گواردیولا: باید رونالدو را کنترل کنیم/ ناتو و اروپا شکست خوردند

سرمربی منچسترسیتی، ناتو و کشورهای اروپایی را به شکست و ناکارآمدی متهم کرده است.

گواردیولا: باید رونالدو را کنترل کنیم/ ناتو و اروپا شکست خوردند

به گزارش مارکا، ناتو با استناد به این واقعیت که آن‌ها یک سازمان دفاعی هستند، تأیید کرد که برای کمک به مقاومت در برابر نیروهای روسی که در اوکراین جمع شده‌اند، نیرو یا هواپیما به این کشور نمی‌فرستد. 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که تیمش فردا (یک‌شنبه) در داربی شهر منچستر به دیدار یونایتد می‌رود گفت:‌ سیاستمداران می‌توانند از این چیزها اجتناب کنند، اما اتفاق‌های تلخ در گوشه و کنار دنیا رخ می‌دهد چون آن‌ها ناکارآمد هستند. در واقع این سیاستمداران و سازمان‌ها هستند که باید از این اتفاقات جلوگیری کنند ولی می‌بینیم که آن‌ها همگی ناکارآمد هستند. این اتفاق در سوریه، فلسطین و یوگوسلاوی رخ می‌دهد و افراد  بی‌گناه آسیب می‌بینند. اگر پول در میان نباشد، جنگی در کار نیست، هنوز هم اتفاق می‌افتد، هشت روز، نه روز از جنگ می‌گذرد. ناتو و کشورهای اروپایی شکست خورده‌اند، شکست‌های کامل. 

او درباره دیدار با کریستیانو رونالدو در داربی منچستر گفت:‌ او یکی از بهترین‌های ۱۵ سال اخیر در کنار مسی بوده است. کاری که این دو نفر انجام داده‌اند، دیگر آن را نخواهیم دید. رسیدن به سطح این دو نفر امکان‌پذیر نیست. امروزه به خصوص با رسانه‌های اجتماعی شما بیش‌تر تحت نظر هستید. او خیلی خوب بود و به عنوان یک بازیکن فوق العاده، تمام کننده بسیار خوبی است. تماشای رونالدو در این سال‌ها لذت بخش بود. ما باید هر کاری از دست مان برمی‌آید انجام دهیم تا از نزدیک شدن او به دروازه خودمان جلوگیری کنیم زیرا همیشه غیرقابل توقف است. ما باید او را کنترل کنیم. او همیشه از نظر ذهنی بسیار قوی است.  

سرمربی اسپانیایی در پایان گفت:‌ من نقاط ضعف و قوت آن‌ها را می‌دانم. باید نقاط ضعف آن‌ها را پیدا کنم. همه باید آماده باشند، ما در این دیدار روبن دیاس را در اختیار نداریم. او احتمالا تا یک ماه قادر به همراهی تیم ما نیست و نمی‌تواند به میدان برود. باید بدون او در این دیدار حساس بازی کنیم. با این حال ترسی نداریم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین نتیجه ممکن را برابر یونایتد به دست بیاوریم. ما با تیم‌هایی در این هفته‌ها بازی می‌کنیم که ۶ امتیاز یا ۲۵ امتیاز عقب هستند. مشکلی نیست. در لیگ برتر ما امتیازهای زیادی پیش بودیم، در ابتدای فصل هرگز انتظار آن را نداشتیم که با اختلاف در صدر باشیم. من فکر می‌کنم سولسشایر فصل گذشته یک کار باورنکردنی انجام داد اما ما استثنایی بودیم و قهرمان شدیم. یونایتد در خط حمله و وسط با تجربه است. یونایتد تیم قدری است و اگر فکر کنیم که خیلی از آن‌ها بهتر هستیم به مشکل می‌خوریم. باید تمام تلاش خود را در این دیدار بکنیم و فاصله دو تیم را در جدول رده‌بندی فراموش کنیم و تنها به فکر کسب ۳ امتیاز و برنده شده باشیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    عجب
    از کی تا حالا اینا سیاسی شدند
    چرا از جنگ یمن.... چیزی نمیگن
    خاک تو اون شعورتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها