صعود ۳ فرنگی‌کار ایران به نیمه نهایی جوانان جهان/ شکست نگهداری و کاووسی

در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان، ۳ کشتی‌گیر ایرانی با پیروزی برابر حریفان‌شان راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

صعود ۳ فرنگی‌کار ایران به نیمه نهایی جوانان جهان/ شکست نگهداری و کاووسی

در جریان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در صوفیه بلغارستان، ایمان محمدی در وزن ۶۳،  ابوالفضل چوبانی در ۸۷ و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با برتری مقابل رقیبان خود راهی نیمه نهایی شدند اما سید آرش نگهداری در وزن ۵۵ و مسعود کاووسی در وزن ۷۷ کیلوگرم، مقابل رقیبان خود تن به شکست دادند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب دنیس میهای از رومانی شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد. کشتی گیر رومانی تا این‌جای کار موفق شده راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر آزات ساریار از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی برابر رومئو بریدزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم مسعود کاووسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک تورنیکه میکلادزه از گرجستان را مغلوب کرد اما در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الکساندرین گوتو از مولداوی در حالی که با نتیجه ۵ بر صفر عقب بود، در مدت زمان یک دقیقه و ۳۶ ثانیه ضربه فنی شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. کاووسی برای حضور در گروه بازنده‌ها و تلاش برای رسیدن به مدال برنز باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ابوالفضل چوبانی در دور اول با نتیجه ۷ بر ۳ ماریو ووکوویچ از صربستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر اوندرج حاولکا از جمهوری چک را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. چوپانی در نیمه نهایی نیز با نتیجه مقابل یان از کره جنوبی با نتیجه قاطع ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی برای رسیدن به فینال باید به مصاف والیف از آذربایجان برود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر جوهر اوزاروف از قزاقستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ آلبرت واردانیان از ارمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار به مصاف تیموربک نسیم اف از ازبکستان می‌رود.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها