چرا جی پی اس خودرو وسیله ای بسیار مهم است؟

شاید فکر کنید داشتن یک سیستم جی پی اس خودرو مجزا برای ماشین شما خیلی زیاده روی باشد. از طرفی تلفن های همراه هوشمند هم این روزها امکانات جی پی اس را ارئه می کنند و شما می توانید برای پیدا کردن مسیر و یا اطلاع از موقعیت مکانی خود از آنها استفاده کنید، درست است؟

چرا جی پی اس خودرو وسیله ای بسیار مهم است؟

اما جی پی اس خودرو عملکرد بسیار تخصصی تری ارائه میکند  و ردیابهای اختصاصی جی پی اس برای اتومبیل ها از ردیابهای نصب شده بر روی گوشی تلفن همراه بسیار دقیق تر و کارآمدتر هستند و از این جهت برتری قابل توجهی نسبت به آنها دارند.

این ردیابها می توانند نقش دزدگیر اینترنتی را هم برای شما داشته باشند. متاسفانه ناامن بودن ماشینهای تولید داخل در کنار شرایط بسیار بد اقتصادی باعث می شود تا اتومبیل شما که یک سرمایه ی بسیار ارزشمند برای شما می باشد همیشه در خطر سرقت قرار داشته باشد. وجود یکی دزدگیر اینترنتی بر روی ماشین باعث می شود تا بعد از اینکه خدای ناکرده اتومبیل شما سرقت شد بتوانید از طریق جی پی اس خودرو محل دقیق اتومبیل خود را پیدا کنید و با همکاری پلیس سرمایه ی خود را حفظ کنید.

در ابتدا اگر قصد دارید یک جی پی اس خودرو مجزا برای اتومبیل خود تهیه کنید پیشنهاد میکنیم سری به این آدرس بزنید https://arshinco.com/blog/7-tips-for-buy-a-gpstracker تا بتوانید انتخاب آگاهانه تر و بهتری برای خرید یک دزدگیر اینترنتی مناسب برای خودروی خود داشته باشید. در ادامه به دلایل اهمیت وجود جی پی اس خودرو در اتومبیل خواهیم پرداخت.

جی پی اس خودرو؛ عامل ترویج رانندگی ایمن و آرام

با داشتن یک جی پی اس خودرو مجزا بر روی اتومبیل شما به صورت متداوم از وضعیت ماشین خود نسبت به محیط اطراف مطلع خواهید بود. می توانید ترافیک را پیشبینی کنید و هرگز نگران این نخواهید بود که کنترل وضعیت در حین رانندگی از دست شما خارج شود. از طرفی اگر برای سرویس های حمل و نقل عمومی فعالیت می کنید جی پی اس خودرو می تواند دورنمای دقیقی از مسیر برای شما بوجود بیاورد و این موضوع دغدغه های شما را به عنوان راننده کاهش خواهد داد.

به عنوان یک سرویس خانوادگی هم جی پی اس خودرو دنیای هوشمند آرشین می تواند بسیار مفید باشد. والدین می توانند از طریق جی پی اس خودرو محل دقیق کودکان خود را از طریق ارتباط با تلفن های همراه آنها داشته باشند، مسیرهای مربوط به رفت و آمد آنها را شناسایی کنند و اگر خطری آنها را تهدید کرد سریعا به کمک آنها بروند. از طرفی زمانی که کودکان شما در حال رانندگی هستند شما می توانید از طریق جی پی اس خودرو سرعت حرکت آنها را ببینید و در صورتی که رانندگی آنها نگران کننده بود به آنها هشدار دهید.

جی پی اس خودرو؛ یک دزدگیر اینترنتی ایمن

همانطور که در مقدمه هم اشاره کردیم اتومبیل شما یک سرمایه ی بسیار ارزشمند برای شما و خانواده ی شما محسوب می شود و شما هرگز نمیخواهید این سرمایه ی گران قیمت خود را به راحتی از دست بدهید. از مزایایی یک دزدگیر اینترنتی نسبت به جی پی اس های موبایلی این است که این قطعات به صورت بیلد این در درون ماشین شما قرار خواهند گرفت، در صورتی که عموما تلفن همراه شما همانطور که از نامش پیداشت عموما همراه شما خواهد بود. به همین دلیل جی پی اس های موبایلی به هیچ وجه امنیت اتومبیل شما را تامین نخواهند کرد.

Screenshot_20220913_153032

 

دزدگیر اینترنتی اما این قابلیت را دارد که در صورت ربوده شدن اتومبیل شما از طریق تلفن همراه به راحتی پیگیری شود و موقعیت دقیق و حتی در حرکت اتومبیل شما را در اختیارتان قرار دهد. امنیت اتومبیل شما با وجود یک دزدگیر اینترنتی تا حد زیادی بهتر خواهد شد چرا که این ابزار به شما این امکان را می دهد که حتی با قطع شدن دزدگیر اولیه که این روزها سارقین به راحتی آنها را از کار می اندازند شما متوجه حضور اشخاص درون ماشین خود شوید و حتی قبل از سرقت بتوانید جلوی آنها را بگیرید.

جی پی اس خودرو؛ ابزار مانیتور عملکرد کارمندان شرکت

اگر شما یک شرکت بزرگ دارید و یا در حوزه ی حمل و نقل فعالیت می کنید و بیزنس شما با رانندگان زیادی سروکار دارد می توانید ابا استفاده از یک جی پی اس خودرو روی کامپیوتر خود عملکرد همه ی کارمندان خود را مانیتور و ارزیابی کنید.

از طریق جی پی اس خودرو می توانید در ابتدا موقعیت مکانی رانندگان خود را ببینید. این موضوع می تواند اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهد؛ کارمند شما در حین ماموریت چقدر زمان اضافی هدر می دهد؟ چقدر از سوخت اتومبیل شرکت برای مقاصد شخصی استفاده می کند؟ از طرفی شما می توانید با تماس با رانندگان خود آنها را از ترافیک یا حوادث پیش رو آگاه کنید تا مسیر بهتری را برای انجام ماموریت انتخاب کنند.

Screenshot_20220913_153011

 

جی پی اس خودرو برای صاحبان کسب و کار مزایای دیگری هم دارد. به عنوان مدیر یک بیزنس موفق بهینه بودن مصرف در همه ی ارکان شرکت برای شما اهمیت ویژه ای دارد. با استفاده از جی پی اس خودرو شما می توانید بهترین مسیرها برای انجام ماموریتها را شناسایی کنید و از این طریق در مصرف سوخت و هزینهای اضافی صرفه جویی کنید و از طرفی استهلاک ماشین ها را هم به شدت کاهش دهید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها