با کمترین هزینه بچه خانواده رو خوش حال کن | ارزان شدن اسکیت علی رغم افزایش دلار

اسکیت سواری یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های تفریحی کودکان مخصوصاً در فصل تابستان است که روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند.

با کمترین هزینه بچه خانواده رو خوش حال کن | ارزان شدن اسکیت علی رغم افزایش دلار

این محبوبیت فزاینده باعث شده تا میزان تقاضا برای خرید اسکیت بچگانه نیز رشد چشمگیری داشته باشد. و نکته قابل توجه این هست که علیرغم افزایش قیمت دلار و سایر موارد این اسکیت ارزان هم شده است!!!

تجربه‌ی کودک از اسکیت سواری تا حد زیادی به انتخاب شما در خرید کفش اسکیت بستگی دارد. یک کفش اسکیت استاندارد، ضمن افزایش علاقه کودک، به یادگیری بهتر و پیشرفت سریع‌تر او کمک زیادی می‌کند. در مقابل انتخاب کفش اسکیت نامناسب می‌تواند خیلی زود آتش هیجان و اشتیاق کودک را نسبت به اسکیت سواری خاموش کند. آیا شما هم به دنبال خرید یک جفت کفش اسکیت مناسب برای کودکتان هستید؟ با انتخاب اسکیت کالاری می‌توانید تابستان داغ امسال را به فصلی مملو از لذت و هیجان برای او تبدیل کنید.

بهترین اسکیت ارزان برای کودکان

محبوبیت اسکیت کالاری در بازار بی‌دلیل نیست. در فرایند انتخاب و خرید کفش اسکیت باید سه جنبه‌ی کیفیت، ایمنی و انطباق‌پذیری را به‌طور هم‌زمان لحاظ کرد. البته معیارهایی مثل ایمنی و کیفیت در هر شرایطی مهم هستند؛ ولی در خرید اسکیت بچگانه باید درباره آن‌ها وسواس بیشتری به خرج داد. از میان برندهای موجود در بازار، کالاری یکی از بهترین برندهای اسکیت است. برندی که محصولات آن علاوه بر برخورداری از سه ویژگی فوق، قیمت بسیار مناسبی دارند. در اینجا بد نیست درباره هر کدام از این سه ویژگی بیشتر توضیح دهیم.

1. کیفیت کفش اسکیت

کفش اسکیت بچگانه باید از کیفیت و دوام مناسبی برخوردار باشد. این کیفیت باید طوری باشد که کودک بتواند مدت زیادی از آن استفاده کند. اسکیت‌های بی‌کیفیت، خیلی زود دچار نقص و خرابی می‌شوند و شوق و هیجان کودک را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند. علاوه بر این با خرید محصولات نامرغوب، عملاً پولتان را خرجِ «هیچ» کرده‌اید. اسکیت کالاری به لطف کیفیت ساخت عالی، تجربه یک اسکیت سواری هیجان‌انگیز را به کودکان هدیه می‌دهد.

2. ایمنی کفش اسکیت

مطمئناً هیچ معیاری در خرید اسکیت بچگانه مهم‌تر از ایمنی نیست. اسکیت سواری، ورزشی مفرح است که مخصوصاً در فصل تابستان طرفداران بسیار زیادی دارد. ولی این فعالیت مفرح در صورت عدم توجه به معیارهای ایمنی می‌تواند ریسک‌های زیادی به همراه داشته باشد. اگر بخواهیم محصولات موجود در بازار را از این جنبه بررسی کنیم، اسکیت کالاری باز هم یکی از بهترین گزینه‌های روی میز است.

برخی گمان می‌کنند که استفاده از وسایل محافظتی مثل کلاه اسکیت به‌تنهایی ایمنی کودک حین اسکیت سواری را تضمین می‌کند. ولی چنین دیدگاهی چندان درست نیست. با وجود اینکه استفاده از لوازمی چون کلاه در اسکیت سواری بسیار مهم است، ولی ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود.

ایمنی را در وهله اول باید در خودِ کفش‌های اسکیت جستجو کرد. سختی مناسب بدنه کفش‌ها و تیغه‌ی به‌کاررفته در آن‌ها نقش مهمی در استحکام و مقاومت اسکیت ایفا می‌کند. علاوه بر این از وجود بست‌های مناسب نباید غافل شد. این بست‌ها با سازوکار نگه‌دارنده‌ی خود پای کودک را در کفش‌ها ثابت می‌کنند. به این ترتیب احتمال لغزش پا در کفش اسکیت و متعاقباً بروز سوانح ناگوار به حداقل می‌رسد. ضمناً جنس و سختی مناسب چرخ ها نیز در تضمین امنیت اسکیت سواری اهمیت زیادی دارند. خصوصیتی که باعث می‌شود کفش اسکیت در اثر فشار وزن اسکیت سوار دچار شکستگی نشود. وجود ضربه‌گیر یکی دیگر از دیگر ویژگی‌های کفش اسکیت ایمن است که از شکستگی یا ضرب دیدن پای کودک در اثر برخورد با سطوح سخت، جلوگیری می‌کند.

ویژگی برند کالاری این است که کلیه اسکیت‌های آن با در نظر گرفتن الزامات دقیقِ ایمنی طراحی و تولید شده‌اند. به همین دلیل با خرید اسکیت کالاری می‌توانید تا حد زیادی از ایمنی اسکیت سواری کودک اطمینان حاصل کنید. البته مجدداً یادآوری می‌کنیم که برای به حداکثر رساندن ضریب اطمینان، خرید لوازم جانبی مانند کلاه اسکیت را فراموش نکنید.

3. انطباق‌پذیری کفش اسکیت

قابلیت کاربردی یک کفش اسکیت، ارتباط مستقیمی با میزان انطباق‌پذیری آن دارد. منظور از انطباق‌پذیری این است که بتوان اجزای اسکیت را برای استفاده در شرایط متفاوت تنظیم کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انطباقی اسکیت، قابلیت تنظیم سایز است. به‌موازات رشد سریع جثه‌ی کودکان، سایز پای آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل کفش اسکیتی که امروز فیتِ پای کودک شماست شاید چند ماه بعد برای او کوچک باشد. واضح است که در چنین شرایطی، نمی‌توان از کفش اسکیت تک سایز استفاده کرد و در صورت خرید، باید خیلی زود آن را کنار گذاشت.

با توجه به این توضیحات، حالا بسیاری از اسکیت‌های موجود در بازار از قابلیت تنظیم سایز برخوردار هستند. به‌عنوان مثال کفش اسکیت MVP را که یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اسکیت کالاری محسوب می‌شود می‌توان در 4 سایز مختلف تنظیم کرد. به این ترتیب کودک می‌تواند تا چند سال بدون هیچ مشکلی از اسکیت استفاده کند. علاوه بر این، اکثر اسکیت‌های کالاری به پیچ تنظیم سرعت مجهز هستند تا سرعت کودک از حد مشخصی فراتر نرود.

کمنکنن

قیمت اسکیت کالاری

قیمت اسکیت کالاری بدون تردید یکی از دلایل اصلی محبوبیت محصولات این برند در ایران است. کالاری تنها برندی نیست که محصولات باکیفیت، ایمن و انطباق پذیر را روانه بازار می‌کند؛ مطمئناً برندهای دیگری هم وجود دارند که در تولید اسکیت، استانداردهای لازم را به‌خوبی رعایت می‌کنند. ولی آنچه کالاری را به برندی شاخص و پرطرفدار تبدیل کرده، قیمت بسیار مناسب محصولات آن است.

اسکیت‌های کالاری درعین‌حال که گزینه‌هایی اقتصادی محسوب می‌شوند، تمام الزامات اساسی یک کودک برای اسکیت سواری را برآورده می‌کنند. درواقع ویژگی متمایز برند کالاری این است که توانسته بین قیمت، کیفیت و کارایی محصولاتش توازن بسیار خوبی برقرار کند. با وجود مدل‌های متنوع اسکیت کالاری، دیگر ضرورتی ندارد برای خرید یک اسکیت بچگانه خوب متحمل هزینه‌های سنگین شوید.

قیمت اسکیت کالاری می‌تواند با توجه به مدل انتخابی شما متغیر باشد. دامنه‌ی تقریبی قیمت محصولات این برند بین 1 میلیون و 700 تا 2 میلیون و 500 هزار تومان است. قیمتی که برای خرید اسکیت بچگانه، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه ارزیابی می‌شود.

شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که از میان مدل‌های مختلف برند کالاری، بهترین اسکیت ارزان برای کودکان کدام است؟ انتخاب بهترین مدل از یک محصول همیشه باید با در نظر گرفتن معیارها و اولویت‌های مهم خریدار صورت بگیرد. ولی اگر قرار به ارائه‌ی یک پاسخ کلی باشد می‌توان از اسکیت کالاری C2 و اسکیت کالاری MVP نام برد. مدل‌هایی که به‌واسطه کارایی و همین‌طور زیبایی ظاهری، فروش بسیار خوبی در بازار دارند.

اسپرت رول؛ عرضه‌کننده برتر اسکیت کالاری

علیرغم قیمت اقتصادی اسکیت کالاری، با مراجعه به یک فروشگاه معتبر می‌توانید اسکیت دلخواهتان را با کمترین هزینه ممکن تهیه کنید. انتخاب یک عرضه‌کننده معتبر، جدای بحث قیمت از بُعد اصالت و سلامت فیزیکی کالا نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

فروشگاه آنلاین و آفلاین اسپرت رول با 20 سال سابقه در زمینه فروش انواع لوازم ورزشی، مرجعی مطمئن برای خرید محصولات کالاری است.  شما می‌توانید با مراجعه به شعب فیزیکی اسپرت رول یا به‌صورت آنلاین، نسبت به تهیه انواع اسکیت کالاری اقدام فرمایید. نگران تنوع مدل‌های برند کالاری نباشید؛ اسپرت رول با ارائه مشاوره‌های لازم درباره خرید اسکیت به شما کمک می‌کند تا دست روی بهترین انتخاب ممکن بگذارید. لذت خرید رضایتبخش، ارزان و مطمئن را با اسپرت رول تجربه کنید.

تعدادی از تصاویر اسکیت کالاری :

تذنتاتمنام

ذطبزذطبذ

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها