پاسخ تند برزگر به ادعای «عباس جدیدی»

سرمربی سابق تیم ملی نسبت به ادعای برخی از پیشکسوتان کشتی در خصوص اعمال سلیقه در اعزام تیم به المپیک ۲۰۰۰ سیدنی واکنش نشان داد.

پاسخ تند برزگر به ادعای «عباس جدیدی»

بحث اعمال سلیقه در اعزام تیم ملی کشتی آزاد به بازی‌های المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در ۲ دهه گذشته همواره جای شبهه برای طرفدران این رشته بوده و در چند روز گذشته پیشکسوتان کشتی نیز مطالبی در این زمینه بیان کردند. آنان اعمال نظر شخصی را موجب تغییر وزن دانستند.

عباس جدیدی چند روز پیش در گفت وگویی اعلام کرد بود: برزگر، خادم و صنعتکاران این‌ها آمدند امیر خادم را یک جوری وارد تیم ملی در المپیک سیدنی کردند که نتیجه‌اش این شد که نه امیر خادم مدال گرفت، نه علی حیدری و نه من. در صورتی که دست به ما نمی‌زدند هم علی حیدری طلا می‌گرفت و هم من. ۲ طلای المپیک سیدنی را این آقایان با تصمیم گیری غلط به باد دادند.

منصور برزگر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به سخنان عباس جدیدی گفت: بهتر است دهانم را باز نکنم زیرا در این صورت عباس جدیدی حرفی برای گفتن نخواهد داشت او می‌داند من می خواهم از چه چیزی صحبت کنم.

پیشکسوت و سرمربی اسبق تیم ملی این را هم گفت: عباس جدیدی بهتر است آن شبی که به خانه ما آمد به خاطر بیاورد. من هنوز شاهد آن شب را دارم.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    جواب ابلهان خاموشیست!

  • ناشناس
    1

    منصور خان عزیز و گرامی هرکس خاک کشتی را خورده باشد شما و اقا صنعت و برادران خادم را میشناسد خون خودت را کثیف نکن و طبق گذشته چشم های با کفایت خودت را ببند حیف است شما دردانه کشتی ایران اینقدر حرص بخوری و عصبانی بشوی .

  • ناشناس
    2

    حقیقت را نمی شود کتمان کرد! اگر صرفا فنی به موضوع نگاه کنیم؛ حق با عباس جدیدی است. با تصمیم اشتباه و مصلحتی دست اندرکاران و مربیان وقت کشتی، حیدری و جدیدی را با اینکه در وزن ۸۵ و ۹۷ کیلو عالی بودند و تقریبا در دنیا حریف نداشتند(بخصوص جدیدی) صرفا بخاطر جا باز کردن برای حضور امیررضا خادم در چهارمین المپیک خود یکی یک وزن بالاتر بردند.
    به این ترتیب؛ حیدری مجبور شد در وزن ۹۷ و جدیدی در وزن ۱۳۰ کیلو که به لحاظ فیزیکی (قد و وزن) شرایط استاندارد یک کشتی گیر ۱۳۰ کیلویی را نداشت، کشتی بگیرد و با این تصمیم غلط شانس حضور در فینال و کسب مدال از هر دو کشتی گیر قدرتمند ما و تیم ملی کشتی گرفته شد‌. خادم نیز مقامی بهتر از چهارمی کسب نکرد.

  • نویدو
    1

    نه پشکسوتا احترام نگه نمی دارند دیگر چه توقعی از جوانها داریم

  • ناشناس
    1

    جوابه به حرفهای چاله میدان وباری به هرجهت جدیدی که همش جوابیه های درستی بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها