بهترین مشاوران کنکور معرفی شدند

پایگاه خبری باشگاه خبرنگاران جوان ، برترین های حوزه آموزش در سال جاری را معرفی نمود.

 بهترین مشاوران کنکور معرفی شدند

پایگاه خبری  باشگاه خبرنگاران جوان ، برترین های حوزه آموزش در سال جاری را معرفی نمود. به نقل از خبرنگاران حوزه آموزش ایران، رنکینگ بهترین مشاوران آموزشی ایران به ترتیب عبارتست از:

رتبه 1 : استاد  مهدی باباخانی مدیر و مشاور ارشد مجموعه کارنامه خرد و مدرسان علامه و از بهترین مشاوران کنکور ایران و کارشناس برنامه های تلویزیونی و رادیویی ایران

رتبه:: 2 استاد همت یار نویسنده کتاب های موفقیت  از بهترین مشاوران کنکور ایران

 رتبه 3: استاد  ایمان سرور پور  برترین مشاور انگیزشی و از بهترین مشاوران کنکور

 رتبه4: استاد مهدی برقعی نویسنده و از بهترین مشاوران کنکور ایران

 رتبه5: استاد ندا برهانی نسب نویسنده کتاب مشاوره و برنامه ریزی سمپاد و از بهترین مشاوران کنکور

جهت مشاهده آخرین رنکینگ و رنکینگ دبیران و مشاوران ایران، میتوانید به وبسایت دبیران برند ایران که ویژه تحلیل اساتید و مشاوران ایران است مراجعه فرمایید

ویژگی بهترین مشاوران آموزشی و تحصیلی چیست ؟

مشاور کنکور خوب بودن همیشه کار آسانی نیست ، زیرا این حرفه می تواند استرس زا و طاقت فرسا شود.

برخورد با افراد دیگر و مشکلات گاه جدی آنها و کمک به آنها برای برخورد صحیح با احساساتشان می تواند طاقت فرسا باشد. در میان متخصصان بهترین مشاوران کنکوری، مشخص است که خود برترین مشاور کنکوران اولین کسانی هستند که در جلسات درمانی، به ویژه جلساتی که به درمان روانشناختی اختصاص دارد، شرکت می کنند. این می تواند به آنها کمک کند تا در درمان دانش آموزان و دانشجویان خود عینی تر باشند.

اصول حرفه ای که  بهترین مشاوران کنکور رعایت میکنند چیست؟

اما اصولی که بهترین مشاوران کنکور باید از آنها استفاده کنند چیست؟ بهترین مشاوران کنکور خوب یا برترین مشاور تحصیلی چگونه باید باشد؟ در ادامه آنها را برای شما توضیح می دهیم.

1. بهترین مشاوران کنکور هرگز  دانش آموزان و دانشجویان خود را قضاوت نمیکند

بهترین مشاوران کنکور در طول زندگی حرفه ای خود ممکن است با دانش آموزان و دانشجویانی روبرو شود که از بسیاری جهات با او متفاوت فکر می کنند . علاوه بر این، برخی از تجربیات آشکار شده توسط دانش آموزان و دانشجویان ممکن است برای بسیاری از افراد قابل درک نباشد. اما بهترین مشاوران کنکور یا مشاور مدرسه باید شرایط را درک کند و حتی اگر با شیوه رفتار یا تفکر دانش آموزان و دانشجویان موافق نباشد، هرگز نباید نظر خود را تحمیل کند.

بهترین مشاوران کنکور متخصصی است که آموزش دیده است تا ابزارهای لازم برای بهبود بهزیستی روانشناختی دانش آموزان و دانشجویان را فراهم کند. با این حال بهترین مشاوران کنکور دانش آموزان و دانشجویان خود را قضاوت یا انتقاد نمی کند

2. بهترین مشاور کنکور متخصصی است در دسترس باشد

دانش آموزان و دانشجویان معمولاً افرادی هستند که به دلایل مختلف نیاز به کمک حرفه ای دارند، اما معمولاً در شرایط پریشانی روانی و عاطفی قرار دارند. یک بهترین مشاوران کنکور خوب به مراجعان اجازه می دهد تا در جلسات خود احساس راحتی کنند و در دسترس است. این به دانش آموزان و دانشجویان کمک می کند تا خود را باز کند و برای غلبه بر ترس خود احساس آمادگی کند.

3. بهترین مشاوران کنکور باید گوش دادن فعال را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

برترین مشاور کنکور باید به دانش آموزان و دانشجویان خود توجه کامل داشته باشد، بنابراین شما نه تنها باید حرف های او را بشنوید، بلکه باید به طور کامل به او گوش دهید. این بدان معنی است که شما باید فعالانه گوش کنید، یعنی به حواس پنج گانه توجه کنید تا دانش آموزان و دانشجویان چه می گوید.

علاوه بر این، بهترین مشاوران کنکور نباید مدام دانش آموزان و دانشجویان خود را در طول جلسه قطع کند ، زیرا حفظ ارتباط برترین مشاور کنکور و دانش آموزان و دانشجویان مثبت نیست. از این نظر، ضروری است که بهترین مشاوران کنکور در طول جلسات خود گزارش های عالی ارائه دهد.

4. بهترین مشاوران کنکور  افرادی هستند که خودآگاه باشند

رابطه مشاوره ای همیشه آسان نیست ، زیرا بهترین مشاوران کنکور انسان هایی هستند با احساسات و افکار خود.اما بهترین مشاوران کنکور خودآگاه هستندو می داند که چه زمانی باید از عینی بودن و بر اساس تعصبات در هنگام کمک به دانش آموزان و دانشجویان خود دست بردارد. علاوه بر این، بهترین مشاوران کنکور خوب هم با دانش آموزان و دانشجویان و هم با خودشان صمیمانه هستند که به هدایت دانش آموزان و دانشجویان در مسیر بهبودی کمک می کند.

5. بهترین مشاوران کنکور همواره درحال فراگیری مطالب جدید هستند

بهترین مشاوران کنکور به طور مداوم آموزش می بیند ، زیرا باید بتواند دانش آموزان و دانشجویان خود را به بهترین شکل ممکن درک کند و با آنها رفتار کند. جامعه ما دائماً در حال تحول است و پیشرفت‌های فناوری در حال تغییر نحوه تعامل ما با محیط است.

برای درک واقعیت فعلی، برترین مشاور کنکور باید دائماً دانش خود را به روز کند. آموزش برای ادامه پیشرفت و ادامه پیشرفت حرفه ای ضروری است.

بسیبسبسیبیسب

6- بهترین مشاوران کنکور باید اخلاق مدار باشند

بهترین مشاوران کنکور علاوه بر داشتن دانش نظری و عملی برای پیشرفت خوب حرفه خود، باید منابع و حدود خود و نیز اصول اخلاقی حاکم بر انجام حرفه خود را بشناسد . یک کد اخلاقی وجود دارد که همه متخصصان سلامت روان باید به آن پایبند باشند و خدمات حرفه ای و با کیفیت را تضمین می کند.

مسئولیت اجتماعی بهترین مشاوران کنکور او را موظف می کند که به کرامت دانش آموزان و دانشجویان خود احترام بگذارد و حقوق اساسی بشر را حفظ و حمایت کند. برخی از تعهدات اخلاقی یک بهترین مشاوران کنکور عبارتند از: استفاده از دانش آنها برای ارتقای رفاه انسان یا حفظ رازداری حرفه ای.

7. بهترین مشاوران کنکور باید بتوانند ارتباط موثر برقرار کنند

از آنجایی که بهترین مشاوران کنکور با افراد سروکار دارند، لازم است آنها بر برخی مهارت های بین فردی و ارتباطی مسلط شوند.

یکی از دلایلی که رابطه حرفه ای خوبی بین برترین مشاور کنکور و دانش آموزان و دانشجویان وجود دارد، ارتباط و تفاهم خوب بین این دو است ، کاملاً ضروری است که متخصص یک سری منابع ارتباطی داشته باشد که پیام خود را به وضوح به دانش آموزان و دانشجویان منتقل کند.

8. بهترین مشاوران کنکور  باید افرادی صبور باشند

یکی از ویژگی هایی که برترین مشاور کنکور باید داشته باشند صبر است . در طول جلسات آموزشی ممکن است فراز و نشیب هایی برای دانش آموزان و دانشجویان به وجود بیاید که می تواند بهترین مشاوران کنکور را نیز تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود روش کاری خود را زیر سوال ببرد.

رابطه بهترین مشاوران  کنکور و دانش آموزان و دانشجویان همیشه ایده آل نیست و در بسیاری از موارد بهترین مشاوران کنکور باید بردبار و صبور باشد و باید بتواند این صبر را به دانش آموزان و دانشجویان منتقل کند تا دانش آموزان و دانشجویان بداند که فراز و نشیب ها طبیعی است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها