ایمپلنت spi چیست ( قیمت ایمپلنت spi )

در این مقاله قیمت ایمپلنت spi، عوامل موثر بر روی هزینه ایمپلنت و سایر نکات مهم مرتبط با آن را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

ایمپلنت spi چیست ( قیمت ایمپلنت spi )

آشنایی با ایمپلنت spi

برند اس پی آی یکی از برترین برند های فعال در حوزه تولید ایمپلنت دندان می باشد که به کمپانی تومن مدیکال تعلق دارد. این برند ساخت کشور سوئیس می باشد به همین دلیل امروزه ایمپلنت spi را با نام ایمپلنت سوئیسی نیز می شناسند. 

کمپانی توکن مدیکال سابقه قابل توجه و درخشانی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی دارد. اصلی ترین دلیل موفقیت محصولات شرکت تومن مدیکال، کیفیت بالای محصولات تولید شده می باشد. کیفیت بالای محصولات این برند سبب شده است که امروزه قیمت ایمپلنت spi نسبت به بسیاری از برند های موجود در بازار بیشتر باشد. با این حال ایمپلنت spi دارای رتبه ی A در درجه بندی انجام شده در وزارت بهداشت می باشد و جزو بهترین محصولات فعلی موجود در ایران محسوب می گردد.

قیمت ایمپلنت spi

انواع ایمپلنت spi :

قبل بررسی قیمت ایمپلنت spi و عوامل موثر بر روی آن، انواع مدل های این ایمپلنت را بررسی خواهیم کرد. برند تولید کننده این محصول بر روی مدل های مختلفی از ایمپلنت spi کار کرده و تمرکز خود را بر روی یک مدل خاص نگذاشته است. به همین دلیل امروزه شما می توانید انواع مختلفی از ایمپلنت spi را در بازار مشاهده فرمایید که هر یک از آن ها دارای مزایا و قابلیت های خاص خود می باشند. تولید مدل های مختلف ایمپلنت سبب می شود تا کمپانی تولید کننده بتوانید نیاز افراد بیشتری را تامین کند و به بخش عمده تری از بازار دست یابد. در ادامه عوامل موثر بر روی قیمت ایمپلنت spi را به طول کامل بررسی خواهیم کرد.

مزایا ایمپلنت spi :

ایمپلنت کردن دندان ها می تواند به طور کلی مزایا و قابلیت های مختلفی را برای افراد به همراه داشته باشد. به عنوان مثال از مهم ترین مزیت های ایمپلنت دندان می توان به بهبود قدرت تکلم فرد، بهبود نحوه جویدن، دوام و ماندگاری مناسب و ... اشاره کرد. اما ایمپلنت spi به تنهایی دارای مزیت های خاص و منحصر به فردی می باشد. به عنوان مثال این محصول با ترکیبات خاصی تولید شده است و عوارضی مثل بیماری های لثه و ... را به همراه ندارد. همچنین ایمپلنت های اس پی آی پایداری مکانیکی و مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین شما می توانید به راحتی از تمام طول عمر مفید این محصولات استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که ایمپلنت spi با انواع پروتز ها و تاج های دندان سازگاری دارد و هیچ گونه عوارضی برای آنها ایجاد نمی کند. در نتیجه به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال یک نوع ایمپلنت با کیفیت و مناسب هستید، به سراغ اس ایمپلنت های پی آی بروید و در کنار ایمپلنت دیجیتال یک ترکیب بسیار با کیفیت به شما ارائه می دهد.

F9A07DF6-354D-4EE7-A843-D80D30ACBD41

عوامل موثر بر روی قیمت ایمپلنت spi :

1-  نرخ ارز و نوسانات قیمت دلار :

نرخ ارز و نوسانات قیمت دلار جزو مهم ترین عوامل موثر بر روی قیمت ایمپلنت spi می باشند. همانطور که در بخش های قبلی مقاله گفته شد این برند توسط یک کمپانی سوئیسی تولید شده و جزو محصولاتی وارداتی محسوب می شود. به همین دلیل نوسانات نرخ ارز و دلار می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت این محصول داشته باشد. توجه داشته باشید که این نوسانات قیمتی تنها به ایمپلنت های spi تعلق نداشته و سایر تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی وارداتی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

2-  تعداد دندان هایی که برای شخصمراجعه کننده ایمپلنت می شود :

هزینه ایمپلنت دندان در ایران بر اساس یک دانه دندان محاسبه می شود. در نتیجه شما می توانید یکی از دندان های خود به تنهایی با تمامی آن ها را به طور کامل ایمپلنت نمایید. تعداد دندان هایی که مورد ترمیم قرار می گیرد می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت ایمپلنت spi داشته باشد. زیرا با افزایش تعداد دندان های ایمپلنت شده به تجهیزات، مواد و صرف وقت بیشتری نیاز دارید و هزینه شما نیز به نسبت آن افزایش پیدا می کند.

3-  کلینیک دندانپزشکی مد نظر :

یکی از عواملی که می تواند تغییرات قابل توجهی بر روی قیمت ایمپلنت spi داشته باشد، کلینیک مد نظر فرد مراجعه کننده می باشد. هزینه دریافت شده توسط کلینیک های دندانپزشکی وابسته به موارد مختلفی می باشد. به عنوان مثال کلینیک هایی که در لوکیشین های بهتری قرار گرفته اند و خدمات پیشرفته تری را به مراجعین ارائه می دهند، هزینه بسیار بیشتری نیز دریافت می کنند. در نتیجه به شما توصیه می کنیم اگر هزینه ایمپلنت spi برای شما حائز اهمیت می باشد، توجه ویژه ای به کلینیک محل انجام ایمپلنت داشته باشید.

712DF079-92D2-4D08-A6C0-AD2F6E08DB77

 

قیمت ایمپلنت spi

4-  تخصص و مهارت دندانپزشک :

تخصص و مهارت دندانپزشک جزو عواملی می باشد که بیشترین تاثیر را بر روی قیمت ایمپلنت spi می گذارد. دندانپزشکان شاغل در کشور دارای سطوح مختلفی از تجربه، سابقه، دانش و ... می باشند و تمامی موارد فوق می تواند بر روی دستمزد دریافتی ایشان تاثیر داشته باشد. همچنین ترمین دندان با ایمپلنت جزو موادی می باشد که به مهارت بالایی در دندان پزشکی نیاز دارد. همچنین دندانپزشک برای انجام این عمل باید وقت نسبتا زیادی را به شما اختصاص دهد. به همین دلیل معمولا دستمزد و قیمت انجام ایمپلنت spi با توجه به تخصص و مهارت پزشک تغییر خواهد کرد.

5-  تاریخ انجام ایمپلنت :

همانطور که می دانید کشور ایران سالانه با نرخ جدید از تورم روبرو می شده و قیمت محصولات نیز افزایش پیدا می کند. به همین دلیل تاریخ یا سال انجام ایمپلنت نیز می تواند بر روی قیمت ایمپلنت spi تاثیر داشته باشد. به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال ترمیم دندان های خود با کمک این عمل هستید، هر چه سریعتر برای آن اقدام فرمایید. زیرا تجربه ثابت کرده است که قیمت انجام ایمپلنت در ایران به طور سالانه با افزایش قابل توجهی روبرو شده و ایمپلنت سوئیسی نیز این قاعده مستثنی نمی باشد.

قیمت ایمپلنت spi

6-  طول عمر ایمپلنت :

یکی از مواردی که نه تنها بر روی قیمت ایمپلنت spi، بلکه بر روی قیمت سایر مدل های موجود در بازار تاثیر می گذارد، طول عمر ایمپلنت می باشد. در حال حاضر شما می توانید ایمپلنت های مختلفی را در بازار مشاهده فرمایید که طول عمر آن ها به طور میانگین بین ۵ سال تا مادام العمر می باشد. به طور کلی ایمپلنت هایی که طول عمر بیشتری داشته باشند، از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند. به عنوان مثال ایمپلنت spi از ایمپلنت های سی آی سی طول عمر بیشتری داشته و قیمت بالاتری نیز دارند. اما ایمپلنت های اشترومن iti تیتانیوم جزو نمونه های مادام العمر محسوب شده و قیمت بسیار بیشتری نسبت به ایمپلنت spi دارند.

قیمت ایمپلنت های سوئیسی :

ایمپلنت spi تنها یک نمونه از ایمپلنت های سوئیسی موجود در بازار ایران است که قیمت و طول عمر نسبتا بالایی دارد. از دیگر نمونه های ایمپلنت های سوئیسی موجود در بازار می توان به نئودنت،  اس آی سی، انواع ایمپلنت اشترومن و ... اشاره کرد. هر یک از موارد فوق دارای جنس، ویژگی ها، مزایا و ... مختلفی می باشند که بر روی قیمت آن ها تاثیر گذار است. به عنوان مثال قیمت ایمپلنت های سوئیسی اشترومن معمولا بیشتر از قیمت ایمپلنت spi می باشد.

در انتها امیدواریم اطلاعات جامع و مناسبی در زمینه قیمت ایمپلنت spi و نکات مهم و مرتبط با این محصول با کیفیت و کاربردی به دست آورده باشید.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    خبردرمورد قیمت بود دریغ ازقبمت مثلاً اسمشومیذارین ترفند رسانه‌ای این فقط تبلیغات بود

  • ناشناس
    0

    دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی باید ۱۰۰٪ مشمول خدمات درمانی بیمه های پایه قرار گیرد وگرنه اکثریت مردم توان مالی استفاده از خدمات دندانپزشکی را نخواهند داشت!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها