گواردیولا: سه گانه؟ فعلا حرفش را هم نزنید!

پپ گواردیولا می گوید منچسترسیتی تا کسب سه گانه در این فصل خیلی فاصله دارد و افزود که بازیکنانش در آستانه نیمه نهایی جام حذفی با شفیلد یونایتد خسته شده اند.

گواردیولا: سه گانه؟ فعلا حرفش را هم نزنید!

به گزارش ساکرنت،  منچستریونایتد تنها تیم انگلیسی است که توانسته سه گانه کسب کند. شیاطین سرخ یک بار در سال ۱۹۹۹ به این موفقیت بزرگ دست یافتند اما سیتی اکنون در شرایطی است که می تواند به این رکورد برسد.

سیتی در نیمه نهایی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و در لیگ برتر ۴ امتیاز با آرسنال فاصله دارند اما گواردیولا از شانس خود برای تاریخ سازی صحبت می کند. گواردیولا در کنفرانس خبری در روز جمعه گفت: قبل از اینکه در مورد آن صحبت کنیم باید بگویم خیلی با سه گانه فاصله داریم. من بارها گفته ام، چند بار در این کشور یک تیمی سه گانه گرفته؟ تنها یک تیم. الان خیلی زود است درباره این موضوع صحبت کنیم. بعد از بازی با مونیخ، بازیکنانم حتی نتوانستند جشن بگیرند، زیرا خیلی خسته بودند. ما هر سه، چهار روز یک بار بازی های بسیار زیادی انجام داده ایم و می دانیم که اگر شکست بخوریم به خاطر خستگی است.

سیتی یک روز فرصت دارد تا برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل شفیلد یونایتد در روز شنبه آماده شود و گواردیولا گفته است که بازیکنانش پس از بازی دشوار با بایرن مونیخ خسته شده اند.

سرمربی سیتی گفت: فصل گذشته ما  در نیمه نهایی جام حذفی عملکرد خوبی نداشتیم. مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خسته کننده بود و باید ریکاوری کنیم. هر فصل این احساس را دارم که از نظر بدنی آماده نیستیم، امیدوارم این بار آماده باشیم. از طرف دیگر حضور در اینجا شگفت‌انگیز است و می‌دانیم می‌توانیم به فینال برسیم. وقتی این تمایل را دارید که به فینال برسید، خستگی به انرژی تبدیل می‌شود. اگر ذهن مثبت باشد، انسان توانایی باورنکردنی برای بازسازی خودش دارد.

سیتی تحت هدایت گواردیولا در سالهای اخیر قهرمانی های زیادی کسب کرده است اما تنها یک بار در دوران مربیگری خود جام حذفی را بالای سر برده است. آنها در سه سال گذشته در نیمه نهایی شکست خورده اند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها