پاسخ ونس به سوالی درباره سلام ندادن عراقچی در اتاق جلسه
معاون رئیس جمهور آمریکا به سوالی درباره سلام ندادن عباس عراقچی در اتاق جلسه مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس، پاسخ داد.
خبرنگاری خطاب به معاون رئیس جمهور آمریکا پرسید: دیروز لحظهای پیش آمد که آقای عراقچی وارد اتاق شد و با شما سلام و احوالپرسی نکرد؛ آیا این را بیاحترامی به خودتان تلقی کردید؟
جی دی ونس پاسخ داد: نه، باور کنید؛ بعضیوقتها بهنظرم میرسد که آنها بسیار گیجکننده هستند. چیزی که برایم کمی خندهدار بود این است که بعد از آن جلسهٔ اولیه میگفتند ایرانیها دارند مذاکره را ترک میکنند، ولی ما بعد از آن حدود ۹ ساعت با آنها به گفتوگو ادامه دادیم.
چه دقیق حرف میزنه
همتون فیلم هستین. نمیتونید مثل آدم هم مذاکره کنید. یاد نگرفتید. کی به شما این رفتارهای اجتماعی را آموزش داده. فیلم را تمام کنید. خیلی ها بیدار شدند و حق و حقوق میخواند
به دليل تربيت خانواده عراقچي بوده!
به یزدان اگر ما خرد داشتیم
کجا این سر انجام بد داشتیم