روش اصولی خرید فالوور برای پیج اینستاگرام

افرادی که به تازگی وارد اینستاگرام می‌شوند و می‌خواهند کسب و کاری را در آن راه بیندازند، اولین دغدغه‌ای که با آن مواجه می‌شوند، افزایش فالوور است.

روش اصولی خرید فالوور برای پیج اینستاگرام

همانطور که اطلاع دارید داشتن تعداد فالوور بالا، اعتبار پیج شما را به شدت بالا می‌برد. هر چقدر هم اعتبار شما بالا برود، مطمئنا فروش بیشتری را نیز تجربه خواهید کرد. اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که چطور می‌توانیم تعداد فالوورهای خود را بالا ببریم؟ آیا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام می‌تواند مشکل ما را حل کند؟ اگر شما هم با این سوالات مواجه هستید، در ادامه این موضوع را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

از چه راه‌هایی می‌توانیم تعداد فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

عده زیادی بر این باورند که افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام کار دشواری است. در حالی که اگر با اصول افزایش فالوور آشنا باشید به راحتی می‌توانید اینکار را انجام دهید. تمام پیج‌های موفقی که الان وجود دارند از یک جایی شروع کرده‌اند و کم کم به موفقیت رسیده‌اند؛ بنابراین اگر سایر افراد توانستند، شما هم می‌توانید.

برای اینکه فالوورهای زیادی را برای پیج جذب کنید، می‌توانید مراحل زیر را قدم به قدم دنبال کنید.

جذاب کردن پروفایل

پروفایل اولین چیزی است که توجه کاربران را جلب می‌کند. سعی کنید از عکس پروفایل‌، بایو خوب و هایلایت‌های مرتبط با حوزه کاریتان استفاده کنید. با اینکار در اولین برخورد، کاربر با شما آشنا شده و احتمال اینکه شما را فالو کند بالا می‌رود.

استفاده از پست‌های چالشی

یکی دیگر از مهم‌ترین کارهایی که باعث افزایش فالوور می‌شود، پست چالشی است. می‌توانید از فالوورهایتان بخواهید تا پست شما را استوری کنند و در ازای آن به آن‌ها 30 درصد تخفیف بدهید.

فغیببلیبل

تولید محتوای جذاب و کاربرپسند

به جرئت می‌توان گفت که مهمترین عامل در جذب خرید فالوور واقعی اینستاگرام داشتن محتوای جذاب است. محتوایی که یکی از نیازهای کاربران را برطرف کند. می‌توانید در استوری از کاربران سوال کنید و ببینید چه مشکلی دارند و بعد به آن‌ها پاسخ دهید. با این روش اعتماد آن‌ها را به دست می‌آورید و به راحتی از شما خرید می‌کنند.

هشتگ گذاری اصولی

معمولا افراد برای اینکه موضوع خاصی را در اینستاگرام پیدا کنند، آن را جستجو می‌کنند. در قسمت جستجو علاوه بر اکانت‌ها، بخشی به عنوان تگ وجود دارد. اگر شما هشتگ‌های مرتبط با موضوع پستتان را وارد کنید، از این طریق نیز می‌توانید فالوورهایی را به دست آورید. دقت داشته باشید که فقط از هشتگ مرتبط استفاده کنید.

استفاده از کامنت مارکتینگ

همیشه سعی کنید پیج‌های مرتبط با حوزه فعالیتتان را دنبال کرده و به محض اینکه پستی منتشر کردند، در زیر آن‌ها کامنت تخصصی بگذارید. مثلا می‌توانید در مورد موضوع پست بیشتر توضیح دهید و مطالبی را بیاورید که در پست نیامده. با این روش افرادی که نظر شما را می‌خوانند، به احتمال زیاد به پیج شما هم سر می‌زنند و شما را فالو می‌کنند.

ثقبثثقثق

به روز بودن و داشتن فعالیت مستمر

گذشته از تمام مواردی که در بالا گفتیم، اگر فعالیت شما مستمر نباشد و هر روز مطلبی در اینستاگرام نگذارید، جذب خرید فالوور فیک کار بسیار سختی خواهد بود.

نکته: از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام همواره در حال بروزرسانی است، ممکن است برخی از موارد بالا در طول زمان تغییر کند. به همین خاطر بهتر است همواره بروز باشید. مثلا در ماه‌های اخیر یکی از کارهایی که کمک زیادی به افزایش فالوور داشته، بحث ریلز اینستاگرام است.

بهترین و سریع‌ترین روش افزایش فالوور در اینستاگرام

همانطور که در بالا اشاره کردیم روش‌های افزایش فالوور زیاد هستند. اما یکی از سریع‌ترین راه‌ها خرید فالوور برای پیج اینستاگرام است. در این روش کافی است تعداد فالوور مورد نیاز را سفارش دهید تا در اسرع وقت به پیج شما اضافه شود. مفتخریم اعلام کنیم که آپ فالو برترین ارائه دهنده خدمات فالوور، کامنت و لایک اینستاگرام بوده و با ارزانترین قیمت خدمات خود را به کاربران ارائه می‌کند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها