده‌ایم با بازی‌های خوب امکان صعود به دور دوم جام جهانی وجود دارد.

شاهین‌طبع: امکان صعود به دور بعد را داریم

تیم ملی بسکتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام جهانی چین آماده می‌کند امروز آخرین تمرین خود را در سالن آزادی با حضور خبرنگاران پیگیری می‌کند.

مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در جمع خبرنگاران درباره برگزاری اردوهای خارجی و تاثیر آن روی آمادگی تیم اظهار داشت: ما اردوهای خوبی داشتیم 10 هفته درگیر اردو بودیم؛ تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم که باعث شد به نقاط قوت و ضعف تیم پی ببریم. دو بازی خوب هم با مونته نگرو و لهستان داریم که می‌تواند به ما کمک کند؛ من و همه بچه‌ها از شرایط راضی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که این دوره از جام جهانی نسبت به قبل چه تفاوتی دارد، خاطرنشان کرد: شیوه اجرا و انتخابی جام جهانی متفاوت بود؛ ت یم‌ها 15 ماه درگیر بودند و شیوه انتخابی المپیک هم سخت کرده است. قبلا حرف و حدیث زیاد بود اما الان فدراسیون جهانی وضعیتی را بوجود آورده تا تیم‌های شایسته جواز حضور در المپیک را کسب کنند. تیم‌هایی که مدیریت خوب و کیفیت بازی بهتری داشته باشند می‌توانند به موفقیت هم برسند. تغییرات زیادی صورت گرفته ایران هم جزو تیم‌هایی است که روی آن حساب می‌کنند و این تیم را جزو تیم‌های خوب می‌دانند.

سرمربی تیم بسکتبال ایران درباره اینکه فکر می‌کنید ایران به مرحله دوم جام جهانی صعود کند خاطرنشان کرد: بچه‌ها تیم‌ها را خیلی خوب بررسی کرده‌اند؛ ما بازی‌های خوبی را انجام خواهیم داد و امکان صعود بسیار زیاد است.

شاهین‌طبع در ادامه صحبت‌هایش درباره نقاط قوت و ضعف تیم ملی یادآور شد: ما باید بتوانیم تمرکز زیادی روی بازی‌ها داشته باشیم و به جزئیات بپردازیم؛ سعی کنیم روی این جزئیاتی که باعث برنده شدن ما می‌شود کار کنیم ما تیم متحد و خیلی خوبی داریم، کیفیت بازی هم تقویت شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید برخی بازیکنان اعتقاد دارند باخت مقابل یونان پالس منفی به تیم داده و باعث شده تا کادر از بازی با تیم‌های بزرگ بترسد، تصریح کرد: در جاهای مختلف از کارشناسان صحبت‌هایی مطرح کردیم که باعث می‌شود زحماتی که رسانه‌ها کشیده‌اند مقابل آنها ناحقی شود به این بسنده می‌کنم کار را کلی می‌بینیم؛ رسانه‌های واقعی پشت ما بودن که ما به انتقاد آنها توجه کرده‌ایم. همه جامعه بسکتبال تشخیص می‌دهند کدام رسانه‌ها موثر هستند و انتقادات آنها پذیرفته است. ما نباید به خاطر یکسری افرادی خاص نظراتی بدهیم که کل جامعه رسانه‌ای را دلسرد کنیم.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها