منصور برزگر: در هیچ زمینه‌ای المپیکی فکر نمی‌کنیم

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در ادوار مختلف تاکید کرد: هر چه دانش و تجربه مربیان تیم ملی بیشتر باشد به سود سرمربی تیم ملی برای کسب نتیجه خواهد بود.

منصور برزگر: در هیچ زمینه‌ای المپیکی فکر نمی‌کنیم

منصور برزگر درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ایران برای کسب نتیجه در رقابت‌های قهرمانی و کسب سهمیه المپیک پاریس، اظهار کرد: غیبت یا حضور روس‌ها در رقابت‌های قهرمانی جهان و پس از آن المپیک پاریس مشخص نیست و ما نمی‌دانیم تکلیف حضور روس‌ها در این ۲ رویداد به چه صورتی است. قطعا این موضوع تاثیر زیادی در نحوه کسب نتیجه ملی‌پوشان ما خواهد داشت.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد، افزود: ما در هیچ زمینه‌ای المپیکی نیستیم و المپیکی فکر نمی‌کنیم. یک سرمربی باید حداقل ۴ سال برای کسب نتیجه در المپیک زمان داشته باشد. در حال حاضر باید این فرصت به کادر فنی داده شود تا عملکرد کشتی آزاد را در المپیک ببینیم و سپس درباره وضعیت کشتی آزاد و تیم ملی قضاوت کنیم.

دارنده یک طلا و ۲ نقره جهان، با تاکید بر اهمیت سطح مربیان تیم ملی در کسب موفقیت در رویدادهای مهم همچون جهان و المپیک، گفت: قطعا یک دست صدا ندارد و یک مجموعه هر چقدر قوی‌تر باشد موفق‌تر خواهد بود. هر چه مربیان تیم ملی در آنالیز و کوچ قوی‌تر باشند و بتوانند در برنامه‌ریزی تمرینی خوب عمل کنند مطمئنا نتیجه کار بهتر خواهد شد.

برزگر درباره حمایت‌های رییس فدراسیون کشتی از برنامه‌های تیم‌های ملی و عملکرد او، خاطرنشان کرد: دبیر از نظر سازندگی در کشتی اقدامات خوبی انجام داده و در حد توان خود کار کرده است.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشتی در رقابت های پیش رو، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون کشتی هستیم و با گوش‌های شکسته‌ای که داریم، آرم کشتی بر روی ماست و همه در خیابان از ما درباره کشتی سوال می‌کنند. زمانیکه کشتی نتایج خوبی بگیرد همه ما احساس سربلندی داریم و در مقابل اگر کشتی نتیجه خوبی نگیرد و نتواند انتظار مردم را برآورده کند شرمنده آنها می‌شویم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها