مبارزات کاکس آمریکایی شبیه سازی شد/ دست پر قاسم پور برای شکست نفر سوم المپیک

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، مبارزات حریف قدر قاسم پور در قهرمانی جهان را زیر ذره بین گرفت و شبیه سازی کرد.

مبارزات کاکس آمریکایی شبیه سازی شد/ دست پر قاسم پور برای شکست نفر سوم المپیک

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان قرار است روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریور در شهر بلگراد پایتخت صربستان برگزار شود که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها، کامران قاسم پور قهرمان سال گذشته جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف کاکس آمریکایی دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان و نفر سوم المپیک خواهد رفت.

کامران قاسم پور درباره رقبایش در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ اعلام کرد: در پیکار‌های جهانی کشتی گیران همه کشور‌ها با آمادگی خوب شرکت می‌کنند ما هم روی تک تک حریفان برنامه‌ریزی کردیم. حریف مستقیم من در صربستان، آزادکار آمریکایی است که به طور ویژه‌تر روی او کار کردیم. با پژمان درستکار و مربیان در تمرینات این مبارزه را شبیه‌سازی و آنالیز کردیم و هر چیزی که لازم بود در این کشتی انجام شود را تمرین کرده‌ایم. امیدوارم با نتیجه خوبی کار تمام شود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت‌های جهانی سال گذشته که در نروژ برگزار شد، کامران قاسم‌پور در مرحله نیمه نهایی مقابل جیدن کاکس با نتیجه ۳ بر ۳ به برتری رسید تا راهی دیدار فینال شود و نخستین ایرانی ای باشد که این کشتی گیر آمریکایی را شکست داده باشد. قاسم‌پور در دیدار فینال به مصاف ماگومد قربان‌اف قهرمان اروپا از روسیه رفت و توانست با نتیجه ۸ بر ۴ به پیروزی برسد و صاحب مدال طلا شود.

قاسم پور گفت: شرایط بدنی خوبی دارم. با برنامه‌ریزی مربیان، رفته رفته تا روز مسابقه به شرایط مطلوب تری می‌ر‌سیم. امیدوارم مردم هم دعایم کنند که در رقابت‌های جهانی شرمنده‌شان نشوم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    همیشه شرایط تمرینی با شرایط مسابقات رسمی متفاوت بوده و هست. امیدواریم شرایط مسابقات رسمی در بلگراد طوری رقم بخورد که کشتی گیران ایران پیروز از میدان خارج شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها