حمله یک مداح دیگر به پزشکیان/ نریمانی: بفهم چه می گویی!/ ویدئو

رضا نریمانی، مداح، به رئیس جمهور انتقادات تندی کرد.

حمله یک مداح دیگر به پزشکیان/ نریمانی: بفهم چه می گویی!/ ویدئو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 105
  • علی

    تو برا همون میکروفون بگیری دستت میلیاردی پول گرفتی دیگه ادا نیا

    نظرات شما -
    • ناشناس

      مداحی‌ شغل دوم و یا سوم‌ اینها است
      شغل اصلی اینها مقام بالاتری دارند که .....

    • ناشناس

      بهرحال قالیباف و پزشکیان طبق قانون اساسی رییس مجلس و رییس جمهورند.
      خوب یا بد مردم کشور همینا رو انتخاب کردن....

      ساکنان کشور مردم هستن و اینا رو انتخاب کردن

      شما هم میتوانید نامزد انتخابات مجلس شوید اگر راستکی فکر مردم هستید.

    • ناشناس

      به نظر من این اولین و آخرین دوره ریاست جمهوری ایشان است

  • ناشناس

    اگر نمی توانستی کارها را از پیش بری چرا موقع تبلیغ انتخاباتی در شهرهای مختلف با توهین زاکانی را خراب میکردی حالا میگویی نمی توانی پس چرا در انتخابات شرکت کردی

    نظرات شما -
    • ناشناس

      به تو چه

    • وحید علی پور

      ناشناس دوم به تو چه ادبیات خوبی نیست حذف حق گفته خب

  • ناشناس

    درود بر رئیس جمهور پزشکیان همین ک این تندرو ها از گفتارت و دیدگاه و اعمالت عصبانی هستن یعنی کارت رو درست داری انجام میدی و بالای ۹۵ درصد مردم ایران هم عقیده و پشتیبان تومن دمت گرم انشالا خدا کمک کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس

      در نادانی عمیقی هستی

    • ناشناس

      منم هم نظرتم

    • ناشناس

      رییس جمهور کاملا حق داره و چرا تو میکروفون دستته اصلا تو کی هستی چکاره ای کی به او اجازه میدی به رییس مملکت توهین کنی اون که تکلیفش مشخصه از مردم رای گرفته و حق داره حرف بزنه ولی تو نه

    • ناشناس

      رئیس جمهور مملکت باید جوری حرف بزنه که دشمن جرات نکنه بعدش حرف اضافی بزنه. رئیس جمهور مملکت باید محکم و قاطع و سنجیده حرف بزنه!

    • ناشناس

      بله همیشه ناحق طرفدار دارد و دوستداران حق کم هستند ولی خداوند پشت و پناه حق است ای کسانی که حق را ناحق کردید منتظر عذاب الهی باشید

    • مجید

      اگه ندانم کاری های مذاکره کننده ها باعث خشم عمومی بشه و جان رئیس جمهور به خطر بیفته بازم همینو میگی؟

  • اعلیحضرت یعقوب مح

    1- قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ : «حُفُّوا اَلشَّوَارِبَ وَ أَعْفُوا اَللِّحَى وَ لاَ تَشَبَّهُوا بِالْيَهُودِ»؛-

    رسول خدا صلّى اللّٰه عليه و آله و صحبه و سلم فرمود: پشت لب وسبيل خود را از بن بچينيد و سه تیغ کنید و ريش را رها کنید و شبيه يهودان مباشيد.

    من لا یحضره الفقیه ج۱ ص۱۳۰
    وسائل الشیعة ج۲ ص۱۱۶


    2- آن حضرت تاکید می فرماید:
    اَلنِّيَاحَةُ مِنْ عَمَلِ اَلْجَاهِلِيَّةِ؛-
    نوحه خوانی، عملی از روی جاهلیت است.

    کنز الفوائد ج۱ ص۲۱۶

    3- وَ قَالَ أَمِيرُ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ فِيمَا عَلَّمَ أَصْحَابَهُ: «لاَ تَلْبَسُوا اَلسَّوَادَ فَإِنَّهُ لِبَاسُ فِرْعَوْنَ»؛-

    و از جمله مطالبى كه امير المؤمنين عليه السّلام به اصحاب خويش مى‌آموختند يكى اين بود كه: لباس سياه بر تن مكنيد كه آن لباس فرعون است.

    من لا یحضره الفقیه ج۱ ص۲۵۱
    علل الشرایع ج۲ ص۳۴۶
    وسائل الشیعة ج۴ ص۳۸۳
    بحار الأنوار ج۸۰ ص۲۴۸

    نظرات شما -
    • ناشناس

      حُفّوا به معنی کوتاه کردن هست نه حتما تو را الزام به تراشیدن کند.
      باقی صحبتات هم درست نیست در فقه شیعه عزاداری بر امام حسین و ائمه نکوهش نشده و تاکید هم شده لباس مشکی هم گفتند مکروه است نه حرام ترجمه و نتیجه‌گیری شما به نظر میرسد صحیح نیست البته اگر نگوییم مغرضانه است. ☺

    • ناشناس

      بدجوری سوختیدا 😂

    • ناشناس

      رئیس جمهور مگه دروغ میگه؟! منظورش اینه این همه هزینه بی فایده میتونه خرج کشور و مردم بشه فشار اقتصاد رو از کمر مردم کمتر کنه چرا ما باید با دنیا سر جنگ داشته باشیم و این همه نیروهای مسلح داشته باشیم با کلی هزینه پرسنلی و....

    • ناشناس

      تراشیدن سبیل برای مشخص شدن چهره در آن زمان بوده نه تا ابد.
      نوح خوانی برای خانواده را نهی کردند چون از اندوه دور باشند نوحه خوانی و روضه برای عزای امام حسین و ائمه اطهار بسیار هم تاکید شده بخاطر زنده ماندن و حیات اسلام.
      پوشیدن لباس سیاه بطور مستمر و دائمی در زندگی منع شده نه پوشیدن آن در مصیبت و عزا.

    • ناشناس

      نریمانی مرحبا.👏

    • ناشناس

      چه نکات جالبی رو گفتی آقا یعقوب😉

    • ناشناس

      داداش گتاب نوشتی؟! حالت خوبه؟

    • آفرین

      👏👏👏👍👍👍👌👌👌

  • ناشناس

    خودت بفهم ای نافهم

  • ناشناس

    بودجه آبادی مملکت چرا باید خرج جنگ طلبی و شکم و منافع شما باشه؟

    نظرات شما -
    • ناشناس

      جدی ؟؟؟؟ کی حقوق مسئولین رو دلاری کرده ؟ کی حقوق کلان دلاری میگیره ؟؟ کی حق ماموریت به دلار میگیره ؟ سفر مفت هتل مفت خوراک مفت و ... به نفع کیه جنگ و مذاکره بی پایان وقتی هی حق ماموریت هی بخور بخور و تازه همه گندهارو هم بندازه گردن جنگ ؟؟؟ میوه مورد علاقه آناناسه

    • ناشناس

      کی این داستان شعبان بی مخی و مداح بازی میخوهد تموم شه!

    • ناشناس

      یعنی باید از کشور دفاع نمیکردن تا آمریکا بیاد ایران رو بگیره و مثل لیبی آبادش کنه ، ها ؟

  • ناشناس

    کجاش تند بود؟؟؟ مگه دروغه ؟؟ ای بابا شماها دنبال حاشیه هستید

  • ناشناس

    تو نمی فهمی که از درد و غم مردم خبر نداری

  • ناشناس

    بنظرم مملکت رو بسپاریم به مداحان ،صدا و سیمای میلی و تندروها و بعد همگی با هم بریم افغانستان.تا اینها راحت بشن

    نظرات شما -
    • ناشناس

      نه اینا بیان جنگ میشه !!!!!!! اینا بیان پیاده رو ها زنونه مردونه میشه !!!! بعد هم مثل پزشکیان استعفا نمیدن !!!! تازه حقوق مسئولین رو دلاری میکنن و مردم رو ریالی نگه میدارند !!!!

    • ناشناس

      ما چرا بریم؟! ما که مشکلی نداریم با رئیس جمهوری که برگزیده بیشتر مردمه! همینها باید برن همونجاها شربت شهادت بنوشن و البته که تقصیر ما نیست که آقای سعید جلیلی اینها بیشترین رای را نیاورده!

  • حمید

    فعلا که کشور هرکی هرکی شده با این شرایط بعید است دیگر کسی حاضر شود کاندیدای ریاست جمهوری ایران شود.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      راستش گمان نکنم روزگار اقای احمدی نزاد و خدابیامرز آقای رئیسی اینگونه بوده! صدا و سیما که دربست در اختیارشان بود و به یاد ندارم مداحی یا کس دیگری گاهی چیزی علیه شان در این جور جاها گفته باشد!!!!

  • ایزانلو

    دقیقا
    جناب پزشکیان الان اگر فرزندانش و خانواده اش برای موضوعی نیاز به پول داشته باشند و بدهد باید در بین عموم بگوید؟؟
    اصلا تامین امنیت مردم و کشور یکی از مهم تربت وظیفه های شماست...
    اگر همین بچه های هوا و فضا نبودند شما بفرمادچطوری میخواستیردر با دشمن مقابله کنی؟
    نه در این مورد در موارد دیگه هم بفهم چی می گی ؟؟
    حسن روحانی را ببین کسی الان محل .. هم بهش نامیده
    دچار عاقبتش نشی!!!

    نظرات شما -
    • یک ایرانی

      پاسخ واقعی ملت در اینستاگرام ببینید🙃

    • ناشناس

      اون موقع جنگی هم نبود دوست عزیز
      پول مملکت هم مستقیم تو جیب ملت میرفت نه جاهای دیگه

  • ناشناس

    کاش صدا و سیما شرایطی رو بوجود مییاورد که موافق و مخالف بصورت مناظره نظراتشونو میگفتن

  • ناشناس

    اتفاقا تو باید بفهمی چی می گی!
    پزشکیان داره میگه من پولی رو که می تونستم خرج آبادی کشور و رفاه مردم بکنم دادم برای جنگ . پس فردا نیایید بگید چرا کالابرگ زیاد نشد چرا فلان طرح عمرانی تموم نشد چرا حقوق ها سر وقت پرداخت نشده ؛پولها رو دادم برای توپ و تانک و موشک

    نظرات شما -
    • ناشناس

      یه عده ای مثل شما رو آدم واقعا درک نمیکنه!!!
      باید کشوری باشه که به کالابرگش فکر کنی!!!
      موشک و... اگر نبود الان شما هم نبودی که کامنت بذاری!
      خوبه ایران حمله هم نکرده و دفاع کرده و خوب کرده!
      سر ادم سوووت میکشه از حرفای بعضی ها

    • ناشناس

      ناشناس دوم
      میخوام نظرت رو در مورد ژاپن و آلمان کا ارتش ندارند و نیرو های دفاعی دارند بدونم

    • به ناشناس دوم

      چرا‌ کسی نمیگه‌ چرا جنگ اتفاق‌ افتاد
      اگر با کسی دشمنی و آرزوی مرگ نکرده
      بودی الان جنگ هم نمی‌شد

  • ناشناس

    برخی حرفهادرعموم زدن خطراتی دارد برای کشوردارد چون آمریکا بعداحتمالاتحریم نفتی کند چون آمریکا طرفدار اسرائیل است خدارحمت کندرییسی اسم مهسا که آوردرسانه ای شدوبعداون اختلافات داخلی پیش اومدخدامیفرمایدبه بندگانم بگوحرف احسن بزنندچه بسابایک کلمه شیطان تفرقه میندازد

    نظرات شما -
    • ناشناس

      موشک وتفنگ و..فقط برای یک عده تو مملکت نان و نوا دارد و همینجوری نان میخورند فکرزنی که برای بچه ها تن فروشی می‌کنه نیستید فکر کارگر وبیکارهایی که هشتشون گرو نه است نیستید شما از اذناب خوارج هستید

    • ناشناس

      موشک و تفنگ برای هرکشوری نیاز هست
      اگه نباشه اون رفاهی که توی سرته برعکسش بهت میرسه
      خیلی هم موضع بیخودی نگیرید هم موشک نیازه هم رفاه
      که کشور ماهم تلاش خودش رو در هردو داره میکنه

  • ناشناس

    آخر نفهمیدیم شما چکار هستی مملکت را مسئولین بلدهستند اداره کنند به تو ربطی ندارد وظیفه نیروهای نظامی حراست از مملکت هست هیچوقت یک ارگان نبود که جنگ کرده همه در جنگ باهم همکاری کردند. تو بر مداحی کن

  • رابی

    بفهم نفهم.چرا نمی فهمی که ما نفهمییم

  • ناشناس

    نا فهم تو بفهم میگه پول نون مردم را دادیم هوا و فضا فهمیدی نفهم بفهم.

