ملی‌پوش تیم ملی کبدی در گفتگو با خبر فوری:

بهترین مصدومیت زندگی‌ام بود/ برخی به ناحق عازم هانگژو شدند

ملی‌پوش تیم ملی کبدی گفت: به رئیس فدراسیون گفته‌بودم این تیم قهرمان نمی‌شود، اما حالا که تیم از کسب طلا دور مانده، بهانه می‌آورند که غزل خلج آسیب دیده، اما نمی‌گویند جایگزین مهره اصلی که بود؟

بهترین مصدومیت زندگی‌ام بود/ برخی به ناحق عازم هانگژو شدند

آزاده صیدی در گفتگو با خبر فوری افزود: تعدادی از بازیکنان به ناحق عازم هانگژو شدند. ۶ بازیکن حمله بردند که مدعی بودند اگر داخل زمین بودند شرایط متفاوت بود، اما شما داخل زمین هم بودید و ۳ حمله‌ای هم که انجام شد بی نتیجه بود!

وی گفت: بازیکنان در برابر ناحق سکوت کردند. نمی‌دانم رئیس فدراسیون چطور تصمیم به اعزام چنین بازیکنانی گرفت! رییس فدراسیون گفته بود فلان شخص مناسب همراهی تیم نیست؛ اما در نهایت همان شخص اعزام شد. به من گفتند تو بهترینی، اما پشت سرم گفتند اصلا کارآیی ندارم که بخواهم در تیم باشم.‌ پس چرا مربی بعد از باخت به من پیام داد که جای خالی تو در تیم حس می‌شد؟

صیدی بیان داشت: اگر آسیب هم نمی‌دیدم با این اجحاف به مسابقات نمی‌رفتم، چون نمی‌خواستم در هانگژو به مشکل بخورم. این بهترین آسیب‌دیدگی ورزشم بود چون ترجیح می‌دهم همان طلای جاکارتا آخرین مدالم باشد تا سومی هانگژو!

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • زیرساختی
    0

    در این کشور ناحق زیاد اتفاق میافتد غم نوخور

  • ناشناس
    0

    وقتی اینجا حق رو ناحق میکنیم اونجا هم نمی تونیم ازحقمون دفاع کنیم (مثل بازی فینال کبدی مردان)چون فکر میکنیم حق خوری عملی طبیعی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها