بهترین و ارزان ترین تبلت سامسونگ بازار ایران

آیا به دنبال خرید تبلتی ارزان هستید؟ بهترین تبلت دانش آموزی چیست؟ ارزان ترین تبلت های سامسونگ چه مدلی هستند؟بهترین و ارزان ترین تبلت سامسونگ بازار ایران چه مدلی است؟ برای دانستن پاسخ این سوال ها کافیست این مقاله را بخوانید.

بهترین و ارزان ترین تبلت سامسونگ بازار ایران

قیمت تبلت سامسونگ

همه ی ما به دنبال خرید تبلتی باکیفیت بالا و قیمتی مناسب هستیم.در میان برندهای متعدد تبلت،تبلت های سامسونگ از محبوبیت بیشتری برخوردارند و علت این محبوبیت، مناسب بودن قیمت تبلت سامسونگ در کنار کیفیت بالای آن می باشد.در ادامه به معرفی چند مدل از ارزان ترین و بهترین تبلت های سامسونگ می پردازیم.

لیست قیمت ارزان ترین تبلت سامسونگ

یکی از سوالات متداول کاربرانی که قصد خرید تبلت سامسونگ در نمایندگی را دارند این است که تبلت خوب با قیمت مناسب چه مدلی است؟ با توجه به پرتکرار بودن این سوال،

طی یک نظرسنجی،از کاربران  درخواست کردیم تا تبلت ارزان و محبوب خود را معرفی کنند. در ادامه ی مطلب به معرفی و نقد و بررسی محبوب ترین تبلت های ارزان سامسونگ از نظر کاربران می پردازیم.

مشخصات و قیمت روز تبلت سامسونگ Galaxy Tab A مدل SM-T295  

حکهخحح

اولین تبلت سامسونگ محبوب ارزان از نظر کاربران، گلکسی تب A سامسونگ است.گلکسی تب ای، یک تبلت مقرون به صرفه 8 اینچی می باشد که با اندروید 9 و پشتیبانی از شبکه 4G روانه بازار شد.برخلاف تبلت های ارزان قیمت،گلکسی تب A دارای قاب پشتی فلزی می باشد همچنین با وجود بدنه ی فلزی بسیار سبک و باریک است.

ظرفیت باتری گلکسی تب A سامسونگ

 باتری 5100 میلی آمپر در ساعت galaxy tab A  باعث می شود تا مدت های طولانی نیازی به شارژر نداشته باشید.در آزمایش های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که باتری گلکسی تب a می تواند به مدت 9 ساعت و 41 دقیقه دستگاه را روشن نگه دارد.

دوربین تبلت سامسونگ T295 چند مگاپیکسل است؟

گلکسی تب ای مجهز به دوربین پشت 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی می باشد.نکته ای که باید به آن توجه کنید این است تبلت گزینه ی مناسبی برای عکاسی نیست و عکس های با کیفیتی هم ثبت نمی کند. اگر به عکاسی علاقه مندید پیشنهاد می کنیم به جای تبلت سامسونگ ، گوشی سامسونگ خریداری نمایید.

حافظه داخلی  تبلت سامسونگ galaxy tab A 

سامسونگ در گلکسی تب ای 8 اینچی  از حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت استفاده کرده است البته با استفاده از  کارت حافظه امکان ارتقای حافظه داخلی نیز وجود دارد.

مشخصات کلی گلکسی تب A 2019               

تعداد سیم کارت : تک سیم کارت

وضعیت در بازار: موجود

جنس بدنه: آلومینیوم، شیشه، پلاستیک

رنگ بدنه: مشکی، نقره ای

وزن بدنه: 345 گرم

صفحه نمایش: 8 اینچ، صفحه لمسی خازنی TFT، رزولوشن 1280 × 800 پیکسل، نسبت تصویر 16:10

دوربین اصلی:8 مگاپیکسل

دوربین دوم:2 مگاپیکسل

پردازنده: 4 هسته ای

باتری: 1005 میلی آمپر

حافظه داخلی: 32 گیگابایت

حافظه رم: 2 گیگابایت

سنسورها: شتاب سنج، سنسور نور

سوالات متداول کاربران برای خرید گلکسی تب ای سامسونگ     

  1. آیا همراه Galaxy Tab A سامسونگ شارژر موجود است؟

        بله. گلکسی تب ای شارژر دارد.

  1. آیا تبلت سامسونگ T295 قلم دارد؟

       خیر.تبلت t295 سامسونگ قلم ندارد.

  1. آیا تبلت سامسونگ Galaxy Tab A برای بازی کودکان مناسب است؟

        بله. گلکسی تب A مناسب برای کارهای روزانه و بازی های سبک می باشد.

  1. آیا گلکسی تب A اثر انگشت دارد؟

        خیر. روی این تبلت خبری از سنسور تشخیص اثرانگشت نیست

قیمت تبلت سامسونگ Galaxy Tab A                                                        

برای اطلاع از قیمت تبلت سامسونگ سری A می توانید با شعب نمایندگی سامسونگ تهران تماس گرفته و یا به سایت آل سامسونگ مراجعه نمایید.همچنین امکان خرید اقساطی گوشی و تبلت سامسونگ در فروشگاه سامسونگ وجود دارد.

مشخصات و قیمت روز تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7 مدل SM-T505

6565

دومین تبلت ارزان قیمت محبوب از نظر کاربران سامسونگ گلکسی تب A7 می باشد که با صفحه نمایش 10.4 اینچی آن می توانید محتوای خود را با دقیق ترین جزئیات و وضوح تماشا کنید.این تبلت با وجود قیمت مناسب به پیشرفته ترین فناوری های ممکن مجهز شده است و گزینه ای مناسب برای دانش جویان و دانش آموزان می باشد.

آیا باتری گلکسی تب A7 خوب است؟

باتری گلکسی تب ای 7 بسیار قوی است و با قدرت 7040 میلی آمپر می توانید استفاده ی طولانی تری از تبلت A7 خود داشته باشید بدون آنکه نگران اتمام شارژ آن باشید.شارژر 15 واتی نیز شارژ دستگاه شما را با سرعت تمام تا 100 درصد تامین می کند.

دوربین گلکسی تب A7 چند مگاپیکسل است؟

گلکسی  Tab A7مجهز به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می باشد.با وجود دوربین سلفی قوی تر گلکسی تب A7 نسبت به گلکسی تب A، این تبلت هم مناسب برای عکاسی نمی باشد و اگر دوربین و عکاسی برایتان اهمیت دارد بهتر است گوشی سامسونگ خریداری نمایید.

حافظه داخلی Galaxy Tab A7 سامسونگ

تبلت سامسونگ T505 به حافظه داخلی 32 گیگابایت مجهز است که امکان ذخیره ی عکس ها، فایل ها و ویدیو هایی با رزولوشن بالا را فراهم می کند.با کارت حافظه نیز می توانید این مقدار را تا 1 ترابایت ارتقا دهید.

آیا گلکسی تب A7 برای بازی مناسب است؟

پردازنده پرسرعت و RAM قوی، امکان بارگذاری و راه اندازی سریع دستگاه را فراهم میکند و شما می توانید از بازی دلخواه خود لذت ببرید همچنین برنامه Samsung Kids، محیطی تمام عیار برای بازی و یادگیری کودکان شما فراهم میکند. به این ترتیب کافیست Samsung Kids، کوئیک پنل و استارت را انتخاب کنید تا برنامه شروع شود. سامسونگ Kids، سفری امن و دیجیتال برای کودکان شما خلق می کند و حتی گزارشی از فعالیت کودک شما در تبلت سامسونگ برایتان ارسال میکند تا بهتر در جریان فعالیت های او باشید.

مشخصات کلی تبلت سامسونگ T505 سامسونگ

تعداد سیم کارت: تک سیم کارت

وضعیت در بازار: موجود

رنگ بدنه: خاکستری، طلایی، نقره ای

وزن بدنه: 476 گرم

صفحه نمایش: 10.4 اینچ، صفحه IPS LCD، رزولوشن 2000 × 1200، نسبت تصویر5:3

پردازنده: هشت هسته ای، سرعت 2.0 GHZ

حافظه داخلی: 32 گیگابایت، 64 گیگابایت

حافظه رم: 3 گیگابایت

دوربین اصلی:8 مگاپیکسل

دوربین دوم:5 مگاپیکسل

باتری: 7040 میلی آمپر،شارژ سریع 15 وات

سنسورها:  شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما

قیمت تبلت سامسونگ A7              

با توجه به پیشرفته تر بودن تبلت A7 نسبت به گلکسی تب A سامسونگ ، قیمت این تبلت نیز کمی بالاتر می باشد اما قیمت مناسب به همراه فناوری های پیشرفته در این تبلت موجب بالا رفتن تقاضا برای خرید و در نتیجه محوبیت زیاد این تبلت شده است.برای اطلاع از قیمت تبلت سامسونگ سری S و قیمت تبلت سری A به سایت نمایندگی سامسونگ(آل سامسونگ)مراجعه نمایید.

سوالات متداول کاربران برای خرید تبلت T505 سامسونگ

 .1آیا تبلت سامسونگ A7 قلم دارد؟

خیر. تبلت A7 مجهز به قلم نمی باشد.

 .2آیا گلکسی تب ای 7 از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟

بله

مشخصات و قیمت روز تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 مدل SM-X205

نئنمئنئ

یکی  دیگر از تبلت های محبوب ارزان این روزها، تبلت سامسونگ A8 می باشد.یکی از نقاط قوت این تبلت مدیریت همزمان چند فعالیت می باشد به طوری که شما می توانید صفحه ی تبلت خود را به دو قسمت تقسیم کنید و 2 محتوا را به صورت همزمان مشاهده کنید. بدنه 10.5 اینچی بسیار ظریف تبلت ای 8 سامسونگ به همراه ضخامت 6.9 میلی متری در دست نگه داشتن این تبلت را بسیار آسان کرده است .

باتری گلکسی تب A8 چقدر ظرفیت دارد؟

باتری گلکسی تب A8 ، 7040 میلی آمپر می باشد و می توانید استفاده ی طولانی تری از تبلت A8 خود داشته باشید بدون آنکه نگران اتمام شارژ آن باشید.شارژر 15 واتی نیز شارژ دستگاه شما را با سرعت تمام تا 100 درصد تامین می کند.

دوربین گلکسی تب A8 چند مگاپیکسل است؟

دوربین گلکسی تب A8 مانند گلکسی تب a7 از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. با قابلیت Screen Recorder گلکسی تب A8 سامسونگ، امکان ضبط یک کلاس آنلاین به شیوه ای راحت و آسان فراهم شده است. بنابراین می توانید در حین حضور در کلاس آنلاین به راحتی یادداشت برداری کنید.

حافظه داخلی تبلت ای 8 سامسونگ

گلکسی تب A8 LTE  به حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت مجهز است ،همچنین امکان ارتقای حافظه تا 1 ترابایت با استفاده از کارت حافظه وجود دارد.

مشخصات کلی تبلت سامسونگ X205     

تعداد سیم کارت: تک سیم کارت

رنگ بدنه: خاکستری، نقره ای، پینک گلد

وزن بدنه: 508 گرم

صفحه نمایش: 10.5 اینچ، رزولوشن 1200 X 1920 پیکسل، صفحه TFT

پردازنده: 8 هسته

حافظه داخلی: 32 گیگابایت

حافظه رم: 3 گیگابایت

قابلیت ارتقا حافظه: microSDXC

دوربین اصلی: 8 مگاپیکسل

دوربین دوم: 5 مگاپیکسل

باتری : 7040 میلی آمپر، شارژ سریع 15 وات

سنسورها: اثر انگشت، حسگر، شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ

قیمت تبلت سامسونگ TAB A8 LTE                  

تبلت A8 LTE با توجه به کیفیت بالایی که دارد از 2 مدل دیگر قیمت بالاتری نیز دارد اما این قیمت برای یک تبلت پرکاربرد بسیار مناسب است. تبلت a8 را در نمایندگی سامسونگ می به صورت اقساط خریداری نمایید.

سوالات متداول کاربران برای خرید گلکسی تب A8                            

آیا گلکسی تب A8 اثر انگشت دارد؟

بله تبلت a8 مجهز به سنسور اثر انگشت می باشد.

از کجا تبلت سامسونگ اقساطی بخریم؟

در نمایندگی سامسونگ می توانید تمامی محصولات سامسونگ را نقد و با اقساط 12 ماهه خریداری نمایید.برای خرید اقساطی محصولات سامسونگ ابتدا به آدرس www.allsamsung.ir مراجعه نمایید و سپس فرم اطلاعات خرید اقساطی را تکمیل نمایید. همچنین می توانید در شعب هروی، سعادت آباد و ونک  نمایندگی رسمی سامسونگ نسبت به خرید حضوری اقدام نمایید.

آدرس شعب نمایندگی سامسونگ :

مگااستور سعادت آباد:

بلوار دریا نبش مطهری شمالی پلاک 165. تلفن: 88697020

مگااستور هروی:

میدان هروی.ابتدای وفامنش.پلاک 10.تلفن: 26752500

مگااستور ونک:

بالاتر از میدان ونک. برج نگار. واحد 6 و 8. تلفن: 88641707

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها