درپی اعلام ایران مبنی بر توقف تبادل پیام با امریکا، قیمت نفت صعودی شد و با ۶ درصد افزایش در استانه ۹۷ دلار قرار گرفت.
چخبر از نفت دویست دلاری خخخخ