بهترین هتل های تهران از دید مسافران

قصد انتخاب یکی از هتل های تهران برای اقامت دارید و نمی‌دانید کدام یک را برگزینید؟ آیا نسبت به هتل های پایتخت آشنایی ندارید و نمی‌دانید که چگونه می‌توان بهترین هتل های تهران را انتخاب کرد؟ همانطور که می‌دانید یکی از بهترین راه‌های محک زدن هر چیزی، این است که از کسانی که قبلا از آن استفاده کرده‌اند، سوال کنید.

بهترین هتل های تهران از دید مسافران

این موضوع در مورد هتل‌ها نیز صادق است و یکی از راه‌های خوب برای پیدا کردن بهترین اقامتگاه‌های شهر این است که نظر مسافران پیشین را در مورد این هتل‌ها بدانید. در اینجا با بهترین هتل های تهران از دید مسافران آشنا شوید.

چهار ستاره یا پنج ستاره؟ مسئله این است

وقتی صحبت از نظر مسافران داخلی به میان می‌آید، هتل‌های چهارستاره که از نظر کیفیت و امکانات با هتل‌های پنج ستاره برابری کرده و در عین حال هزینه‌ی کمتری دارند، توجه خیلی‌ها را به خود جلب می‎کنند. هتل آرامیس واقع در مرکز شهر و در نزدیکی میدان ولیعصر، یکی از گزینه‌هایی است که مسافران زیادی آن را در لیست بهترین هتل‌های تهران قرار داده‌اند. موقعیت خوب این هتل و دسترسی آسان به بخش‌های زیادی در مرکز شهر، مراکز اداری و دولتی و مراکز خرید، کافه‌ها و رستوران‌های جذاب این بخش از شهر و سرویس حمل و نقل عمومی برای رسیدن به سایر بخش‌های تهران بزرگ از مزایای اقامت در هتل آرامیس است. هتل آرامیس یک ساختمان قدیمی در هفت طبقه است که در سال 1394 بازسازی و مدرن شده است. این هتل دارای 133 اتاق و سوئیت به همراه یک رستوران با سرو غذاهای ایرانی، کافه، سالن کنفرانس، سالن ورزشی و اتاق جلسات است.

هتل هما محبوب مسافران از گذشته تا امروز

کسانی که به میدان ونک رفت‌و‌آمد دارند و دوست دارند در همان حوالی اقامت کنند، حتماً نام هتل هما را شنیده‌اند. این هتل قدیمی و پنج ستاره در بالاتر از میدان ونک در خیابان شهید خدامی، در یکی از برج‌های زیبای تهران قرار دارد. اگر خاطرتان باشد، نام سابق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یا همان ایران ایر هما بوده است و هتل هما هم به همین ایرلاین تعلق دارد. علت این که مسافران این هتل را به عنوان یکی از بهترین هتل ‌های تهران می‌شناسند این است که اولاً موقعیت مکانی مناسب داشته و امکان دسترسی به جاهای مختلف شهر را به راحتی دارد. نکته‌ی دوم که برای برخی از مسافران اهمیت زیادی دارد این است که این هتل امکان اقامت ساعتی (حداکثر 8 ساعت از 7:00 تا 20:00) را برای مسافران فراهم می‌کند و داشتن  پارکینگ رایگان هم یکی دیگر از مزایای آن است. هتل هما دارای 177 واحد اقامتی اعم از اتاق و سوئیت است.

هتل اسپیناس پالاس بهترین هتل تهران از دید مسافران خارجی و داخلی است

هتل اسپیناس پالاس یکی از تازه‌سازترین و شیک‌ترین هتل های تهران است که در سال 1394 افتتاح شده است، هتل اسپیناس پالاس به معنای جای خوش آب و هوا در پای کوه، نه تنها یکی از بهترین هتل‌های تهران است، بلکه از لوکس‌ترین هتل‌های کشور نیز به شمار می‌آید که چشم‌انداز زیبای اتاق‌ها به کوه یا شهر، لوکس بودن اتاق‌ها، رستوران‌های متعدد و مراکز خرید، امکانات فراوان هتل و قرار گرفتن در یکی از زیباترین و بهترین مناطق شهر تهران، بخشی از دلایلی است که مسافران این هتل را در لیست بهترین هتل های تهران قرار می‌دهند. هتل 5 ستاره‌ی اسپیناس پالاس دارای 20 طبقه و 400 واحد اقامتی لوکس است و اتاق‌های آن دارای سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، یخچال، چای‌ساز و مینی‌بار غیررایگان، سیستم تهویه‌ی هوای چیلر، سیستم تلویزیون درون‌هتلی، دوش یا وان، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق، اتاق ماساژ و امکانات بسیار دیگری هستند.

