انتقال بیماران کرونایی بدحال روانسر به سایر شهرستان‌های کرمانشاه

رئیس شبکه بهداشت روانسر از انتقال بیماران کرونایی بدحال به سایر شهرستان های استان کرمانشاه خبر داد.

انتقال بیماران کرونایی بدحال روانسر به سایر شهرستان‌های کرمانشاه

محی الدین امینی اظهار کرد: با آغاز موج چهارم بیماری متأسفانه تعداد مبتلایان و افراد بستری به در شهرستان روانسر افزایش یافته و وضعیت کرونایی روانسر از آبی و زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: در شهرستان روانسر به دلیل عدم وجود بیمارستان بیماران نیازمند بستری و حال وخیم کرونایی به شهرستان‌های مجاور و معین روانسر انتقال پیدا می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت هرسین تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان روانسر پنج مرکز بهداشت و یک مرکز ۱۶ ساعته از ساعت هشت صبح تا ۲۲ شب بیماران کرونایی و مشکوک را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز به بیمارستان‌های مجاور روانسر انتقال پیدا می‌کنند.

امینی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در روانسر خاطر نشان کرد: در طرح شهید سلیمانی تیم‌های نظارتی به درب منزل افراد مبتلا به کرونا مراجعه و سایر افراد در ارتباط با آنها را از لحاظ ابتلاء به ویروس کرونا بررسی می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شست و شوی دست‌ها را جدی گرفته و از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها پرهیز کنند زیرا قدرت شیوع ویروس کرونا جهش یافته در بین مردم بسیار افزایش داشته است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها