ادعای افسر سابق موساد: احمدی نژاد با نتانیاهو در ارتباط بود
افسر سابق موساد مدعی است: احمدی نژاد در زیمباوه با جاسوسان ما ارتباط گرفت و نتانیاهو با او در ارتباط بود.
افسر سابق موساد مدعی است: احمدی نژاد در زیمباوه با جاسوسان ما ارتباط گرفت و نتانیاهو با او در ارتباط بود.
پاسخ احمدی نژاد چیه؟
انتظار داری پاسخش چی باشه؟
اصلاحات هنوز هم از احمدی نژاد میترسه، چون تنها کسی که تو انتخابات واقعی شکستشون داده.
آین آهنگ مضخرف چیه روی صحبتها گذاشته شده
مموتی 🤣🤣
احمدی رو نمیتوم بگم اره یا نه اما عده ای که هم رسانه دارن و هم پول دارن و با هر چیزی که به نفع کشور باشه مخالفن و مرتب هم تو صدا و سیما و اجتماعات کوچک خیابانی هستن چرا،صد در صد ارتباط دارن.