فوری/ عملیات تخلیه کشتیها از تنگه هرمز متوقف شد
بنا بر اعلام سازمان بینالمللی دریانوردی در پی وقوع حادثه دریایی در نزدیکی عمان عملیات خارج کردن کشتیها از تنگه هرمز را موقتا متوقف کرده است.
آرسنیو دومینگز دبیرکل سازمان بینالمللی دریانوردی پنجشنبه شب در بیانیهای گفت: پس از طرح تخلیه توسط این نهاد که از طریق آن چندین کشتی با موفقیت تخلیه شدند، تصمیم گرفتم تا برای اطیمنان دوباره از تضمینهای ایمنی لازم برای کشتیهای موجود در لیست تخلیه ما و همه کسانی که در منطقه هستند، عملیات تخلیه را به طور موقت متوقف کنم.
این نهاد دو روز پیش اعلام کرده بود که در همکاری نزدیک با ایران، عمان و همه کشورهای ساحلی و آمریکا و صنعت دریانوردی عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد را که همچنان در منطقه هستند، آغاز میکند.
این منابع گزارش دادند که یک کشتی باری در جنوب شرقی بندری در عمان مورد اصابت یک پرتابه ناشناس قرار گرفت.
همکاری نزدیک با ایران که نه... تبعیت کامل از ایران. ثانیا! عمان رو به نوعی میپذیریم. کشورهای خلیج فارس و امریکا خر کیه؟؟
یواش تر برو زمین نخوری
ببنداین تنگه رااین یک دستوره لااقل۵۰ملیون مردجنگی الخصوص لربرنوبدست پشتشه