قبل از خرید کفش مردانه از بولگانو به چه چیز توجه کنیم؟

این روزها همه افراد توجه ویژه‌ ای به ظاهر خود دارند. لباس ‌هایی که می‌ پوشید می‌تواند نشان ‌گر موقعیت اجتماعیتان باشد. همان‌‌‌‌‌‌ ‌طور که می ‌دانید تکمیل کننده یک استایل زیبا، کفش مناسب با آن است (مخصوصا در آقایان). قبل از خرید کفش مردانه بهتر است با ویژگی ‌ها و انواع کفش ‎‌هایی که برای هر فردی مناسب هستند، آشنا شوید.

قبل از خرید کفش مردانه از بولگانو به چه چیز توجه کنیم؟

کفش‌ های مردانه در مدل ‌های متنوعی تولید می ‌شوند، بنابراین خوب است که از گزینه‌های مختلف موجود آگاهی و درک داشته باشید. برخی از انواع کفش ‌های مردانه برای موقعیت ‌های خاص، مناسب‌ تر از سایرین هستند. برای لیست قیمت خرید کفش مردانه اصل در بولگانو ببینید.

ثقفثقفق

انواع کفش مردانه در فروشگاه بولگانو

برای آقایان، لذت خرید یک جفت کفش جدید را نمی ‌توان دست کم گرفت. فرقی نمی ‌کند به سر کار بروید، ساعت ‌های طولانی را در باشگاه‌ های ورزشی بگذرانید، برای مجالس رسمی و عروسی دعوت شده باشید، کفش جزء ضروری ‌ترین آیتم ‌هایتان است. داشتن چندین گزینه از کفش‌ های رسمی و غیررسمی موجود در فروشگاه بولگانو به شما کمک می ‌کند تا هر بار که از در بیرون می ‌روید، ظاهری بی نقص داشته باشد.

1. لوفر

وقتی صحبت از کفش ‌های مردانه می‌شود، کفش ‌های لوفر به نوعی بهترین کفش کلاسیک هستند. این کفش یاد آور موکاسین با رویه چرمی و پاشنه صاف است، این کفش‌ها مناسب فصل‌ های گرم و در عین حال کلاسیک هستند.

برای تهیه کفش ‌های کلاسیک اورجینال از بولگانو دیدن کنید.

2. آکسفورد

بدون شک آکسفورد شیک‌ ترین مدل کفش مردانه است. این کفش بند دار در ایرلند و اسکاتلند تولید و بعد ها به نام دانشگاه آکسفورد نامگذاری شد، با بند بسته و زبانه‌ های بند کفش بسیار برجسته مشخص می‌شود. بسیاری از آنها نوک بال دارند، به این معنی که یک پنجه نوک تیز به سمت کناره ‌های کفش امتداد می ‌یابد.

3. چکمه های سبک چلسی

چکمه‌ های چلسی یکی دیگر از کفش های محبوب مردانه است. با پانل ‌های کناری کشسان و زبانه ‌ای کششی در پشت وجود دارند. چکمه ‌های سبک چلسی را می ‌توان با لباس‌ های تجاری و یا لباس‌     های غیررسمی پوشید.

4. کفش‌های کژوال (کفش ‌های معمولی برای استفاده روزانه)

با رویه ‌های چرمی و زیره‌ های پرفورمنس، این نوع کفش ‌ها را می ‌توان با لباس‌ های غیر رسمی در مناسبت ‌های مختلف پوشید. کفش ‌های کژوال بولگانو دارای رویه‌ های چرمی مقاوم، زیره‌ های محکم در برابر سایش و لغزش هستند.

5. کفش اسپرت مردانه ( ورزشی )

فعالیت ‌هایی که در طول روز انجام می ‌دهید، بسیار زیاد است؟ به دنبال راحتی فراوان برای زندگی فعال خود هستید؟ اگر از دویدن، تمرینات اینتروال، ورزش های گروهی یا فقط یک سبک زندگی فعال لذت می برید، به یک جفت کفش اسپرت مردانه نیاز دارید. این نوع کفش ‌های کتانی معمولی به گونه‌ای ساخته شده است که شما می‌توانید با استفاده از آن رو به جلو، بالا، پایین و پهلو بروید و در عین حال روی پاهایتان حس راحتی و حمایت داشته باشید.

کفش ‌های اسپرت مردانه در بولگانو فوق‌العاده سبک بوده و با رویه ‌های چرم، مش، الیاف مصنوعی و زیره ‌های بادوام هستند. بعلاوه، هر کفش ورزشی دارای پایداری برای حمایت از موقعیت طبیعی شما در هنگام حرکت است.

6. کفش پیاده‌ روی

کفش‌ های پیاده روی نوع دیگری از کفش‌ های کتانی هستند، اما در دسته‌ بندی مخصوص به خود قرار می ‌گیرند. برای خرید کفش مردانه پیاده ‌روی بایستی به نواحی مختلف آن توجه داشته باشیم. این کفش ‌ها دارای نواحی مناسبی از پاشنه تا پنجه هستند که از راه رفتن شما حمایت می ‌کنند.

برند های مطرح زیادی کفش ‌های مناسب پیاده ‌روی تولید می‌ کنند. به عنوان مثال، برند مرل، جوما، آلترا، اسکیچرز، آدیداس، نایکی، اکتیویتا، کلمبیا و...  این برند های محبوب و با کیفیت را می ‌توانید از فروشگاه ‌های معتبری مانند دیجی کالا، بولگانو، اورجینال پل و دایان شاپ، بانی مد و سایت ترب... خریداری کنید. این فروشگاه ‌ها با ارائه طیف گسترده ‌ای از کفش ‌های اورجینال و متنوع، راحتی را  به پاهای شما هدیه می ‌دهند.

7. صندل

اگر قصد پیاده ‌روی در فصل تابستان را دارید و نمی ‌خواهید کتانی بپوشید، یک جفت صندل مردانه راحتی برند مرل را خریداری کنید. صندل ‌های پیاده ‌روی دارای بند های قابل تنظیم هستند. بعلاوه، زیره‌ های لاستیکی منحنی شکل و زیره ‌های لاستیکی کششی، چسبندگی بهینه را در انواع زمین ‌ها فراهم می ‌کنند.

این نوع صندل ‌ها را می ‌توانید در برندهای کاترپیلار، مرل و... از فروشگاه بولگانو با قیمت ‌هایی مناسب تهیه کنید.

8. کفش‌های کوهنوردی

هنگامی که با یک موقعیت سخت روبرو هستید، خواه هوای بد باشد یا یک روز طولانی با کار سخت، به یک جفت کفش محکم و بادوام نیاز دارید. برای درک جذابیت کفش‌ های کوهنوردی، نیازی به بالا رفتن از کوه‌های واقعی ندارید. نسخه‌های قدیمی، سنگین و مقاوم با جذابیت‌های بسیار ناهموار ساخته شده‌اند، در حالی که نسخه‌های مدرن با استفاده از مواد سبک‌وزن پیشرفته طراحی می‌شوند. اگر شما یک کوهنورد هستید، 100% با برند کاترپیلار و نورث فیس آشنا هستید، فروشگاه بولگانو به طور تخصصی با وارد کردن این برند ها کمک بزرگی به کوهنوردان کرده است.

9. کفش رانینگ

این کفش ‌ها جزئیات فنی و بالشتک پیشرفته دارند و برای محافظت از پا در زمین‌های مسابقه ساخته می‌شوند. کفش ‌های رانینگ را می‌توانید از برند های اسکیچرز، آلترا و مرل فروشگاه بولگانو تهیه کنید.

قصثقق

خرید اینترنتی انواع کفش مردانه

بعد از همه گیری کرونا تمام افراد به سمت خریدهای اینترنتی روی آوردند، همان ‌طور که می ‌دانید خرید آنلاین دارای مزایای زیادی می‌باشد. در همه شهرها فروشگاه‌ هایی که کفش‌ های مردانه اورجینال و با کیفیت ارائه دهد، وجود ندارد. شما بخاطر خرید کفش مردانه به شهرهای دیگر سفر می‌کنید؟! خرید های اینترنتی این مشکل را برای همه آسان کرده است. هم اکنون شما در هر شهری که باشید می ‌توانید در حال که روی مبل نشسته‌ اید و چایی می ‌نوشید، به سایت فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و کفش دلخواهتان را از برندهای معروف خریداری کنید. در سایت‌هایی مانند بولگانو جدول سایز بندی تمام برندها موجود می ‌باشد، شما می ‌توانید بدون هیچ مشکلی سایز خود را خریداری کنید.

قیمت کفش مردانه اصل

به دلیل نوسان قیمت ارزهای مختلف نمی‌توان قیمت‌ کفش مردانه اصل را به صورت دقیق آورد. برای خرید کفش مردانه می ‌توانید در سایت ‌هایی مانند دیجی کالا و بولگانو که به عنوان سایت ‌های منبع و معتبر شناخته شده ‌اند، برند مد نظرتان را جستجو کرده و قیمت ‌ها را بررسی کنید. همان ‌طور که می ‌دانید کفش‌ ها نقش حیاتی را در زندگی روزمره و تمامی فعالیت‌ های فیزیکی ما دارند، به همین دلیل کفش ‌هایی انتخاب کنید که راحت باشند. همچنین با خرید بهترین کفش‌های مردانه اورجینال و مقاوم می ‌توانید سالیان سال از آن از خرید کفش، بی نیاز باشید.

 

منبع: وبسایت بولگانو

آدرس: www.bolgano.com

شماره تماس:07635243100

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها