کبدی کار ایران: با پاداش هانگژو می توانم موبایلم را عوض کنم!

ملی پوش کبدی زنان ایران گفت: با توجه به این که رشته تیمی هستیم پاداش ما نصف ورزش‌های انفرادی است و با توجه به تورمی هم که وجود دارد با این مبلغ نهایت بتوانم تلفن همراهم را عوض کنم.

کبدی کار ایران: با پاداش هانگژو می توانم موبایلم را عوض کنم!

زهرا کریمی ملی پوش کبدی ایران در خصوص کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی گفت: مسابقات سطح بالاتری نسبت به قبل داشت و تیم‌ها قوی تر شده بودند خصوصا چین تایپه که همه رقبا را غافلگیر کرده بود؛ در کل رقابت خوبی داشتیم. حقیقتا فکر نمی‌کردیم مدال طلای دوره گذشته تبدیل به برنز شود چون خیلی تمرین کرده بودیم تا اتفاقات قبل را تکرار کنیم اما روز ما نبود و در مقابل چین تایپه جا خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

او با اشاره به انتظارات خود از مسئولان ورزش با توجه به تعیض‌هایی که میان رشته‌های مختلف با فوتبال وجود دارد تصریح کرد: من انتظار دارم مسئولان همیشه حواسشان به ورزشکاران باشد و حمایتمان کنند. وقتی جوایز بازی‌های آسیایی را دیدم جا خوردم. انتظارش را نداشتیم پاداشی که برای بچه‌ها تعیین کردند آنقدر کم باشد. ما برای بازی‌های آسیایی تقریبا پنج سال زحمت کشیدیم؛ درست است نتیجه قبلی را کسب نکردیم اما در این چند سال از زندگی‌مان زدیم و می‌توان گفت درآمد خاصی نداشتیم بنابراین پاداشی که قرار است به ما بدهند با توجه به این که رشته تیمی هستیم نصف ورزش‌های انفرادی است و با توجه به تورمی هم که وجود دارد با این مبلغ نهایت بتوانم تلفن همراهم را عوض کنم. به نظر من منصفانه نیست؛ ما که المپیکی نیستیم اما امیدوارم ورزشکاران المپیکی با این شرایط همچنان با انگیزه تمرین کنند. کبدی کاران از ورزش درآمدی ندارند مگر این که مسابقه‌ای شرکت کنیم که پاداشش را هم دیدید بنابراین برای تامین هزینه زندگی مجبور هستیم کار کنیم.

 ملی پوش کبدی زنان در پایان صحبت‌های خود گفت: دوست دارم نگاه ویژه تری نسبت به ورزشکاران داشته باشند خصوصا رشته‌هایی که در هر دوره از مسابقات روی سکوی قهرمانی هستند؛ کبدی از ورزش‌هایی است که همیشه پرافتخار بوده و نه تنها ما قطعا هر ورزشکاری که مقام کسب می‌‌‌کند خیلی سختی کشیده و برای کسب نتیجه از زندگی خود می‌گذرد بنابراین امیدوارم مسئولان  با حمایتشان انگیزه بدهند چون احساس می‌کنم انگیزه ورزشکاران واقعا برای ادامه قهرمانی دارد از بین می‌رود.

منبع: جی پلاس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رسول
    0

    اگر مرحله گروهی حذف میشدید هر کدومتون الان 100میلیارد میتونستین به جیب بزنید

  • ناشناس
    0

    جای شما بودم این صدقه را نمی گرفتم توهین آمیزه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها