دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل/حزب‌الله لبنان: بی‌طرف نیستیم/ اسرائیل رسما آغاز جنگ علیه نوار غزه را اعلام کرد

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی درحالی روز نخست را پشت سر گذاشته است که مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو از آن به تلخ ترین و سخت ترین روز یاد کرده و در مقابل آن ، آزادیخواهان جهان و کشورهای اسلامی را به ستایش واداشته است.

دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل/حزب‌الله لبنان: بی‌طرف نیستیم/ اسرائیل رسما آغاز جنگ علیه نوار غزه را اعلام کرد

عملیات طوفان الاقصی علاوه بر این که بازنمایی گوشه ای از اراده جوانان فلسطین برای دفاع از آب و خاک کشور خود و مقابله با دشمن اشغالگر است، نشانگر قدرت و پیشرفت نظامی نیروی مقاومت بوده بطوری که برخی سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی اذعان داشتند که برای این حمله غافلگیرکننده به‌اندازه کافی آماده نبودند و این حمله بی تردید شکست سرویس اطلاعاتی ما ( رژیم صهیونیست ) به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اولین روز عملیات طوفان الاقصی

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه محتوای نشست کوچک امنیتی در خصوص تحولات اخیر در فلسطین اشغالی را فاش کردند.

حامیان جبهه مقاومت فلسطین در پاکستان همگام با رهبران سیاسی و مذهبی این کشور به نشانه همبستگی با رزمندگان فلسطین به خیابان‌ها آمده و با حمل پرچم بزرگ فلسطین پیروزی عملیات ضدصهیونیستی «طوفان الاقصی» را جشن گرفتند.‌

- منابع خبری فلسطینی بامداد یکشنبه از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل دو تن از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه خبر دادند.

 «مئیر ارلان» افسر سابق ارتش صهیونیستی و پژوهشگر ارشد «موسسه مطالعات امنیت ملی» در دانشگاه تل‌آویو گفت : عملیات تازه مقاومت فلسطین «ضربه مهلکی» برای نهادهای اطلاعاتی و نظامی صهیونست‌هاست.

 منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر را مسؤول شکست خفت‌بار از حماس می‌دانند.

 رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از زخمی شدن ۶ تن در نتیجه شلیک موشک از غزه به شهر عسقلان در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

 منابع بهداشتی فلسطینی بامداد یکشنبه گزارش دادند که در حمله رژیم صهیونیستی به واحد مسکونی در نوار غزه، ۱۴ تن از اعضای دو خانواده به شهادت رسیدند.

photo_2023-10-08_00-22-48

ادعای کارشناس شبکه CNN

کارشناس شبکه CNN: اتفاقات برج دو قلو «۱۱ سپتامبر» را به یاد بیاورید. آمریکا چه کرد؟! حال به من بگویید آیا باورتان می‌شود موساد از این حمله اطلاعی نداشته باشد؟ این همان ۱۱ سپتامبر دیگریست و این بار قربانی، ایران خواهد بود آنها منتظر باشند به سراغشان می‌رویم!

 رئیس پیشین سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی (موساد) اذعان کرد که تا کنون سه هزار موشک از غزه به اسرائیل شلیک شده و این چیزی فراتر از انتظار و هر پیش بینی است.

 «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شنبه شب در تماس تلفنی با «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه ضمن رایزنی درخصوص آخرین تحولات فلسطین، خواستار اقدام فوری فرانسه برای پایان دادن به درگیری در فلسطین شد

 ارتش رژیم صهیونیستی تمامی مناطق نوار غزه  و اطراف آن را منطقه نظامی ممنوعه اعلام کرد .

 آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا همزمان عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت، با وزرای خارجه عربستان، اردن، مصر و ترکیه برای توقف حملات مقاومت فلسطین از جمله حماس به رژیم اسرائیل که وحشت زده شده است، گفتگو کرد.

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن حمایت از رژیم صهونیستی در مقابل عملیات مقاومت فلسطین در تماس‌های تلفنی جداگانه با نخست وزیر تشکیلات خودگردان، وزرای خارجه اسرائیل، اروپا و آمریکا گفت‌وگو کرد.

 رسانه های صهیونیستی روز یکشنبه گزارش دادند که در عملیات طوفان الاقصی حدود ۱۰۰ صهیونیست به اسارت گرفته شده است.

 دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که حملات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به این دلیل است که آمریکا «ضعیف و بی‌تاثیر» دیده می‌شود.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا در پی عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین در گفتگو با معالی الشیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر خواستار تلاش برای توقف فوری حملات حماس علیه رژیم اسرائیل شد.

 شبکه سی ان ان آمریکا به نقل از یک مقام این کشور شنبه شب گزارش داد که حمله [طوفان الاقصی] حماس واشنگتن را غافلگیر کرد.

 سفیر رژیم اسرائیل در سازمان ملل در پی غافلگیری و وحشت این رژیم از عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین، حملات حماس را ۱۱ سپتامبر تل آویو دانست.

دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی «قابل انتظار» بود، گفت که آمریکا بازیگر اصلی مناقشه میان اسرائیل و فلسطین است.

یک رسانه صهیونیستی بامداد یکشنبه گفت که کارکنان سفارت اسرائیل کشور اردن را ترک کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه بار دیگر مناطق مسکونی در غرب و جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

 وزارت بهداشت فلسطین مستقر در غزه اعلام کرد که تاکنون یکهزار و ۷۰۰ فلسطینی در جریان حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه مجروح شدند.

 «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد یکشنبه تشریح کرد: تعداد اسرای اسرائیلی بسیار فراتر از آن چیزی است که بنیامین نتانیاهو تصور می کند.

 منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در نتیجه حمله موشکی مقاومت به تل آویو هشت تن زخمی شدند.

 براساس گزارش منابع صهیونیستی، شمار زخمی های این رژیم در عملیات طوفان الاقصی مقاومت به بیش از یکهزار و ۵۹۰ تن رسیده است.

چین خواستار توقف درگیری میان فلسطین و صهیونیست‌ها شد و بر خویشتنداری طرف‌ها و تشکیل کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد.

اعلام حمایت طالبان از عملیات مقاومت فلسطین علیه اشغالگران قدس

 ‌وزارت خارجۀ طالبان: حوادث اخیر در نوار غزه را به دقت تحت نظر داریم و بروز چنین حوادثی را ناشی از پایمال نمودن حق ملت مظلوم فلسطین توسط صهیونیست‌ها و توهین و بی احترامی مکرر به اماکن مقدسه مسلمانان می‌دانیم.

 هر نوع دفاع و مقاومت مردم فلسطین برای آزادی ‌سرزمین و مقدسات خود را حق مشروع آنان می‌دانیم.

 امارت اسلامی افغانستان از حق مشروع، تاریخی و قانونی مردم فلسطین برای داشتن یک کشور مستقل در سرزمین تاریخی فلسطینی‌ها اعلام حمایت می‌نماید.

 از کشورهای اسلامی، سازمان همکاری‌های اسلامی، جامعه جهانی و بخصوص کشورهای ‌تاثیرگذار در منطقه می‌خواهیم تا جلوی خشونت نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در برابر مردم بی‌گناه فلسطین گرفته و برای حل قضیۀ فلسطین بر مبنای اعطای حقوق مشروع فلسطینی‌ها دست به کار شوند.

گزارش‌های اولیه از شلیک راکت از سمت لبنان به سوی شهرک‌های شمالی اسرائیل حکایت دارد./ صابرین نیوز

۷۵۰ اسرائیلی کجا هستند؟

روزنامه جروزالم‌پست نوشت، طبق گزارش‌های غیررسمی، هنوز ۷۵۰ اسرائیلی در زمره مفقودین هستند و از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

 مسئولان رژیم موقت تا اکنون ناگزیر به تایید کشته شدن حداقل ۳۰۰ اسرائیلی شده‌اند. صدها نفر نیز به اسارت مقاومت فلسطین درآمده‌اند.

رادیو رژیم صهیونیستی: گلوله های خمپاره از لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است

حمله خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان

منابع خبری از صدای انفجارها در مزارع اشغالی شبعا و کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی  مدعی شلیک خمپاره از لبنان به سمت مراکز ارتش این رژیم در مزارع اشغالی شبعا و جبل الشیخ  شد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم نواحی مرزی لبنان در اطراف شهرک کفرشوبا را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

فرماندهی منطقه شمالی دستور تعطیلی تمامی مراکز تفریحی در نزدیکی مرز با لبنان را صادر کرده است.

افزایش آمار شهدای فلسطین در غزه به ۲۵۶

وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه را ۲۵۶ شهید اعلام کرد که در بین شهدا ۲۰ کودک به چشم می‌خورد.

در این حملات ۱۷۸۸ نفر زخمی شدند که ۱۲۱ نفر از آنها را کودکان تشکیل می‌دهند.

لبنان هم وارد نبرد با رژیم صهیونیستی شد

حزب الله لبنان مسئولیت حمله به سه سایت اشغالگر اسرائیل در مزارع شبعا لبنان را بر عهده گرفت

حزب الله در اطلاعیه ای عنوان کرد:مقاومت اسلامی صبح امروز یکشنبه ۱۷ مهرماه به سه نقطه از اشغالگران صهیونیست در منطقه مزارع شبعا لبنان حمله کردند که عبارتند از: سایت رادار، سایت زبدین و سایت رویسطه العالم /شبکة الارسال

بیانیه حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان درباره حمله به مواضع ارتش صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

در راستای آزادسازی باقی اراضی اشغالی لبنان و در حمایت از مقاومت ظفرمند فلسطین و ملت مجاهد و صبور آن، نیروهای یگان شهید حاج عماد مغنیه در مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز یکشنبه، برابر با ۸ اکتبر ۲۰۲۳ سه موضع ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا در لبنان را هدف قرار دادند.

این سه پایگاه عبارتند از سایت رادار، زبدین و رویسات العلم. این حملات با استفاده از تعداد زیادی خمپاره و موشک‌های هوشمند صورت گرفته و مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کرد. 

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در پی شلیک راکت از لبنان به سمت اراضی اشغالی، فرماندهی منطقه شمالی دستور تعطیلی تمامی مراکز تفریحی در نزدیکی مرز با لبنان را صادر کرده است.

برخی منابع از ورود جوانانی از مرز اردن خبر می‌دهند/تایید نشده.

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که پهپادها از غزه به سمت اسرائیل نفوذ کرده‌اند.

اسرائیل: منطقه‌ای را که موشک‌ از آن شلیک شد بمباران کردیم

ارتش اسرائیل:منطقه‌ای را که موشک‌ها از آن شلیک شد بمباران کردیم و آماده مقابله با همه احتمالات و در همه جبهه‌ها هستیم./ تسنیم

حماس: از سوی ایران برای حمله به اسرائیل حمایت می‌شویم

سخنگوی حماس صراحتا تایید کرد که این گروه شبه‌نظامی برای حمله به اسرائیل، از سوی جمهوری اسلامی مورد حمایت قرار دارد.

قاضی حمد شامگاه روز شنبه ۱۵ مهرماه در گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی جهانی با اعلام این مطلب تصریح کرد: «کمک از طرف تهران برای این حملات غافلگیرکننده، مایه افتخار ما است.»

او افزود که حماس در حمله به اسرائیل از کشورهای دیگری غیر از ایران نیز حمایت‌هایی دریافت کرده اما از ذکر نام این کشورها خودداری کرد.

پایگاه عبری زبان جورزالم پست از دسترس خارج شد

گروه هکری آنانیموس سودان اعلام کرد که پایگاه عبری زبان «جروزالم پست» را هک و آن را از کار معلق کرد.

زخمی شدن ۵ فلسطینی در بمباران خانه یکی از فرماندهان حماس

هواپیما‌های رژیم صهیونیستی خانه «زکریا ابو معمر»، یکی از فرماندهان جنبش حماس در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند که طی آن پنج نفر زخمی شدند.

انتقال ۳۶۰ شهرک‌نشین زخمی به یک بیمارستان در اشکلون

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳۶۰ شهرک‌نشین زخمی به یک بیمارستان در «اشکلون» منتقل شدند که حال ۹۶ نفر از آن‌ها بسیار وخیم و حال ۱۴ نفر وخیم اعلام شده است.

 نفتالی بنت: حماس و غزه را ویران خواهیم کرد

 نفتالی بنت، نخست وزیر سابق اسراییل  در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد که «اسرائیل» غزه را نابود خواهد کرد.

 وی افزود: این یکی از سخت ترین روزهای تاریخ «اسرائیل» است و زمان آن فرا رسیده که «اسرائیل» حماس را پس از آغاز حملات موشکی‌اش و گروگان گیری ویران کند./مهر

ورودی شهرک صهیونیست‌نشین «رعیم» بعداز درگیری‌ها

سفیر روسیه در اسرائیل:هرگونه راه‌حل بین اسرائیل و فلسطین در چند روز آینده بعید است

نتانیاهو: غزه را ویران می‌کنم!

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی از غیرنظامیان خواست تا مناطق فلسطینی را ترک کنند و هشدار داد که جنگ با حماس« زمان‌بر و دشوار» خواهد بود.

به گزارش ایسنا،‌ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با این گفته که «انتقام این روز سیاه» را می‌گیرد مدعی شد هر جایی را که توسط حماس استفاده می‌شود، به «ویرانه» تبدیل کند.

سازمان ملل: ۲۰ هزار ساکن غزه آواره شده‌اند

سازمان ملل از آوارگی ۲۰ هزار فلسطینی ساکن نوار غزه درپی حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیر نظامیان در این منطقه خبر داده‌ است.

به گزارش ایسنا، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیرنظامی در نوار غزه منجر به آوارگی اهالی شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد گزارش داد که دست‌کم ۲۰ هزار نفر از ساکنان نوار غزه به دلیل بمباران، خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

این دفتر در ادامه گزارش داد: دست‌کم ۲۰ هزار تن در داخل فلسطین آواره شده و در ۴۴ مدرسه وابسته آنروا از جمله ۲۸ مکان موقت در تمام مناطق نوار غزه به جز خان یونس پناه گرفته‌اند.

هلاکت فرمانده گردان ۴۸۱ مخابرات ارتش رژیم صهیونیستی

«سهار محلوف»، فرمانده گردان ۴۸۱ مخابرات ارتش رژیم صهیونیستی طی عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیده است./ میزان

افت ۴ درصدی بورس تل آویو

رویترز اعلام کرد که یک روز پس از آغاز عملیات حماس، بورس تل آویو با کاهش ۴ درصدی آغاز به‌کار کرد.

عملیات نفوذی القسام برای تقویت مبارزان مقاومت

گردان‌های القسام اعلام کرد: ما شامگاه گذشته و بامداد امروز توانستیم عملیات نفوذی را انجام دهیم تا مجاهدان خود را با نیرو و تجهیزات در داخل سرزمین‌های اشغالی تقویت کنیم

افزایش شهدای غزه به ۳۱۳ نفر

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۱۳ نفر و تعداد مجروحان به هزار و ۹۹۰ نفر رسید.

وال‌استریت ژورنال: اسرائیل برای آزادی اسرای خود نزد حماس دست به دامن مصر شد

یک روزنامه آمریکایی با اشاره به اسرای صهیونیست در نوار غزه نوشت: «اسرائیل از مصر درخواست کرده در مورد اسرا فورا با فلسطینی‌ها میانجیگری کند.»

به گزارش ایسنا، روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال با اشاره به تعداد اسرای صهیونیستی که در نوار غزه هستند، نوشت: «اسرائیل از مصر برای مذاکره جهت آزادی فوری اسرای خود، درخواست کمک کرد.»

وال‌استریت ژورنال در ادامه به نقل از برخی مقامات مصری گزارش داد: «اسرائیل از مصر در میانجیگری برای آزادسازی صهیونیست‌هایی که جنبش حماس به اسارت درآورده، کمک خواست.»

نیروهای مقاومت دقایقی پیش در پاسخ به هدف قراردادن خانه‌های امن توسط رژیم صهیونیستی، با ۱۰۰ موشک به شهرک سدروت حمله کرد

شلیک صد موشک به سمت شهرک صهیونیستی سدیروت

 گردان‌های القسام در پاسخ به هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی فلسطینیان توسط ارتش صهیونیستی، حمله موشکی بزرگی را علیه شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت با شلیک 100 موشک آغاز کرد.

 تخریب منزل «فتحی حماد» از رهبران حماس بر اثر بمباران صهیونیست‌ها در شمال غزه

 

اسارت ۲۴ نظامی زن ارتش رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که دست کم ۲۴ نظامی زن واحد دیده‌بانی و رصد ارتش اسرائیل به اسارت گردان‌های قسام درآمدند./ تسنیم

تلاش عربستان برای برای بازگرداندن اوضاع به حالت قبلی در فلسطین

سخنگوی حماس: ما به شهرک‌نشینان حمله کردیم نه شهروندان اسرائیل

شهرک‌نشینان اطراف غزه تخلیه می‌شوند

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قصد دارد ساکنان اطراف غزه را ظرف ۲۴ ساعت تخلیه کند. / میزان

هلاکت ۱۵ صهیونیست در جنوب عسقلان

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت ۱۵ صهیونیست در عملیات نفوذ مبارزان مسلح فلسطینی به منطقه مفکیم در جنوب عسقلان خبر می‌دهند.

تیراندازی به گردشگران صهیونیست در مصر/ ۲ شهرک‌نشین کشته شدند

رسانه‌های مصری به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کردند که یک مامور پلیس در اسکندریه با سلاح شخصی به سمت گردشگران صهیونیست شلیک کرده که بر اثر آن ۲ نفر کشته شدند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این حادثه گفت: در حال بررسی گزارش‌ها درباره تیراندازی به سمت گردشگران اسرائیلی در شهر اسکندریه مصر هستیم.

خبرنگار کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: به سمت اتوبوس حامل اسرائیلی‌ها در اسکندریه مصر تیراندازی شده است.

«اسرائیل هیوم» شمار افراد کشته شده را شش نفر اعلام کرده است.

نشست اضطراری شورای امنیت درباره تنش‌های فلسطینیان و صهیونیست‌ها

شورای امنیت سازمان ملل امروز یکشنبه در نشستی غیرعلنی به بحث درباره تشدید تنش در فلسطین اشغالی و نوار غزه می‌پردازد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری «تاس» به نقل از منابعی گزارش داد شورای امنیت سازمان ملل امروز یکشنبه در نشستی پشت درهای بسته به بحث درباره تشدید تنش در فلسطین اشغالی و نوار غزه می‌پردازد.

حزب الله لبنان مواضع اسرائیل در بلندی‌های جولان را گلوله باران کرد

در حالی که سربازان اسرائیلی روز یکشنبه همچنان در خیابان‌های جنوب این کشور با نیروهای حماس در نبرد هستند، در شمال این کشور در مرز با لبنان نیز درگیری‌هایی با حزب الله روی داده است. شعله ور شدن درگیری در مرز شمالی اسرائیل تهدیدی برای کشانده شدن پای حزب الله با ده‌ها هزار موشک به این نبرد است./یورونیوز

نفوذ نیروهای مقاومت به پرترددترین بزرگراه سرزمین‌های اشغالی 

نفوذ به داخل سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و درگیری نزدیک با دشمن صهیونیستی که در منطقه تحت کنترل خودش حضور دارد آن هم در یکی از پرترددترین بزرگراه‌های سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ بین بندر عسقلان و اسدود./ ایرنا

سخنگوی گردان های القسام: مردم در این عملیات که جاودانه خواهد شد شرکت کنند

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان های القسام: مجاهدین گردان های القسام همچنان درگیر نبردهای شدید و قهرمانانه هستند.

رهبری قسام توانست برخی از نیروها را در سایت‌های جنگی با نیروهای دیگر جایگزین کند و عملیات‌های نفوذی جدیدی را برای پشتیبانی از مجاهدین با تجهیزات و پرسنل انجام دهد.

توپخانه القسام مواضع و استحکامات دشمن را منهدم می کند و از نیروهای فعال در میدان پشتیبانی آتش می کند.

ما از مردم و ملت خود در همه صحنه های کشور می خواهیم در این نبرد که در تاریخ جاودانه خواهد شد شرکت کنند./ جماران

صهیونیست ها همچنان از حمله حماس گیج هستند

صفحه عبری یونی بن مناخیم: ساعت 7:01 صبح ناظران ارتش اسرائیل دوربین هایی را که هجوم به حصار و نفوذ به خاک اسرائیل را مستند می کند روی کامپیوتر می بینند و گزارش می دهند که هیچ اتفاقی نمی افتد!! همه ناظران کشته و ربوده شدند. آنجا چه اتفاقی افتاد؟ چه کسی آن را نادیده گرفت؟/جماران

 اسرائیل هیوم کشته شدن شش گردشگر اسرائیلی در مصر را تأیید کرد

▫️روزنامه اسرائیل هیوم اسرائیل تأیید کرد که شش تن از اسرائیلی ها در مصر کشته شده‌اند که برای گردشگری به این کشور رفته بودند.

آغاز تخلیه چهار شهرک صهیونیست نشین مجاور غزه 

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل اذعان کرد که اوضاع در شهرک‌های مجاوز غزه وخیم است و به همین دلیل هم‌اکنون چهار شهرک (أوریم، بئیری، ناحال عوز، نتیف هعسراه، زیکیم) بنا به ارزیابی عملیاتی از وضعیت حاکم در حال تخلیه است. 

از صهیونیست‌ها نیز خواسته شده است سریعا خانه های خود را در این مناطق تخلیه کند و بنا به گفته سخنگوی ارتش، شهرک های دیگری در نوبت تخلیه هستند.

حزب‌الله: بی‌طرف نیستیم

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت: در نبردی که در حال حاضر با اشغالگران اسرائیل در جریان است بی‌طرف نیستیم.

تعلیق پروازهای ورودی از فرانسه به اراضی اشغالی

نخست وزیر فرانسه اعلام کرد که در پی درگیری‌ها در اراضی اشغالی، پروازها از فرانسه به تل آویو تعلیق شده است.

وزارت خارجه فلسطین: جامعه جهانی به نتانیاهو مجوز داد تا مرتکب جنایت شود

وزارت خارجه فلسطین در واکنش به تحولات جاری گفت که جامعه جهانی به نتانیاهو مجوز داد تا به بهانه دفاع از خود مرتکب جنایت شود.

افزایش آمار تلفات رژیم صهیونیستی به ۶۰۰ کشته

کانال سیزدهم تلویزیون عبری: آمار کشته شدگان اعم از شهرک نشین و نظامی به ۶۰۰ نفر افزایش یافته است.

فقط ۲۴۰ کشته در یک شهرک امروز پیدا شده است

درخواست پاپ برای توقف درگیری در اراضی اشغالی

 ترجمه گزارش الجزیره: پاراگلایدرهای حماس و فریب سامانه های دفاعی اسرائیل

تصاویری از عملیات گردان‌های قسام و به اسارت گرفتن نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی

 

اسرائیل رسما آغاز جنگ علیه نوار غزه را اعلام کرد

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه امنیتی اسرائیل رسما آغاز جنگ علیه نوار غزه را تصویب کرد.

یک روزنامه اسراییلی: اسراییلی‌های نزدیک مرز لبنان منازل خود را تخلیه می‌کنند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت مجموعاً ۵۷۲ فلسطینی تا این لحظه در جریان نبرد اخیر خبر داد./تسنیم

بمباران محله شیخ زائد در شمال نوار غزه توسط نظامیان اسرائیل

 آغاز تخلیه ۴ شهرک صهیونیست‌نشین

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: اوضاع در شهرک‌های مجاوز غزه وخیم است و به همین دلیل هم‌اکنون ۴ شهرک در حال تخلیه است. 

از صهیونیست‌ها نیز خواسته شده سریعا خانه‌های خود را در این مناطق تخلیه کنند، شهرک‌های دیگر نیز در نوبت تخلیه هستند.

سرنگونی پهپاد اسرائیلی در شمال غزه

مقاومت فلسطین توانست یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل را در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه سرنگون کند./ تسنیم

حملات سنگین جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه/ شنیدن صدای انفجار در جنوب لبنان

منابع خبری از حملات سنگین جنگنده‌های اسرائیلی به مناطق مختلف نوار غزه خبر دادند. 

این منابع همچنین گفتند که صدای چندین انفجار در شهرک بنت جبیل و مزارع شبعا در جنوب لبنان شنیده شده است./ تسنیم

پدافند هوایی پاتریوت رژیم صهیونیستی فعال شد

پس از نفوذ پهپاد حزب الله از سمت شمال فلسطین اشغالی پدافند هوایی رژیم فعال شد.

حماس خواستار بسیج عمومی و درگیری با نیروهای صهیونیستی در سراسر فلسطین شد

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» از مردم فلسطین در همه میادین و محورها خواست، بسیج شده و با نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان در سراسر فلسطین اشغالی مقابله کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی از فلسطینیان خواست، برای حمایت از مسجدالاقصی، دفاع از سرزمین و مقدسات فلسطین و برای همبستگی با غزه بسیج شده و در همه جا با اشغالگر مقابله کنند.

حماس در این بیانیه از ملت فلسطین خواست، جاده‌ها را به روی شهرک نشینان ببندند و از رزمندگان انقلابی در گردانهای القسام، سرایا القدس، گردان‌های شهدای الاقصی و همه رزمندگان خواست به درگیری ادامه داده و رژیم صهیونیستی و شبه نظامیان شهرک نشین را در سراسر فلسطین اشغالی هدف بگیرند.

حماس هم‌چنین خواستار آغاز فعالیت‌های گسترده در ساعت شش عصر امروز یکشنبه در تمامی شهرهای کرانه باختری و نقاط تماس با ارتش رژیم صهیونیستی شد.

اظهار نظر بلینکن درباره گزارش‌های مبنی بر کشته شدن شهروندان آمریکایی

وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که گزارش‎هایی درباره کشته شدن شهروندان آمریکایی در اراضی اشغالی وجود دارد.

شمار شهدای غزه افزایش یافت

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه به ۳۷۰ و مصدومان به ۲ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

اظهار نظر بلینکن درباره گزارش‌های مبنی بر کشته شدن شهروندان آمریکایی

وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که گزارش‎هایی درباره کشته شدن شهروندان آمریکایی در اراضی اشغالی وجود دارد.

شمار شهدای غزه افزایش یافت

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای غزه به ۳۷۰ و مصدومان به ۲ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

200924_143

حملات رژیم صهیونیستی به شمال غزه/انتقال مجروحان به بیمارستان

شلیک توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان

«علی شعیب» خبرنگار «المنار» خبر داد اسرائیل از آشیانهٔ «الزاعوره» به‌سمت مناطق باز در حومهٔ الخریبه در جنوب لبنان توپ‌های ۱۵۵ میلیمتری شلیک کرد./ فارس

جنگنده‌های اسرائیلی ۳۵ بار دو منطقه نوار غزه را بمباران کردند

جنگنده های ارتش اسرائیل، ۳۵ بار منطقه «تله قلیبو» و «بیت حانون» در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

خبرگزاری شهاب هم از حملات جنگنده‌های متجاوز به منطقه «السلاطین بیت لاهیا» در شمال نوار غزه خبر داد./ تسنیم

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی: تأثیر سیاسی نبرد در سراسر منطقه ظاهر خواهد شد/ اسرائیل سردرگم است و نمی‌تواند به غزه حمله کند

 محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی:ما در عملیات طوفان الاقصی شرکت کرده‌ایم. ما منتظر دستور کسی برای شرکت در نبرد نیستیم؛ این حمله استراتژیک عواقبی خواهد داشت.

هماهنگی بین همه جناح‌ها در مورد عملیات نظامی برقرار است. اسرائیل سردرگم است و نمی‌تواند به غزه حمله کند.

اسرائیل در حملات خود، غیرنظامیان و رسانه‌ها را مورد هدف قرار میدهد. تأثیر سیاسی نبرد در سراسر منطقه ظاهر خواهد شد./ خبرگزاری دانشجو

مذاکرات لاوروف و ابوالغیط در مسکو؛ روسیه رایزنى براى کاهش تنش میان فلسطین و اسرائیل را آغاز کرد

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت:مذاکرات سرگئی لاوروف و دبیرکل اتحادیه عرب روز دوشنبه انجام خواهد شد. محل این دیدار مسکو تعیین شده است.

با توجه به تشدید درگیری میان فلسطین و اسرائیل این موضوع در اولویت توجه مذاکرات لاوروف و ابوالغیط قرار خواهد داشت./ رصد

 افزایش تلفات اسرائیل به 659 کشته و 2156 زخمی

وزارت بهداشت اسرائیل هم اعلام کرده شمار مجروحانی که به بیمارستان‌ها انتقال یافته‌اند به 2156 نفر رسیده که وضعیت 20 تَن بغرنج و وضعیت 338 نفر خطرناک گزارش شده است.

ارتش اسرائیل هم امروز یکشنبه اسامی 44 سرابز کشته شده در درگیری‌ها با حماس را منتشر کرده است.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت در نوار غزه از کشته شدن 370 فلسطینی و زخمی شدن 2200 نفر دیگر خبر داده است.

سی‌ان‌ان: آمریکا قصد دارد چندین ناو مجهز را برای حمایت از اسرائیل در نزدیکی [سرزمین های اشغالی] مستقر کند.

حملات گسترده موشکی رژیم صهیونیستی به غزه

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از رئیس جمهور اسرائیل بیان کرد: زمان تشکیل دولت اضطراری فرا رسیده است.

ایالات متحده آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای تخلیه احتمالی اتباع خود از اسرائیل است. به گفته مقام‌های آمریکایی هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده یا دستوری داده نشده است، اما گزینه‌هایی از جمله تخلیه اتباع با استفاده از ناو‌های نیروی‌دریایی این کشور بررسی شده است.

فرمانده ارتش اسرائیل: هزینه گزافی متحمل شدیم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اولین اظهار نظر خود بعد از آغاز جنگ اعلام کرد «وقت جنگ فرا رسیده است، روزهای طولانی و پیچیده‌ای در انتظار ماست، هزینه گزافی بر اثر تهاجم حماس متحمل شدیم. 

از میان بیش از ۶۰۰ شهروند کشته شده اسرائیلی در حمله دیروز حماس ۴۴ سرباز، ۳۴ افسر پلیس، پنج مامور شین‌بِت (اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل)، سه آتش‌نشان، ۱ امدادگر وجود دارد و باقی افراد شهروندان غیرنظامی‌اند.

IMG_20231008_205633_879 ادعای «ترور آلارم»: اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس ایران در لبنان مشاهده شد

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 142
  • ایرانی
    59

    هر چی بدبختی مردم ایران میکشه از همین فلسطین و لبنان و اسرائیل هست کاش یک زلزله بیاد این سه کشور رو از روی زمین محو کنه که مردم ایران راحت بشوند ...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      118

      دقیقٱ درسته،،،
      ولی اسراییل بای بای

    • ناشناس
      13

      هرچی بدبختی میکشید از جهل و حماقت و تن‌لش بودن خودتونه
      اگه تمام دنیا هم نابود بشه به حال شماها توفیری نمیکنه

    • 75

      هرچی بدبختیه از اسفالت ریختن به خاک دهاتته که قحطی اومده اونا اونجا با اسراییل مبارزه می کنن والا تخم تو اسمش مسلمانه از صهیوتی بدترین که اینجا جونت در میاد
      یه کم مطالعه کن ببین قرصهای صهیوتی پدیده زامبی را در. امریکاو همه حا اوردنذـ
      اسلام هم باز مسیحیا فهمتد و کپی زنند شما همان معبد سنگ ماندید و صحرای امامزاده ندانید

    • مهدی
      7

      جالب است که نظر ما رو منتشر نمی کنید ولی نظرات جماعت مدعی ادب و تدین رو به این خوبی و بدون هیچ ویرایشی منتشر می کنید. به واقع خون این آدم ها که در غزه در حال کشته شدن هستند به گردن حماس و ارباب حماس است. ننگ بر این انسانیت (چیزی که خودتان ادعا دارید) شما

    • ناشناس
      6

      ادب و شعورنداری تهم تو ک مسلمان کاملی نه انسان!باوخشی گری غیرنظامیاروگروگان گرفتن کستند اجاوزکردن لعنت ب تو و اونا

    • ناشناس
      7

      دلار از ۵۲ هزار تومان هم گذشت خدا بخیر کتد

  • جعفر صادق
    7

    آتشی آید بسوزد خلق را...

    نظرات شما -
    • 21

      افزایش آمار شهدای فلسطین در غزه به ۲۵۶ نفر برای شروع بدک نیست. تعداد شهداشون در روزهای آینده به شکل تصاعدی افزایش خواهد یافت. با آرزوی شهادت برای همه فلسطینیها و لبنانیها و حامیانشون

    • ناشناس
      54

      هرچی هست مردانهمی سوزند نه مثل تو که اجازه بدی کارمند مشاوره فرویدی صهیونی بهت بگه روانی افسرده برو قرص بخور بجای همدلی

    • مهدی
      22

      خلق چه گناهی کرده از دست حماس، اربابش و اسرائیل که با ۷۰۰ نفر آدم باید کشته شود.

    • 49

      با عزت شهید می شه تو دم به صهیونی تکان بده اخر اش همه چیزت را بگیره خودش سرت داد بزنه به خودتم مریض افسرده بکهو یه مشت قرص بده زامبی بشی و هرچی باغه اسفالت و نه باغی نه قورباغه ای

    • حسن
      3

      خطابم به عرزشیاست
      اگه تو خونه مردم غزه به غیر از عکس صدام، عکس دیگه ای وجود داره بگید تا ما هم بدونیم

    • ناشناس
      4

      توی خونه‌های مردم غزه به غیر از عکس صدام عکسهای خصوصی خواهر و مادر عرزشیها هم هست. توی گزارشها نشون داده شده. بزودی اسرائیل عکس خواهر و مادر عرزشیها رو که از خونه‌های مردم غزه بدست میاد منتشر میکنه

    • ناشناس
      25

      زجر بکش مزدور که پشتیبان آنان هستیم در دفاع از حق

    • ناشناس
      3

      مزد بگیر آماده و مردم عادی میگه مزدور جالب نیست؟

    • ناشناس
      10

      همین که تو ضد ایران و ضد مسلمانان هستی یعنی مزدور

    • 4

      شهید می، شه از خاکش، بوی، عطر میاد ایتالیا براشون تظاهرات می کنه نه تو که بوی قرص زامبی اسرابیل متعفن را گرفتی پوووووف و با بلدوزر به درخت حمله می کنید درخت زیتون می فهمند

  • ناشناس
    9

    باید،کسانی که خوراک این جنگ را آماده می کنند،ادب شوند،و الا این جنگ،پایان نخواهد یافت اگه هزار سال طول بکشه؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      تا زمانی که صهیونیست ها از خاک کشور فلسطین خارج نشوند، این جنگ تمام نخواهد شد.
      مرگ بر رژیم جعلی سگ ونیستی

  • ناشناس
    23

    دود این آتیش فقط تو چشم مردم ایران میره خدا لعنت تون کنه

    نظرات شما -
    • 41

      شما که غزه می سوخت کنلر دریا یودید باز مردم ایتالیا چهل روز خیابان بودند

    • ناشناس
      1

      مهلت دادن اسراییل برای تخلیه غزه ‌اطرافش سردرگمی میگن

    • به آدمک ساندیسی
      1

      وقتی دیدیم خود مردم غزه زن و مرد 3-4 ماه کنار دریا ولو افتادن گفتیم اونی کاسه داغتر شده که کنار ساندیسش دلارهاِی آمریکا داره راحت از گلوش میره پایین میخواد تو اینجا باشه یا توی ایتالیا!!!

  • ناشناس
    20

    ازکی تاحالاطالبان آدم شدندکه اینطورمیگیدطالبان حمایت کردندهنوزکسی خودشونابه رسمیت نمیشناسه

  • ممد
    61

    خدا کنه اسراییل این سری دیگه کل غزه رو بگیره راحت شیم حداقل پولهای مردم ایران یکی از خروجی هاش کم بشه. معلوم نیست چرا اون یه تیکه کوچیکو نمیگیره اسراییل. بگیرش تموم شه بره دیگه الکی بهشون آوانس میده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      چه اسرائیل از صفحه روزگار محو بشه و چه اسرائیل کل دنیا رو بگیره شماها هیچوقت از بدبختی و مصیبت خلاص نمیشید. بدبختی و مصیبتی که گرفتارش هستید علتش مغز معیوب خودتونه نه اسرائیل و غزه

    • به ناشناس
      7

      دمت گرم زدی تو خال

    • علی
      90

      چون اسرائیل جونت نمیتونه غزه رو بگیره مال این حرفها نیست

    • ناشناس
      26

      محمد جعلی نگران پول نباش قطر و.... می دن

    • ناشناس
      39

      مرگ بر رژیم جعلی سگ ونیستی

  • ناشناس
    4

    ببینم میتونی مردم از این بدبخت تر بکنید با این سیاست غلط و حمایت بی جا از عربها. یادتون باشه جنگ ایران و عراق .فلسطین طرفدار صدام بود و اسلحه به عراق میداد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      غمت نباشه عزیز
      همین امروز بیش از دویست‌نفرشون به جهنم فرستاده شدند پیش داداششون صدام😂😂😂

    • علی
      49

      فلسطین اسلحه به عراق میداد!؟ بنده خدا اون موقع فلسطینی ها خودشون قلوه سنگ به سمت اسرائیل پرتاب می کردن اسلحه شون کجا بود! چرا حرف الکی میزنی آخه😏

    • 37

      با سیاست ییست ساله مشاوره فرویدی صهیونی ات فعلا افزایش، طلاق و جنایت را فقط اوردی.... هرچی خاک شهری بود اسفالت کردید نه باغی میوه ای نه طبیعتی
      سواذ هم ندانی بفهمی مشاورا چقدر حدیث در امور اجتماعی می دزدند.... اصول اخلاق پیامبر در حد فهم ایتالیاییه که کپی نی زنه نه توی دهن کج

    • ناشناس
      10

      تو که خودت صدامی

  • ناشناس
    15

    همین ابتدای کار تعداد کشته و زخمی‌های فلسطینی‌ها که بیشتر از اسرائیلی‌هاست!
    خدا خودش رحم کنه!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      21

      تا دیروز که گنبد گفته می شد و کسی به هلاکت نمی رسید و و فقط زخمی می شدن!! الان که 600 نفر هلاک شدن که آمار بیشتر هست و سانسور می شود از جناب اسراییل یعنی دیگر نمی توانند سانسور کنند چون بچه های قهرمان رفتند در سرزمین خودشان و تن به تن جنگ می کنند و جای سانسور باقی نمی گذارد برای پنهان کاری

    • ناشناس
      16

      اشپال آهنین خخخخخخخخخ

  • یه بنده خدا
    62

    الله اکبر الله اکبر

  • ناشناس
    10

    پول ایران آزاد شد و حزب اله فعال شد خخخخ

    نظرات شما -
    • ایران مقتدر
      93

      تا اسرائیل از بین نره مشکلات منطقه حل نمیشه پس بزنید که داری خوب میزنید👏👏

    • 1

      عزیزم ساندیسیها خیلی فعالتر شدن

  • مهدی
    29

    ایشالا شر همه اینا ازروی کره زمین و از سر ملت مظلوم ایران کنده کنده بشه تا انقدر روی اعصاب روان مردم بیگناه بااین همه مشکلات روزمره زندگی ومادی وغیره ... رژه نروند

  • شاهبال
    3

    اگر میخواهید بدانید که مردم ما چه استفاده سرشاری از اتفاقات اخیر و سیاستهای خردمندانه روسای خود برده اند , کافی است هم اکنون سری به تابلوی بازار بورس تهران بزنید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    36

    خبر از خبر فوری:
    روایت دو کهنه سرباز اسراییلی از جنگ های قدیمی با فلسطینی ها

    🔹آنها را در قفس زندانی کرده و سپس اعدام کردیم.
    🔹دختران ۱۶ ساله هم مورد تجاوز قرار گرفتند.
    🔹حتی بچه ها را نیز اعدام کردیم. سربازان روستایی ها را تعقیب کرده و با شعله افکن آنها را آتش میزدند.

  • تربتی
    16

    به به و چهچه میکنید که چی؟ به همین بهانه اسرائیل هزاران نفر را به خاک و خون میکشد، اخرش هم هیچی.

  • ناشناس
    32

    چین دماغ سوخته چه سوخته کافر خفاس خور بسوز

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      خفاش خور که بردارای ملحد چینی بودن!

  • تربتی
    3

    وقتی فرمانده سپاه قدس خودش میگه ما به اسرائیلی ها گفتیم خانه های تان را بفروشید و بروید. پس یعنی یک سر قضیه ایرانه و باید بنشینیم و منتظر تحریم های جدید باشیم و اسرائیل هم نقشه بکشه که چگونه جبران کنه.

  • ناشناس
    6

    حماس بای بای

    نظرات شما -
    • ناشناس
      17

      اینقدر بای بای می کردی قبلا که برعکس شد😄😄😄

  • ناشناس
    5

    نتیجه تصمیم یه عده عاقله مرد اینه که اتش جنگ در منطقه روشن بشه و میلیونها نفر بمیرن تا حدودی جمعیت کنترل بشه . یه عده احمق دارن شعار پیروزی و شکست میدن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      چون عزتی نداری بفهمی اینارو جومونگ فهمد

  • ناشناس
    13

    لعنت بر فلسطین درود بر اسرائیل.

    نظرات شما -
    • علی
      46

      بالعکس

    • ناشناس
      5

      مرگ بر فلسطینی ایرانستیز
      مرگ بر فلسطین و حامیان آدمکش و تروریستش
      فلسطین جعلی از صفحه روزگار محو میشه

  • ناشناس
    71

    گرگها ب تکاپو افتادن تا نجات بدن خوک کثیف صهیونیسم رو. در موقع کشتار فلسطینیان و مسلمانان خفه خون گرفتن. لعنت ب کفتارهای غربی و جاده صاف کن های داخلی. الله اکبر

    نظرات شما -
    • 1

      شغالهای ساندیسی ته مونده خور بیشتر فعال شدند

  • ناشناس
    5

    بعضی ها داخل ایران سریع جوگیر می‌شوند و فکر میکنند با کشته شدن چند هزار نفر یک کشور نابود میشود ولی جنگ اینطور نیست. معمولاً شروع کننده جنگ بازنده جنگ است

    نظرات شما -
    • 62

      حالا توچراسوزش گرفتی

  • صداقت
    73

    خدایا این حمله شروع نابودی کامل غده سرطانی اسرائیل باشد درود خدا بر رزمندگان مقاومت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      رزمندگان مقاومت یکی بعد از دیگری به لقاءالله فرستاده میشن عربزاده🙂

  • دکتر لکتر
    61

    مردم یه چیزی یاد گرفتن که میگن مرگ بر فلسطین و درود بر اسراییل
    برو بشور خودتو بابا
    یارو اومده کشور مردومو گرفته هر روزم توهین میکنه به مقدساتشون بعد که دفاع میکنن یه عده نفهم میگن عه چرا جنگ میکنن
    نه وایسن بیان بقیه زمیناشوم بدن و نژادشونو منقرض کنن
    خاک برسرتون اگر تاریخ نخونده باشید و بیاید کامنت بدید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      به تو چه ،نخود

    • 1

      مرد باش برو همونجا ازشون دفاع کن اینجا فلسطین نیست ایرانه به ماهم ربطی نداره کسی که به طمع دلار خونشو فروخته دوباره میخواد پس بگیره
      برو خودتو بشور شاید شهید بشی به امید خدا!

  • ناشناس
    3

    این جنگ نیست دستوره وگرنه میشد با گفتمان حلش کرد ایران با جنگ نیابتی دنبال اهداف خودش هست و ملت ایران بیشتر بدبخت خواهند شد عربها به ایران حمله کردند و ما داریم از اونها حمایت می‌کنیم این جنگ نیست بدبختی هست دامان ایرانو خواهد گرفت

  • ناشناس
    3

    ایران با این جنگ وحمایت از یک گروه کوچک خودشو بیشتر منزوی میکنه این جنگ هم برای آنان هم برای ما بدبختی به دنبال داره ما شدیم کاسه داغتر از اش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      19

      دوران کدخدایت و غرب به سر آمده فاصله هم بگیر از رسانه های آنان تا جهان را بیشتر بفهمی

  • ناشناس
    18

    اسراایل کل اروپا پشتشه زهر خودشومیریزدبیچاره ملت ایران کل خرج این جنگ باملت ایرانه

  • حاتم
    7

    من نمی دانم فقط جلوی آرنولدو کی میخواد بگیره درود خدا بر اسرائیل که اقوام واز خویشاوندان حضرت ابراهیم ع هستند🦁

  • ناشناس
    21

    چرا همه دنبال نابودی «این وآن»هستیم در تاریخ اسم یک قوم را بیاورید که نابود شده باشند(البته مستندنه عرفانی فلسفی)باید دستها را کوتاه کرد چراکه فکرها نابود شدنی نیستند فقط ازحالتی به حالت دیگرتبدیل می شوند

  • ناشناس
    3

    230 فلسطینی تا امروز صبح کشته شده اند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      بسیار عالی👏👏👏
      نتانیاهو کارش رو بلده✊✊✊
      درود به شرفش که هلاکشون کرد👊👊👊

    • ناشناس
      6

      تا حوالی ظهر امروز ۳۱۳ فلسطینی به هلاکت رسیدند و نزدیک به ۲ هزار نفر نیز زخمی شدند که تعدادیشون بزودی به درک واصل میشن
      طی روزهای آتی هزاران فلسطینی هلاک خواهند شد
      نتانیاهو درود به شرفت. هرچی پول ایران رو خوردند همراه جونشون از حلقومشون بکش بیرون

    • ناشناس
      3

      وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت مجموعاً ۵۷۲ فلسطینی تا این لحظه در جریان نبرد اخیر خبر داد./تسنیم

      مرسی نتانیاهو. خدا یار و یاورت باشه❤🇮🇱❤

    • ناشناس
      18

      خودت با پای خودت برگرد به اروپا تا هلاکت نشدی

    • ناشناس
      8

      از کی به کودک کشی میگن شرف لابد در بین بی شرف ا در ضمن هلاکت واسه کفار و امثال تو ه

    • M
      3

      آمر نفله شده های سگوینیست از ۱۰۰۰نفر گذشت.تازه این آمار خودشون قطعا بیشتر🤣🤣🤣

  • ناشناس
    19

    بی شک خواب بدی برای ایران دیده اند

    نظرات شما -
    • 2

      فعلا ازپس چهارتا کلاش و موشک دست ساز حماس برنیامده

  • وحید
    4

    او افزود که حماس در حمله به اسرائیل از کشورهای دیگری غیر از ایران نیز حمایت‌هایی دریافت کرده اما از ذکر نام این کشورها خودداری کرد. قشنگ معلومه که کل مخارج و تاوان جنگ رو ایران باید بده باز م بی خردی مسئولین

  • 3

    کاسبای تحریم هم ایران را بدبخت کردند هم فاتحه فلسطین و لبنان را خوانده اند

  • ناشناس
    4

    تمام هزینه های این جنگ طلبی از جیب ملت ایران بوده و هست

  • ناشناس
    19

    آقایان افسران نرم گویا حالیتان نیست که این دامی است برای گروههای مبارزه فلسطینی که آز آنها با آن فیلمهایی که به صورت گسترده منتشر شد چهره ای داعشی به سراسر جهان مخابره شد و برای ایران که تنها دولت رسمی حامی این داعشیها معرفی شد. در عوض اتحاد و هم بستگی و مظلوم نمایی ماند برای اسراییل و نتانیاهو.

  • کامی
    36

    جهل و نادانی عده ای از مردم ایران همین نخوندن تاریخ هست و هرچه جلوتر میریم گذشته رو فراموش میکنیم .اسرائیل به وجود آمد که یهود را نشانه قدرت بداند ولی به دین بعدی که اسلام بود توجه نکرد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      "اسرائیل به وجود آمد که یهود را نشانه قدرت بداند ولی به دین بعدی که اسلام بود توجه نکرد ."
      خودت فهمیدی چی گفتی؟

    • فاطمه حیدری
      31

      البته سرقتهای، متعددی از احادیث کرد که اینجا احادیث را تکذیب می کردند و الان بر ضد یهود هم هست حضرت موسی احساسی بود این فقط می گه قهقهه بزن و قرص بزن شادت کنه زامبی زلمبی بپر بالا

  • ثرانی
    4

    ۴۵سال جنگ خونریزی چه فایده ایی داشته جالب اینجاست که اعراب و اسرائیل هردو ازما متنفرند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      نزدیک هشتاد ساله. کسانی که تشکیل اسراییلو دیدند زنده نیستند

    • 35

      اعتقاد به حضرت علی و امامان و پیامبران دلها را نزدیک می کنه وگرنه والا من که از خیلی از هموطن ها هم بدی دیدم و عده ای خوبی مهم اینه که اعتقاد یکی باشه و اینطور نیست در عراق نصف مردم با ایرانی خوب اند ما که از هموطن محبت ندیدیم

    • ناشناس
      1

      فلسطینی ها به حدی از ایرانی ها نفرت دارند که قابل توصیف و بیان نیست. نصف خیابان ها و میادین فلسطین به نام صدام هستند. فلسطینی ها اگر بفهمند ایرانی هستی قیمه قیمه ات می کنند.
      مردم خوب و نجیب و شریف و خونگرم اسرائیل با مردم ایران هیچ خصومتی ندارند. بسیاری از آنها به اصلیت ایرانی خودشان مباهات می‌ کنند. نام کوروش شاه شاهان بر بسیاری از خیابان های اسرائیل هست و تصویر او بر تمبرها و سکه های مناسبتی ضرب اسرائیل نقش بسته.

  • عشق منی رئیسی
    6

    حماس و جهاد اسلامی و حزب الله لبنان و مدافعین حرم بهیچ عنوان نباید آتش بس بپذیرند ، این جنک تا نابودی اسراییل باید ادامه داشته باشد بهر قیمتی ، بسیجیان و سپاه و نمایندگان مجلس آماده اعزام بسوی جبهه خدا کند دکتر بشار اسد اجازه بده

  • 🐜
    41

    همه کشورهای خاورمیانه باید در نابودی صهیونیست‌ها سهیم باشند امریکا حق دخالت نداشته باشد که نیروهای نظامی آمریکا در خاورمیانه زودتر از صهیونیست‌ها نابود خواهند شد

  • ناشناس
    3

    فردا پس فردا همه این گشنه گدا ها رو اسراییل میریزه بیرون ، آوار ایران میشوند . این مهمترین موضوع است .

    نظرات شما -
    • 35

      اینا نبودند اسراییل تو خونه تو بود

    • حسن
      1

      حامی حماس با حامیان ۱۱سپتامبریکی دونستند

    • ملت
      1

      به آدمک.بهتر از اینه که عربها الان پیش زنت هستند

  • ناشناس
    49

    زنده باد فلسطین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اسرائیل تا ظهر امروز بیش از ۳۰۰ فلسطینی رو فرستاد پیش صدام. این تازه شروع کاره

    • .
      2

      و حماس بیش از ۱۰۰۰ نفر فرستاد درک

  • علی امینی
    43

    درود بر رزمندگان اسلام مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا، گوشه ای کوچک از انتقام بزرگ سردار اسلام شهید سردار سلیمانی بزرگ ،بزن درویی تموم شد بزنید چند تا میخورید

  • ناشناس
    42

    مرگ بر اسراییل.

  • ناشناس
    42

    تعجبم از این افرادی است که مثلا از اعراب متنفر هستند. اما آرزوی شان رفتن به دوبی و ... است/ این قدر عرب عرب می کنید. برای افزایش جمعیت ایران و آریایی چهارتا بچه بیارید./ دوازده میلیون سفر سالانه به ترکیه، اما همه شان از دندان خراب می نالند. آخر یک سال هزینه سفر به ترکیه را خرج دندان های تان کنید/ فارسی حرف زدن شان چیه؟ برای پُز دادن، از کلمات فرنگی با افتخار استفاده کردن/ جیغ جیغو ها

  • حاعری
    37

    سلام تو مسلمان نیستی اگر مسلمان بودی صدای فریاد مظلومان جهان را می شنیدی وغیرتی می شدی شما در این دنیا عیش ونوش را بر حقانیرت وعدالت خواهی ترجیح می دهید این همه ظللم توسط استکبار وحامیانش در دنیا رخ داده وصدها انسانهای بی گناه همچون برک در خون می غلطند آن موقع شما کدام کوری هستید وهیچ عکس عملی نشان نمی دهید کوش کروچشمهایتان کور شده تا حقیقت را ببیند

    نظرات شما -
    • تاییدی
      2

      زیاد فشاری نشو توکه مسلمان هستی بیا بدرد و بدبختی ملت و مردم خودت برس

    • مهدی
      2

      چرا اینقدر جو گیر میشید
      اینها همه بازی بود
      یک ۱۱ س دیگه
      اینبار هدف ایرانه

  • حق گو
    3

    اسرائیل دنبال همین بهانه بود .

    نظرات شما -
    • 🐜
      35

      اسرائیل کشور نیست که بهانه‌ای داشته باشد اشغال‌گر است تاریخ انقضا اشغالگریش دیگه تموم شده

    • 4

      🇮🇱 خاک غزه را از خون فلسطینیها سیراب میکنند🇮🇱

  • ممد
    4

    دلتون خوشه بابا. اسراییل بمب اتم داره میزنه همتون میشینید سر جاتون. دقیقا مثه ژاپن. ژاپنم تو جنگ جهانی دوم خیلی وحشی بازی در اورد. دو تا بمب اتم زدن توش نشست سر جاش. بعدشم امریکا اومد پایگاه زد. ایرانم همین میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      احمق اگر اسرائیل بمب اتم به ایران بزنه امثال شما هم که پاچه خوار اسراییل هستی به فنا میری

  • هادی اسکندری
    2

    اینها بازی سیاسی است سران همه شون با هم سرشون تو یه آخوره

  • ناشناس
    22

    اخرش مثل اینجا کارمند مشاور فرویدی امور اجتماعی می شه!!!!! و پیر موسسه که از انهمه احادیث فقط نماز الکی فهمیده و اخلاقش صهیوتیه

  • زهرا
    1

    جنگ خیلی بده هنوز یاد جنگ ایران و عراق میوفتم که چقدر جوون از هردو کشور از بین رفتن دلم آتیش می گیره کشورهایی که اگر جنگ صورت نمی گرفت چقدر پیشرفته تر از الان بودند ای کاش مسئولان و سیاستمداران کشورهای جهان به جای خط و نشان برای هم و جنگهای بی فایده ای که جز تلفات جوان‌ها و عقب ماندگی کشورها ، از دست دادن سرمایه، و تقویت ابر قدرت‌ها چیزی به دنبال نداره به فکر صلح و سازش و استفاده بهینه از نقاط قوت سایر کشورها باشن تا کره زمینی مملو از عشق و دوستی داشته باشیم کره ای بی نظیر در میان کل جهان هستی .. مطمئنا همه در مقابل پروردگار پاسخگو خواهند بود که در قبال این همه نعمت در این کره بی نظیر و افزایش ارامش و عشق و پیشرفت، جنگ و تباهی را انتخاب کردند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      متاسفانه راه دیگری باقی نمونده
      تا وقتی که دو انگل کثیف و جعلی به نام فلسطین و لبنان وجود داشته باشند بشریت روز خوش نمیبینه
      برای نجات بشریت باید دو کشور ساختگی و جعلی و انگل فلسطین و لبنان با خاک یکسان بشن
      غم انگیزه ولی راه دیگری وجود نداره چون متاسفانه خودشون هیچ چاره دیگری باقی نگذاشتند

  • حسن
    2

    شبکه های ترکیه که طرفدارحماس می گفتندایران باعث این جنایت هست واسراییل بعدتره ولبنان ایران هدف قرارخواهد دادفقط تصاویر زن اسیرتوجیپ ببینید بعدم ازاسلام بزنیداسراییل مهلت تخلیه داده ازامروز التماس‌ها برای آتش بس شروع شده بسیجیان و رسایی ونمایندگان مجلس بفرمایدسوریه ولبنان برای جنگ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      18

      تو اول معنی جنایت را فهم کن یعنی چی که توان مقابله با آن را ندارید تا به خود شیر ایران برسی

  • مهدی
    32

    به امید نابودی اسرائیل
    خطاب به همه دشمنان ایران : زدی ضربتی ضربتی نوش کن!

  • غبایی
    7

    لعنت به فلسطین و لبنان

  • ناشناس
    3

    اخر این قضیه به یک جنگ بزرگ منطقه ای ختم میشه که عواقبش تو چشم همه میره اللخصوص مردم ضعیف ایران کاش ایران در مسئله فلسطین دخالت نمیکرد و یک کشور بی طرف به فکر پیشرفت خودش بود و مسئله از راه دیپلماسی جلو میرفت و اگر هم جنگی اتفاق میافتاد ایران نقش یک میانجی و صلحگر پا به میدون میزاشت نه نقش یه سر جنگی یا حق

  • ناشناس
    18

    جنگ هفتادودوملت همه راعذربنه
    چون ندیدندحقیقت ره افسانه زدند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شماها چجوری ایرانی هستید؟ که به شعر حافظ منفی میدین ؟!!
      معلوم شد حامیان سگیونیستها ایرانی نیستند

  • ناشناس
    26

    شهرک نشین های صهیونیست که می دانند منزلشان در زمین های غصبی ساخته شده و آمده اند ساکن شده اند، شاید حق شان مرگ باشد.
    اما حماس در این عملیات خیلی وحشیانه و داعش وار عمل کرده. این رفتار حماس مجوز و اجماع بین المللی را برای اسراییل فراهم می کند تا این بار برای همیشه کار غزه را یکسره کند.
    مردم غزه یا می مانند و می میرند، یا غزه را تخلیه می کنند و به یک کشور دیگر مهاجرت می کنند.
    به نظر من جمعیت باقی مانده غزه بین کشورهای عربی تقسیم می شود و این کشورها به دلیل پولی که دارند، بدون فشار اقتصادی یک زندگی مناسبی را برای آنها فراهم می کنند تا سرزمین اصلی شان یادشان برود. اسراییل هم بزرگتر و یکپارچه برای همیشه بدون فلسطین زندگی جدیدی را شروع می کند.
    همه اینها هم می تونه بخشی از نقشه آمریکا برای توافق اسراییل و اعراب باشه. البته در این بین شاید ترتیباتی هم برای حزب الله و ایران اتخاذ گردد.

    نظرات شما -
    • حسن
      18

      کاملا موافقم

  • حسن
    9

    خبرجدیدووحشتناک تشبیه حمله حماس به اسراییل به ۱۱سپتامبرکه برج‌های دوقلوامریکا زدن وبعدحمله غرب به افغانستان وعراق اخوندها قدرت بدهندمردم

  • حسن
    10

    مردم دارندسرمایه هاشون دلاروطلا می خرندبرای رفتن گفتم این آخرین فرصت به ایران بود که اخوندها درحال تحویل قدرت به مردم هستش

  • ناشناس
    24

    چه زجری می کشند استکبار دوستان از این کار قهرمان و نابود کننده اسرائیل که اگر بقبه گروهای مقاومت بیایند کار دیگر ماجرا تمام می شود و جهان از سر یک موجود پلید و خطرناک که دنبال طلسم موسی بود برای نابود کردن جهان راحت

  • مهدی
    29

    به امید نابودی اسرائیل

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      قبل از تو خیلی‌ ها این آرزو رو با خودشون به گور بردند و جسدشون خوراک مار و مور شد
      تو هم این آرزو رو با خودت به گور می بری و جسدت خوراک مار و مور میشه
      مطمئن باش

    • ناشناس
      23

      محو شدن آن حتمی هست و منجی بشریت می آید در بیت المقدس آزاد شده نماز می خواهند به همراه مسیح

  • ناشناس
    12

    بیچاره مردم و فقرا و زباله گردها که حقشون کجا خرج میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      من با اطمینان به شما میگم که ما در ایران چیزی به نام مردم و فقرا و زباله گردها نداریم

      (ارادتمند همگی، جواد ماله‌کش هستم)

  • ناشناس
    6

    گوربابا جفتشون بدبخت من وخیلی عین من که برا یه لقمه نون عین سگ جون میکنیم اخرشم هشتمون گرونهمون

  • حسن
    4

    بعدازغزه ولبناننوبت ایرانه ۱۱سپتامبر ۲۰۲۳گردن ایران انداختن

  • ناشناس
    8

    به ناشناس ۹،۵۹،۲۸ ، چند میگیری هر پیامی که میری

  • حسن
    1

    من درکنارمردم یهود زرتشت ومسیحی هستم واماده جنگ با داعشی ها

  • ناشناس
    0

    احسنت بر ملت مقاوم و سرسخت ایران اجرکم عندالله

  • حسن
    5

    خبرجدیدناو هواپیمابرامریکا به حرکت درآمده به سمت ایران

  • مهدی
    14

    اسرائیل نابود است

  • ناشناس
    0

    از غیرنظامیان خواست تا مناطق فلسطینی را ترک کنند

  • 0

    اونهایی که زر مفت میزنن و آرزوی شهادت دارن چرا نمیرن فلسطین کمک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها