تیم حمید رسایی برای تحصن مقابل مجلس تکمیل شد
روز گذشته حمید رسایی، نماینده تهران در مجلس در یک جلسه وبیناری غیررسمی نسبت به ادامه تعطیلی صحن علنی مجلس انتقاد کرد و گفت پس از چهار ماه انتظار، توقع داشتهاند امروز جلسه رسمی برگزار شود.
او در پایان اعلام کرد در صورت باز نشدن مجلس، هفته آینده به همراه برخی نمایندگان، ساعت ۸ صبح در محل مجلس حاضر خواهند شد و حتی در صورت بسته بودن، جلسه را در بیرون ساختمان و با حضور مردم برگزار میکنند.
حالا کامران غضنفری، نماینده مجلس نیز با انتشار توئیتی اعلام کرد جمعی از نمایندگان یکشنبه به مجلس خواهند رفت؛ اگر در بسته بود تا باز شدن مجلس همانجا تحصن میکنیم.