بلابلالبا

در کدام هتل اقامت کنیم تا راحت به فرودگاه مهر‌آباد برویم؟

پاسخ این است، با رزرو هتل و اقامت در هتل چهارستاره‌ی آساره. هتل آساره در خیابان دامپزشکی و در چند قدمی خیابان آزادی قرار دارد که برای دسترسی مسافران هم به غرب و هم مرکز تهران بسیار عالی است و برای کسانی که می‌خواهند به فرودگاه مهرآباد نزدیک باشند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. 58 اتاق هتل آساره در 11 طبقه قرار گرفته‌اند. این هتل در سال 1396 بازسازی و ترمیم شده و بسیار مدرن و جذاب است. دلایل زیادی وجود دارد که مسافران هتل آساره را به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران انتخاب کنند. از امکاناتی این هتل می‌توان به رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و چایخانه‌ی سنتی و مجموعه‌ی آبی و ورزشی شامل استخر، سونا، ماساژ و سالن بدنسازی اشاره کرد. اتاق‌های هتل نیز دارای سرویس بهداشتی فرنگی، وسایل بهداشتی حمام، رخت‌آویز و کمد لباس، به همراه آباژور و اینترنت رایگان و نامحدود و بسیاری خدمات دیگر هستند.

لوکس، مدرن و خوش مسیر

هتل اسپیناس بلوار تهران با نام قدیمی‌ اسپیناس خلیج‌فارس بود واقع در یکی از زیباترین و خوش‌مسیرترین مناطق تهران است که دسترسی به بخش‌های مرکزی شهر را بسیار آسان می‌کند. این هتل در سال 1389 تاسیس شده و 274 اتاق و سوئیت دارد که منظره‌ی برخی از آنها به بلوار کشاورز است. طراحی داخلی اتاق‌های هتل بسیار زیبا و مد روز بوده و با طراحی هتل‌های معروف دنیا برابری می‌کند. مسافران این هتل را با فضای صمیمی و چشم‌انداز اتاق‌های آن توصیف کرده‌اند. این هتل شیک با صبحانه رایگان و کارکنانی که فوق‌العاده دوستانه و محترم رفتار می‌کنند، نظر مسافران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. مسافران هم‌چنین از رستوران مدیترانه‌ای هتل اسپیناس که از معروف‌ترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود، استقبال می‎کنند. رستوران مدیترانه‌ای ظرفیت ۱۵۰ تا ۱۸۰ نفر را دارد. علاوه بر آن هتل اسپیناس دارای یک رستوران سنتی نیز هست که بر اساس بافت قدیمی شهر یزد طراحی شده است.

هتل استقلال تهران

هتلی که امروزه با نام هتل استقلال شناخته می‌شود، قبلاً رویال هیلتون نام داشت و هم در زمان گذشته و هم امروزه، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های 5 ستاره‌ی تهران به شمار می‌آید. هر چند هتل استقلال عمر زیادی دارد اما بسیار شیک و مدرن است. این هتل دارای دو برج غربی و شرقی است که برج شرقی آن کاملا بازسازی و به روز شده است. هتل استقلال در مجموع دارای 552 اتاق و سوئیت در دو برج 15 طبقه‌ی خود است.  دلایلی که مسافران هتل پارسیان استقلال را یکی از بهترین هتل های تهران می‌دانند این است ک این هتل دارای استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن‌های کنفرانس و تشریفات، محوطه‌ی بزرگ و فضای سبز بوده و دسترسی به مناطق شمال شهر از طریق این هتل آسان است. خدمات و سرویس‌دهی اتاق‌ها بسیار عالی بوده و کارکنان آن برخورد صمیمانه‌ای با مسافران دارند.

ثقفثقفثقف

چرا هتل پرشین پلازا از نظر مسافران محبوب است؟

این هتل یکی از تازه‌سازترین هتل‌های مرکز شهر است که در خیابان شهید بهشتی قرار دارد و با دسترسی عالی به مراکز مهم اداری و تفریحی، جای بسیار مناسبی برای مسافرانی است که نیاز دارند در طول روز به جاهای مختلف شهر رفت‌وآمد داشته باشند. هتل پرشین پلازا در ساختمان سفید و زیبای 16 طبقه‌ای قرار دارد و دارای 99 واحد اقامتی است. اتاق‌ها سوئیت‌های هتل پرشین پلازا بزرگ، دلباز، شیک و مرتب است و این یکی از دلایل مسافران برای انتخاب هتل پرشین پلازا به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران است. رستوران هتل با منوهای ایرانی، فرنگی و فست فود و کافه‌ی دنج دلایل دیگر محبوبیت این هتل هستند. هتل پرشین پلازا دارای سالن همایش و کنفرانس، تالار پذیرایی، سالن بدنسازی، استخر و سونا و سالن بیلیارد است. اگر اهل سینما هستید می‌توانید به راحتی به مجموعه‌ی سینما آزادی تهران بروید که در همان خیابان شهید بهشتی واقع شده است. ایستگاه مترو، چند موزه و پارک و مرکز خرید نیز در فاصله‌ی کمی از هتل پرشین پلازا قرار گرفته‌اند

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    هتل اوین بهترینه !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها