رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری:

سینمای روباز در شهر یزد ساخته می‌شود

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: به دلیل استقبال مردم از رویدادهای سازمان در پارک «مارکار» فضایی برای ساخت سینمای روباز در نظر گرفته شد.

سینمای روباز در شهر یزد ساخته می‌شود

عباس ملازینلی در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر از طرح های فرهنگی و ورزشی این سازمان افزود: تلاش می شود از فضای موجود که ظرفیت ۸۵۰ نفر را دارد استفاده بهینه صورت گیرد و پس از بازسازی و بهسازی کامل پارک با نصب حصار تجهیزات مورد نیاز به صورت دایمی در محل یادشده نصب می شود.

وی اظهار کرد: پیمانکار پروژه تا چند روز آینده مشخص و این فضا، اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

ملازینلی در ادامه در خصوص مرکز ترک اعتیاد و گرمخانه در شهر هم گفت: این مرکز برای معتادان در آستانه ترک اعتیاد احداث شد که براساس تعریف علمی وظیفه مشاوره و دارو درمانی را برعهده دارد و در ساعت اداری به ارایه خدمت می پردازد، ضمن اینکه ساختمان گرمخانه دایمی نیز در کنار این مجموعه احداث می شود.
به گفته معاون شهرداری یزد، این طرح با همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان اجرای می شود و سال آینده هم بودجه خوبی در این مورد در نظر گرفته شد و تا پایان سال ۱۴۰۰ این طرح ها به بهره برداری می رسد.

ملازینلی در ادامه به پروژه مجموعه ورزشی درون محله ای چهارمنار اشاره کرد و یادآور شد: این مجموعه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع شامل رختکن، پیست دوچرخه سواری، زمین اسکیت، زمین فوتبال به مساحت ۵۰۰ مترمربع و بسکتبال به مساحت ۶۵۰ مترمربع در حال ساخت است.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در ادامه به طرح فرهنگسرا اشاره کرد و گفت: این مجموعه که سال ها پیش بهره برداری شد، به دلیل وجود بخشی از مشکلات در زمینه تاسیسات برقی، فاضلاب و ساختمان بلااستفاده ماند.

وی افزود: اوایل سال ۹۸ عملیات بازسازی و بهسازی فرهنگسرا انجام شد، ابتدا قرار بود با مرمت بخش اداری در طبقه تحتانی و فوقانی کار آغاز شود که هم اکنون به اتمام رسید و سالن آمفی تئاتر آن هم تا خرداد ماه سال بعد به بهره برداری می رسد.

معاون شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد که پس از بهره برداری فرهنگسرا، یک مجموعه منحصر به فرد برای خدمت به فرهنگ و هنر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد سینما روباز پارک مارکار، مجموعه ورزشی تفریحی درون محله ای کوی توحید،گرمخانه دایمی، مجموعه ورزشی درون محله ای چهارمنار و فرهنگسرای شهرداری بازدید کردند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها