دوره های قبل کجا بودی که ببینی برای رئیس جمهور شدن همدیگر رو جر میدادند....
نظرات شما -
ناشناس
خدا وکیلی رییس جمهور در این سیستم چه کاره است ؟
هم وطن
فقط خودش و خندید و دو نفر دیگر . این یعنی دیگران هم از لودگی این جانور خسته شدن
ناشناس
اتفاقا همه دنبال رئیس جمهورشدنن.چون هم مسئولیتی نداری وباید کارهای دیکته شده دیگران را انجام دهی وهم بی خاصیت بعدم کلی حقوق بابت این جایگاه.خدایی منم بدم نمیاد
نظرات شما -
ناشناس
مسولیت تصمیماتشون که به تو دیکته میشه رو میندازن گردنت
ناشناس
دولت ما خودش افشا کرده که 20 میلیون نفت خودشو داده به سپاه. اختیارات در این حده.بعدم بابت معیشت همرو حواله میدن به دولت
حمید کلباسی
به ترامپ گفتن اگه فضولی نکنی ، نصف بهشتو به تو میدن .
ترامپ گفت بقیه اش را به کی میدن؟!
علی
بدبخت به لودگی افتاده
از بس چیزی تو دستش نیست
ناشناس
اتفاقا چون ماهی 1000 دلار حقوق میگیری و هرچی پیش میاد میگی دست مانیست ، دستمون بسته هست و هیچ جا هم پاسخگو نیستی و برای خاک و جغرافیای بقیه جاها بیشتر از ایران موضع میگیری و حرف میزنی و شعار میدی و عملا به جای مدیر و رئیس بودن مجری تمام عیاری هستی خیلی ها دوست دارند رئیس جمهور باشند
دوره های قبل کجا بودی که ببینی برای رئیس جمهور شدن همدیگر رو جر میدادند....
خدا وکیلی رییس جمهور در این سیستم چه کاره است ؟
فقط خودش و خندید و دو نفر دیگر . این یعنی دیگران هم از لودگی این جانور خسته شدن
اتفاقا همه دنبال رئیس جمهورشدنن.چون هم مسئولیتی نداری وباید کارهای دیکته شده دیگران را انجام دهی وهم بی خاصیت بعدم کلی حقوق بابت این جایگاه.خدایی منم بدم نمیاد
مسولیت تصمیماتشون که به تو دیکته میشه رو میندازن گردنت
دولت ما خودش افشا کرده که 20 میلیون نفت خودشو داده به سپاه. اختیارات در این حده.بعدم بابت معیشت همرو حواله میدن به دولت
به ترامپ گفتن اگه فضولی نکنی ، نصف بهشتو به تو میدن .
ترامپ گفت بقیه اش را به کی میدن؟!
بدبخت به لودگی افتاده
از بس چیزی تو دستش نیست
اتفاقا چون ماهی 1000 دلار حقوق میگیری و هرچی پیش میاد میگی دست مانیست ، دستمون بسته هست و هیچ جا هم پاسخگو نیستی و برای خاک و جغرافیای بقیه جاها بیشتر از ایران موضع میگیری و حرف میزنی و شعار میدی و عملا به جای مدیر و رئیس بودن مجری تمام عیاری هستی خیلی ها دوست دارند رئیس جمهور باشند