  • ناشناس

    متاسفانه در 38 سال گذشته مداحان در راس حاکمیت جا گرفتند و فرهیختگان و متخصصان و حتی فقهای واقعی به معنی حوزوی از ا ین راس دور شدند

    نظرات شما -
    • ناشناس

      همینو بگو!

  • ناشناس

    منبعد باید شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری قبل از حکم تنفیذ یک مرحله دیگر برای نظارت و تصویب حکم ریاست جمهوری توسط جامعه مداحان هم اضافه کنه . البته بعد از صدرو حکم تنفیذ حتما باید توسط مجریان صدا و سیما هم تصویب بشه.

  • ناشناس

    درود بر اقای نریمانی دمت کرم

  • ن

    زمین فروختند!!!!کدام زمین

    نظرات شما -
    • ناشناس

      راست میگه زمین از کجا آوردن فروختن!!!!؟؟؟؟

    • ناشناس

      از همون جا که پزشکیان نفت آورده!!!!!!!
      حالتون خوبه؟

  • ناشناس

    دو تا بچه تریبون دار، رئیس جمهور یک مملکت را تحت فشار روانی قرار می دهند تا بخشی از اخبار قابل گفتن پشت پرده را با مردم در میان نگذارد تا اینها با روایت سازی دروغ بتوانند اقلیت حلقه زده دور خود را با امید واهی همچنان امیدوار نگه دارند.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      وای و صد وای از شما
      که همین جماعت به قول شما در اقلیت کشور رو نگه داشتن!
      شما به اصطلاح اکثریت مدیون رشادت همون ها هستید...
      بس کنید
      بس کنید این ساده لوحی رو

  • ناشناس

    دمت گرم دمت گرم حرفهات رو باید با طلا نوشت

  • ناشناس

    وقتی مملکت صاحب نداره همین میشه !
    هرکس راحت دروغ میگه ! دبه میکنه ! فساد میکنه
    راحت گند میزنه به زندگی مردم و ... این کشور درست شدنی نبست چون بی صاحبه ! قانون فقط برا مردمه بدبخته

  • ناشناس

    در روانشناسی های مختلف(حددد37 تا 40 رشته ان به ویژه از متطر روانشناسی شخصیت، اجتماعی. .. ) معمولا برای اطلاع از علل برخی حرفها، حرکات و رفتارهای افراد و سازمانها و...، ریشه و عوامل اولیه و یا مجموعه علل اولیه و.. آنرا شناسایی و تحلیل کرده و راه حل می دهند / حال اگه شماها یک رسانه علمی و تحقیقی و درست و حسابی هستید. از شماها انتظار می رود: ریشه برخی انتظارات و توقعات (به قول خودتان توهین و.. ) برخی مداحان از دولت و رییس اعتباری و موقت انرا از این منظر نقد و ریشه یابی کنید، و با تیترهای پوپولیستی و تحریک کننده مردم را به اصل مداحی و.. بد بین نکنید. که قطعا یکروزی صاحبان این روزها یعنی امام حسین(ع) و حضرت عباس (س) رسوایتان خواهد کرد. 🤲🤲🤲 / ظاهرا ریشه این حرکات برخی مداحان، ریشه در برخی حرفها و موضع گیری های خام و یا نسنجیده و گاها مشکوک بعضی دولتی ها بویژه مدعی خرید ذرت، گندم و جو گندیده و مشکوک از امریکا است، و الخ.... پس در خانه گر کس است. یک حرف بس است. اگه منعکس نکنی مثل قبل ثابت خواهی کرد. که سانسور چی ماهری بر علیه مردم و... هستی...

  • ناشناس

    تازه گفته ۲۰ میلیون بشکه نفت دولتو دادیم مگه مال باباشونه مال این ممکته و باید خرج دفاع از این مملکت هم بشه. جلوشو نگیرن بعدا میگه نفت خودمو دادم.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      نه اشتباه نکن باید خرج آبادانی و رفاه مردم بشه نه هزینه جنگ افتاد؟ فکر نکنم 😂

  • مقیمی

    حتی تو کشورهای کمونیستی هم اینقدر بلبشو نیست که حاکمیت همزمان در اختیار چند جناح با عقاید ، رفتار و اعمال متفاوت باشند !!!

  • ناشناس

    شما هم حیا کن وبفهم چه حرفی را کجا باید بزنی رییس جمهور حرف ملت را زد حقوق ملت را نمی‌تواند به جاهای دیگر بپردازد شما هم نیاز نیست کیسه بگردانید ویرای نظامیان پول جمع کنید یک صدم بودجه صدا و سیما برای آنها کافی است بفهم که کشور نیاز به اتحاد دارد

  • سید عزیز

    زمین فروختن زمین کیو ؟مرد ناحسابی این کشور هرچی پول پیدا و نهان داشته خرج نظامی گری شده .از سوریه و لبنان و عراق و یمن گرفته تا شاخ آفریقا .سیمان چرا باید در کشوری که ساخت و ساز آنچنانی ندارد اینقدر گرون بشه چون صرف این همه تونل داخلی و خارجی شده.واین همه فقر و گرانی علتش چی بوده کشوری با این همه ثروت .مصلحت اندیشی بیمورد و کشش نده باید در این کشور تموم بشه.

  • ناشناس

    مملکت دست مداح ها افتاده

    نظرات شما -
    • ناشناس

      یه دونه دیوارساخت دستاشون مث برف میمونه وصورتشون مث دختر سه سالس

  • ناشناس

    خوبه جنگ‌ شد وگرنه پزشکیان چه توجیهی داشت ؟ینی اگه جنگ‌ نشده بود دیگه همه چی اوکی میشد ؟اینا بهانه هست من به پزشکیان رای دادم چون وعده های زیادی داد حرفای قشنگی زد ولی همش الکی بود الان هم بهانه ها شروع شده برای انتخابات بعدی.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      من هم رای دادم به ایشان و همچنان از این کارم خشنودم چون پیشاپیش می دانستم اگر آن یکی شده بود چه میشد!!! دیگر اینکه گمان نکنم حتی اگر خودشان بخواهند بابت سنشان نامزد ریاست جمهوری بشوند. همان کاری که با خدابیامرز رفسنجانی شد.

  • ناشناس

    چه کشوری شده تو عزای امام حسین این حرفها

  • مجید خ

    سلام
    این آقا جو گیر میشه اگه مریضهاشو هم اینجوری معالجه می‌کرده خدا بهشون رحم کنه البته آدم صاف و صادقیه آدم سیاسی نیست که به مردم دروغ بگه زیاد سخت نگیرید ای کاش می‌گفت ما بودجمون میدیم برای دفاع که حرف و حدیثی پیش نیاد و دشمن حساب کار دستش بیاد

  • ناشناس

    اینها چرا از حرف حق می ترسند،،،

    نظرات شما -
    • ناشناس

      حرف حق؟
      دوست عزیز
      هر حرفی حتی اگر راست باشه نباید در هر جا و هر زمانی گفته بشه
      در اوج جنگ نباید جوری صحبت بشه گویی...
      چی بگه آدم

  • ناشناس

    حقیقته گفته تو چرا بهت برخورد

  • ناشناس

    تو کی باشی که به رئیس جمهور نفر دوم مملکت توهین کنی. ساکت شو

  • سعداپی

    یعنی همه خواب بودن فقط شما متوجه شدی برادر. شما که بدتر کردی.الان همه فهمیدن شما کی هستی .چرا حفظت گفتار نداری

  • Shahram777

    چرا وحدت ندارید
    رئیس جمهور مملکت هست
    متاسفانه خبر کلیک خور زیاد کار میشه !
    بزارید یکم شرایط عادی بشه
    انصافا داستان درست نکنید

  • ناشناس

    آقای پزشکیان شما که سالها تو مجلس بودی با همه چی سیاست آشنا هستی اصلا چرا وعده دادی که الان با بهانه های مختلف میخای خودتو بی تقصیر نشون بدی ما دیگه گوشمون از این حرفا که یه عده نمیزارن یا نمیخان پر شده..اگه نمیتونی توجیه نیار شما را به همون نهج البلاغه قسم برو.مارا به خیر تو امیدی نیست

  • ن

    دقت کردین لحن اش مثل لحن احمدی نژاد است

  • Shahram777

    هیچ کس نمیتونه بگه فقط من بودم یا ما بودیم
    ...........
    پدرم رفت جنگید
    خواهرم ترسید مادرم
    با ترس رو به چشمانش خندید
    خوب یادم هست کوچه
    ما بارها لرزید

  • حسن

    خبر فوری نفهم بفهم تذکر بر نادانی مسئول نفهم امر ضروری هست مداح غیر مداح ندارد

    نظرات شما -
    • ناشناس

      منم موافقم آقای حسن همه دارند پزشکیان رو تذکر میدند اما بعضی ها فقط دست میگذارند روی یک قشر مشخصی،، یادمه در زمان انتخابات خود پزشکیان دست به دامن مداحها شده بود برای رای جمع کردن.

    • ناشناس

      در پاسخ به توهین کنندگان به مداح ها جهت یاد آوری میگم زمان انتخابات پزشکیان خودش برای کسب رای بیشتر و جلب اعتماد مردم از ده ها مداح تاییدیه گرفته بود و اعلام کردو از این قضیه به نفع خودش استفاده کرد حالا که عملکرد بد پزشکیان صدای همه رو درآورده مداح و غیر مداح،، دیگه مداحها از نگاه پزشکیان و حامیانش بد شدند.

    • ناشناس

      علظ کردی ! اتفاقا هرکی باید جایگاه خود رو بدونه! خبر فوری دمت گرم

    • ناشناس

      مداح هم یک شهرونده
      میتونه نقد کنه
      به دفاع از عزت کشور و نظام ما در مقابل چشمان دشمن حرف زد
      کاری که مسئولین باید آن را حفظ کنند

  • حق گو

    به اعتبار آمار خود شما ؛ ما روزانه ۴/۷ میلیون لیتر نفت استخراج میکنیم ؛ حالا یه سوال خیلی ساده از شما رییس جمهور دکتر ؛ شما ۲۰ میلیون از جیبت دادی هوا و فضا بجنگه ؛ میشه تقریبا استخراج ۵ روز ؛ لطفاً بگو با ۲۶ روز بقیش که میشه ۱۲۲ میلیون چه کار کردی ؛ چه بدبختی و بارگی رو از این مملکت حل کردی ؛ چه گرهی رو باز کردی ؛ جز گرونی و بدبختی و نداری که بیشتر شد و رانت به دوستان و آشنایان کار دیگری کردی ......
    یه نکته : اون ۲۰ میلیون هم جزو وظیفه بوده و باید می‌دادی و که اگر نداده بودی الان به جای جسمت با روحت باید حرف می‌زدیم و فاتحه برات می‌خواندیم....

  • شهیدی

    دارم به این نتیچه می رسم با این کارهایی که تندروها علیه پزشکیان می کنند دیگه هیچ جلسه روضه و مداحی نروم گوش هم ندم

    نظرات شما -
    • ناشناس

      هم با لحن خوب و هم منطقی صحبت کرد
      هیچ ربطی به تندرو بودن نداشت
      یعنی هرکسی حرف منطقی بزنه و خلاف حرف یک جریان باشه میشه تندرو؟!!
      واعجبا!!
      من هم بعنوان یه شهروند وقتی دیدم رئیس جمهور اینطور صحبت کرد احساس حقارت بهم دست داد. نباید در تریبون ملی که دنیاهم داره نگاه میکنه یک شخص رسمی این نظام آنهم شخص دوم مملکت این ادبیات را برزبان بیاره
      یه وقت فرد عادی جامعه اینطور میگه یه وقت

  • ناشناس

    حقیقت رو گفته

  • 💝

    😐شروع شد دوباره من نمیدونم اینهمه مملکت دانشمند و پرفسور داره چرا مشکلات اقتصادی کشور هنوز درست نشده خخ بجای اینکارا کاش یه ذره نه خیلیا فقط یه ذره به فکر اقتصاد مملکت بودن که اینهمه گرونی هست و وقتی بشینی درکنار مردم متوجه میشی که مردم واقعی سرزمین چه ها میکِشن

  • خانم گُل

    ☹️ نمیدونم چرا بجای این دعواهای پیش پاافتاده کسی بفکر مملکت نیس ومردم بیچاره ای که حقیقتاً زندگی نمیکنن اصلا ً مردم درایران زندگی نمیکنن و درحقشون فراتر از ظلم شده آدم دیگه نمیدونه چی بگه
    والا همه دینها وپیامبرها دوست داشتنی هستن این که شکی نیس درقلب ما هستن همه پیامبرا ولی اینکه بمشکلات مملکت چرا رسیدگی نشده هیچوقت عجیبه
    بحث این ریاست جمهور و اون نیس اصلا ً چرا مشکلات هیچوقت حل نشده این واون واین که دیگه کلمات پیش پاافتاده ای شده درمملکت دیگه باید گفت چرا حل نمیشه مسائل اقتصادی و مدیریتی و اجتماعی وغیره درکشور آدم مردم که می بینه دلش کباب میشه بعد دانشمندان و پروفسورها و اندیشمندان بی‌خبر از همه چی حقیقت دربین مردمه همیشه

  • ناشناس

    قرارداد صلح امضا نمیکرد که از گرسنکی میمردین

    نظرات شما -
    • ناشناس

      ما حاضریم از گرسنگی بمیریم ولی همچین قرار دادی امضا نکنیم.

    • ناشناس

      تو دلت میخواد از گرسنگی بمیری،خوب بمیر،ما نمیخواهیم برای هوا و هوس امثال شما آسیبی به کشورمان وارد شود و برای نادانی و نافهمی شما بمیریم.

  • علیرضا

    آقای پزشکیان نفت مال کشور هست تو از ارث پدرت ندادی که. اصلا برای برداشتن این مقدار بشکه نفت نیازی به اجازه تو نبود. اعتبار تو 4 سال هست فقط 4 سال. در حد 4 سال حرف بزن

  • ناشناس

    راست میگه دیگه رئیس جمهور باید اینجوری حرف بزنه؟!

  • سارا

    پزشکیان باید پیش خدا جواب پس بده پول نفت رو که برای مصارف شخصی سپاه نداده هزینه‌ی تامین دفاع از کشور رو داده که اگر همین سپاهی ها نبودن الان کشور از دست رفته بود با امثال آقای پزشکیان و روحانی که فقط ضربه ی اقتصادی میزنن و فقط بلدن متیاز بدن به غربی ها به خاطر خود فروختگی و ترس و ضعف ایمان

  • ناشناس

    امام خمینی سلام الله علیه فرمود اگر سپاه نبودکشورهم نبود

  • دل سوخته

    حرفهای هر دو (آقای رئیس جمهور و آقای مداح)بی جا و نسنجیده هستش. لطفا در حرفهایتون دقت داشته باشید ،بقول معروف قبل از حرف زدن فکر کنید.

  • ناشناس

    مداخ بره مداحی کنه،بهذنظر بنده ایشون تخصصش همینه،اگه بیاد جایگاه دیگه رو با توجه به نظر خودش بدون اینکه از واقعیتها خبر داشته،دخالت وفضولی محسوب میشه،لطفا بذارید هرکسی کار خودش رو بکنه ،فعلا ایشون رییس جمهور۸۰ ملیون نفره ایران هست،حالا هرکی هست وهرچی هست،ببندید اون غارتون رو

  • ناشناس

    اگه یه مداح نبود وآدم عادی بود و به کدخدای ده یالغوزآباد سفلی توهین میکرد، ببین چکارش میکردن..

  • ناشناس

    تو حرفت برای خودت و اون چهار درصد ارزش داره اکثریت مردم خواهان مذاکره و تعامل با آمریکا هستن تمام

  • مهرداد سربندی

    چقدر بدبخت است انسانی که ادعای انسانیت دارد و الگوی زندگی و مدینه فاضله اش مقدار پول تو جیبش است.

  • برهان

    حرف درستی زده. احسنت