چراغ اول روشن شد؛ محمدی طلا گرفت

ایمان محمدی در فینال وزن ۶۳ کیلوگرم پیکارهای جوانان جهان با غلبه بر حریف قزقیزستانی نخستین طلا را برای کشورمان بدست آورد.

چراغ اول روشن شد؛ محمدی طلا گرفت

مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز شنبه در شهر صوفیه کشور بلغارستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر آزات ساریار از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر رومئو بریدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد چیزو ماریویاما از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار بایامان کریموف از قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

تا لحظاتی دیگر ابوالفضل چوبانی در وزن ۸۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می‌روند.

امروز و در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم، سعید اسماعیلی در وزن ۶۰ کیلوگرم، علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم و علی عابدی درزی در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. سیددانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم و امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز راهی دیدار رده‌بندی شدند.

دیدارهای فینال و رده‌بندی پنج وزن دوم فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    درود پهلوان!❤🇮🇷

  • سینا
    0

    خسته نباشید دلاور خدا قوت پهلوان شیر پدر نان مادر حلالت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها