نماد اعتماد و بیشترین تعداد مشتری در خاورمیانه

این روزها، امنیت سایبری به دغدغه‌ای اساسی برای تمامی افراد و سازمان‌ها تبدیل شده‌است. رشد روزافزون جرائم سایبری، سرقت اطلاعات، نفوذ به سیستم‌ها و اخاذی‌های آنلاین، زنگ خطر را به صدا درآورده و حفظ امنیت اطلاعات را به امری حیاتی تبدیل کرده‌است.

نماد اعتماد و بیشترین تعداد مشتری در خاورمیانه

«شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان» که به اختصار به آن «ایدکو» نیز گفته می‌شود، با بیش از یک دهه فعالیت در دنیای امنیت سایبری، همراه با سال جدید خورشیدی 1403، با افتخار، جایزه‌ی بیشترین تعداد مشتریان در منطقه خاورمیانه را از آن خود کرده‌است. این جایزه تنها یکی از دستاوردهای اخیر ایدکو است که نشان‌دهنده‌ی تعهد آن‌ها به ارائه‌ی خدمات استثنایی و راهکارهای امنیتی قابل اعتماد است.

دستاوردهای تحسین‌ برانگیز ایدکو

از سال ۱۳۹۰، ایدکو موفقیت‌های متعددی را در زمینه امنیت سایبری کسب کرده‌است. از جمله آن‌ها می‌توان به کسب افتخار جایزه برترین نماینده سال کسپرسکی در خاورمیانه در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۸، جایزه برترین پروژه امنیتی سازمانی در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد.

نوآوری و پیشروی در آزمایش‌های مستقل

از سال ۲۰۱۳ میلادی، محصولات کسپرسکی در مجموع ۹۲۷ بار توسط محققین مستقل آزمایش شده‌اند و ۶۸۰ مقام اول را به دست آورده‌اند. این آمار حیرت‌انگیز، نشان‌دهنده‌ی کیفیت و کارایی بالای آن‌ها است که نه تنها در تست‌ها برتری دارند، بلکه در میدان عمل نیز اثربخشی خود را به اثبات رسانده‌اند.

اینک ما در شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان، با عرضه محصولات این برند معتبر، سعی داریم، دغدغه‌ها و نگرانی‌های‌تان را در زمینه امنیت شبکه تأمین کنیم.

ایدکو، پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی نوین

علاوه بر کسب جوایز متعدد، کسپرسکی به واسطه ارائه راهکارهای امنیتی نوین و مبتکرانه، در میان مشتریان خود به برندی معتبر و قابل اعتماد تبدیل شده‌است.

به گونه‌ای که در سال 1393، این برند مشهور، با ارائه راهکارهای امنیتی خود در بیش از 900 آزمون مختلف شرکت کرد و در 93 مورد رتبه اول و در 94 مورد رتبه‌های برتر را از آن خود کرد. شرکت ایدکو به عنوان نماینده رسمی کسپرسکی در ایران با عرضه محصولات متنوع این برند بی‌نظیر، خود را در میان رقبا، به عنوان شرکتی مطمئن و قابل اعتماد معرفی کرده‌است.

کاربردهای متنوع آنتی‌ویروس کسپرسکی

برخی از مشکلاتی که آنتی‌ویروس کسپرسکی به حل آن‌ها می‌پردازد:

سرقت اطلاعات

هکرها با نفوذ به سیستم‌ها، اطلاعات شخصی و محرمانه شما را سرقت می‌کنند و ممکن است از آ‌ن‌ها برای سوء استفاده یا فروش‌شان به دیگران استفاده کنند.

نفوذ به سیستم‌ها

هکرها با نفوذ به سیستم‌های کامپیوتری شما، می‌توانند به اطلاعاتتان دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را دستکاری یا حذف کنند، حتی سیستم‌تان را از کار بیندازند.

اخاذی‌های آنلاین

هکرها با تهدید به انتشار اطلاعات خصوصی یا مسدود کردن دسترسی شما به سیستم‌هایتان، از شما اخاذی کرده و پول طلب می‌کنند.

بدافزارها

بدافزارها برنامه‌های مخربی هستند که می‌توانند به سیستم شما آسیب برسانند، اطلاعاتتان را سرقت و حتی شما را به قربانی حملات سایبری تبدیل کنند.

فیشینگ

فیشینگ نوعی کلاهبرداری آنلاین است که در آن هکرها با تظاهر به هویت یک شخص یا سازمان معتبر، سعی می‌کنند اطلاعات شخصی شما را با فریب، به دست آورند.

مهم‌ترین افتخارات ایدکو در سال‌های اخیر به صورت اختصار

  • جایزه بیشترین تعداد مشتریان کسپرسکی در منطقه خاورمیانه 1403
  • جایزه بیشترین تعداد مشتریان کسپرسکی در خاورمیانه 1402
  • جایزه برترین نماینده SMB کسپرسکی در ایران 1401
  • جایزه برترین نماینده سال کسپرسکی در خاورمیانه 1400
  • جایزه برترین فعالیت بازاریابی در ایران 1399
  • جایزه برترین نماینده سال کسپرسکی در خاورمیانه 1398
  • جایزه برترین پروژه امنیتی سازمانی سال کسپرسکی 1397
  • جایزه برترین خدمات پشتیبانی کسپرسکی در ایران 1395
  • حایزه برترین نماینده سال کسپرسکی در خاورمیانه 1394
  • جایزه برترین ارائه کننده راهکارهی سازمانی کسپرسکی در ایران 1393
  • جایزه برترین پروژه امنیتی سازمانی کسپرسکی در ایران 1392
  • جایزه خدمات پشتیبانی کسپرسکی در ایران 1391
  • جایزه برترین خدمات پشتیبانی کسپرسکی در غرب آسیا 1391
  • جایزه برتری خدمات پشتیبانی کسپرسکی در ایران 1390

ایدکو، انتخابی مطمئن برای امنیت سایبری شما

اگر به دنبال شرکتی معتبر در زمینه ارائه آنتی‌ویروس با راهکارهای امنیتی نوین، قابل اعتماد و مورد تائید محققین مستقل هستید، ایدکو بهترین انتخاب برای شماست. با انتخاب ما، می‌توانید از امنیت کامل اطلاعات و دارایی‌های خود در برابر تهدیدهای سایبری روزافزون دنیای امروز اطمینان حاصل کنید. کافی است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها