گزارش سالانهٔ تأثیر اقدامات خیرخواهانهٔ خیریهٔ کوینکس: افزایش مهر و محبت در جهان از طریق اقدامات خیرخواهانه

سال ۲۰۲۲ سال پرحادثه‌ای بود؛ در این سال شاهد بیش از ۹۰۰ بلای طبیعی در اطراف جهان بودیم. این بلایای طبیعی، در کنار چالش‌های کووید۱۹ و مناقشه‌های نظامی، زندگی تعداد فزاینده‌ای از انسان‌ها را به خطر انداخته است.

گزارش سالانهٔ تأثیر اقدامات خیرخواهانهٔ خیریهٔ کوینکس: افزایش مهر و محبت در جهان از طریق اقدامات خیرخواهانه

به‌رغم چالش‌های دشوار در سطح جهان، همچنان افرادی هستند که دوست دارند بار مسئولیت کمک به گروه‌های آسیب‌پذیرتر را به دوش بکشند. امسال خیریهٔ کوینکس به تخصیص منابع، نیروی انسانی، و تجهیزات به برنامه‌های خیرخواهانه ادامه داده است و با کمک به بیش از ۲۰٫۰۰۰ انسان در سرتاسر جهان، موجب افزایش مهر و محبت در سرتاسر جهان شده است.

 

سازمان غیرانتفاعی «خیریهٔ کوینکس» تحت هدایت صرافی کوینکس است. این صرافی همواره بر برنامه‌های خیرخواهانه تأکید و از آنها حمایت کرده است. امسال این صرافی «صندوق خیریهٔ چند میلیون دلاری» را هم تأسیس کرد، که مبنای مستحکمی را برای خیریهٔ کوینکس جهت برگزاری رویدادهای خیرخوانه در سطح جهان ایجاد کرد.

بیلبلیبل

تعهد بلندمدت به تحقق اهداف خیرخواهانه

خیریهٔ کوینکس، که همچنان به مأموریتش یعنی «تبدیل دنیا به جایی بهتر برای زندگی از طریق بلاک‌چین» متعهد مانده است، چندین هدف خیرخواهانه از جمله کاهش فقر، مراقبت از کودکان، خیریهٔ آموزشی، و امدادرسانی در بلایای طبیعی را دنبال می‌کند. این سازمان در سال ۲۰۲۲ برنامه‌های خیرخواهانه‌ای از جمله کمک هزینهٔ تحصیلی، کمک به تهیهٔ تجهیزات و کتاب برای مدارس، و کلاس‌های آنلاین رایگان را با تمرکز بر موضوع آموزش در ۱۰ منطقه اجرا کرده است، که همگی مورد تقدیر رسانه‌های محلی و سازمان‌های خیریه قرار گرفتند. در عین حال، خیریهٔ کوینکس از افرادی که از فقر، بلایای طبیعی، و بیماری‌‌ها رنج می‌برند به‌صورت گسترده حمایت کرده است. این خیریه با اهداء پول نقد، ملزومات زندگی، و تجهیزات پزشکی، معیشت گروه‌های آسیب‌پذیر را بهبود بخشیده است. در عین حال، خیریهٔ کوینکس در همکاری با چندین خیریهٔ دیگر برنامه‌های خیرخواهانه‌ای را در زمینه‌هایی همچون کاهش فقر و تحصیل برگزار کرده است.

 

در خصوص تحصیل، خیریهٔ کوینکس به بیش از ۹٫۰۰۰ دانش‌آموز در جهان کمک مالی کرده است، و دسترسی به آموزش باکیفیت را برای کودکان نیازمند فراهم کرده است. خیریهٔ کوینکس به‌منظور افزایش برابری در حوزهٔ تحصیل و ترغیب شرکت‌های نیکوکار و سازمان‌های غیرانتفاعی به توجه بیشتر به بحران‌های تحصیلی که کودکان را تهدید می‌کند، «کارزار جهانی اهداء کتاب» را معرفی کرد و از ۲۰ مدرسه در کشورهای مختلف بازدید کرد. در طول این کارزار، این سازمان یونیفرم‌های جدید، تجهیزات مدرسه، و بیش از ۱۰٫۰۰۰ کتاب را برای دانش‌آموزان ارسال کرد و به‌منظور ایجاد محیط‌های یادگیری مناسب و کمک به حل نابرابری از لحاظ منابع آموزش میان مناطق مختلف، دهه‌ها کتابخانه ساخت.

ناتناتن

علاوه بر کودکان نیازمند، خیریهٔ کوینکس دست یاری‌اش را به سوی گروه‌های آسیب‌پذیر و نیازمند دیگر هم دراز کرده است. از امدادرسانی در بلایای طبیعی گرفته تا مراقبت از بیماران و کمک به خانواده‌های نیازمند در مناطق دورافتاده، این سازمان همواره در خط مقدم نیکوکاری بوده است. این سازمان برای ارائه کمک فوری، از جمله اهدای ملزومات زندگی، به افراد آسیب‌دیده از بلایای طبیعی یا سایر حوادث،  تیم‌هایی را عازم مناطق مختلفی در سرتاسر جهان کرده است.

نعهعه

قدرت در اتحاد است. وقتی پای نیکوکاری در میان است، شراکت میان سازمان‌های غیرانتفاعی مختلف می‌تواند نیروی لازم برای پیشبرد اهداف خیرخواهانه را فراهم کند. امسال خیریهٔ کوینکس با چند خیریهٔ بین‌المللی وارد شراکت بلندمدت شده است. خیریهٔ کوینکس و شرکایش توانایی‌های‌شان را روی هم گذاشته‌اند و برنامه‌های خیرخواهانه‌ای از جمله «برنامهٔ مهربانی با کودکان» و «امید من به تحصیل است» را برگزار کرده‌اند، که منجر به افزایش تأثیر اجتماعی خیریهٔ تحصیلی و کاهش فقر شده است. این اقدامات خیریهٔ کوینکس تحسین جهان را برانگیخته است.

عهخهعخ

نیکوکاری هیچ مرزی نمی‌شناسد و مستلزم اقدامات جهانی است

در سالی که گذشت خیریهٔ کوینکس با اهداء پول و تجهیزاتی به ارزش بیش از ۲۳۰٫۰۰۰ دلار به ۱۹ منطقهٔ توسعه‌نیافته کمک کرد، که بیش از ۲۰٫۰۰۰ نفر از آن نفع بردند. این اولین حرکت برجستهٔ این سازمان از زمان آغاز به کارش است و سازمان را به سمت تحقق اهداف خیرخواهانه‌اش سوق می‌ دهد.

خیریهٔ کوینکس همزمان با حرکت رو به جلو به مأموریت بنیادی‌اش، یعنی ادامهٔ اقدامات خیرخواهانه، متعهد خواهد ماند و اشکال جدید نیکوکاری را جستجو خواهد کرد. این سازمان، هم‌گام با کمک به گروه‌های آسیب‌پذیرتر به ساخت دنیایی روشن‌تر و صلح‌آمیزتر کمک خواهد کرد. در عین حال، خیریهٔ کوینکس امیدوار است که شرکت‌ها و نهادهای بیشتری به اقدامات خیرخواهانه بپیوندند، دست‌یاری‌شان را به سوی افراد نیازمند دراز کنند، و از طریق اقدامات مشترک اکوسیستمی سالم برای نیکوکاری جهانی ایجاد کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها