گواردیولا حاضر به عذرخواهی از هواداران منچسترسیتی نشد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت که فکر نمی‌کند حرفی زده باشد که موجب آزردگی خاطر هواداران این تیم شده باشد.

گواردیولا حاضر به عذرخواهی از هواداران منچسترسیتی نشد

اظهارات پپ گواردیولا پس از پیروزی 6 بر 3 چهارشنبه شب تیم فوتبال منچسترسیتی برابر لایپزیگ در شهر منچستر ناراحتی عده‌ای از هواداران تیم انگلیسی را در پی داشت اما سرمربی اسپانیایی حاضر نشد بابت حرف‌هایش عذرخواهی کند.

گواردیولا پس از آن بازی گفت انتظار داشت که هواداران بیشتری در ورزشگاه برای حمایت از شاگردان او حضور پیدا می‌کردند. این در شرایطی بود که 38 هزار و 62 نفر در ورزشگاه 53 هزار نفری اتحاد حضور داشتند و به استثنای سکوی هواداران تیم میهمان که تقریباً خالی بود، در سکوهای مخصوص هواداران تیم میزبان صندلی‌های خالی زیادی وجود نداشت. همین موضوع سبب شد که خبرنگاران از گواردیولا بپرسند که آیا او بابت اظهاراتش پشیمان است یا خیر.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال گفت: من گفتم که از پر نبودن استادیوم ناراحتم؟ هر کسی ممکن است از این حرف من برداشت خودش را داشته باشد، پس من به خاطر حرفی که زدم عذرخواهی نمی‌کنم، چون چیز بدی نگفتم. در حقیقت حتی غافلگیر شدم وقتی شنیدم که بعضی‌‌ها ناراحت شده‌اند.

سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ ادامه داد: این اولین بار نیست که من در دوران مربیگری‌ام چنین حرفی می‌زنم. در بارسلونا و بایرن هم زمانی که ما در لیگ قهرمانان یک بازی سخت داشتیم و می‌دانستم که زمان سه روزه برای آماده شدن تیم کافی نیست، از هواداران می‌خواستم که تیم‌مان را بیشتر حمایت کنند. الان هم ما تنها سه روز وقت داشته‌ایم که برای بازی بعدی‌مان آماده شویم در حالی که ساوتهمپتون تمام هفته وقت داشته برای این بازی آماده شود و به همین دلیل می‌دانم که چه بازی سختی پیش رو داریم. چیزی که من گفتم این بود که دوست دارم هواداران حضور پرشورتری داشته باشند چون ما به حمایت‌شان نیاز داریم. مهم نیست چند نفر به ورزشگاه می‌آیند اما من از آنها دعوت می‌کنم که بیایند و از تماشای بازی لذت ببرند چون ما هم به حمایت‌شان نیاز داریم. اگر بعد از 5 فصل که من اینجا هستم، مردم هنوز حرف مرا متوجه نمی‌شوند، به خاطر این است که خودشان می‌خواهند برداشت دیگری از حرف‌های من داشته باشند.

تیم‌های فوتبال منچستر سیتی و ساوتهمپتون از ساعت 15 امروز (شنبه) برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها