گواردیولا بالاتر از آقای خاص و آقای معمولی قرار گرفت

پپ گواردیولا توانست با پیروزی تیمش برابر استون ویلا بالاتر از یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو قرار گیرد.

گواردیولا بالاتر از آقای خاص و آقای معمولی قرار گرفت

در ادامه هفته بیست و سوم لیگ جزیره، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان استون ویلا بود که توانست این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و با ۴۸ امتیاز و یک بازی بیشتر از آرسنال، به رده دوم بازگردد.

گواردیولا با پیروزی در این دیدار به رکورد ۱۸۴ برد در ۲۵۰ بازی در لیگ برتر رسید که بالاترین تعداد پیروزی در ۲۵۰ بازی اول یک مربی در لیگ برتر انگلیس است. پیش از این یورگن کلوپ توانسته بود در ۱۶۰ بازی از ۲۵۰ بازی اول خود با لیورپول در لیگ پیروز شود. ژوزه مورینیو که سرمربی چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام بوده است، ۱۵۸ برد، آرسن ونگر ۱۴۶ برد و رافائل بنیتس ۱۳۸ برد در این تعداد بازی در لیگ برتر کسب کردند.

آرسنال و منچسترسیتی چهارشنبه شب در لیگ برتر در دیداری حساس و فینال‌گونه در لیگ برتر برابر هم به میدان می روند. 

سرمربی اسپانیایی سیتی پیش از این دیدار گفت: آرسنال یک بازی کمتر از ما انجام داده است. باید تمام دیدارهای قبلی را فراموش کنیم. ما به لندن می‌رویم تا در آنجا برنده شویم. اگر یک تیم در نیم فصل اول ۵۰ امتیاز می‌گیرد، به این دلیل است که آنها بسیار قوی هستند. آرسنال ثابت کرده است تیم خیلی خوب و قدری است.

شاگردان گواردیولا خیلی زود و در دقیقه ۴ روی کرنر ارسالی محرز و ضربه سر رودری به گل اول دست یافتند. در دقیقه ۳۹، با اشتباه امیلیانو مارتینس، دروازه‌بان استون ویلا و روی پاس ارلینگ هالند، گوندوغان گل دوم سیتیزن‌ها را به ثمر رساند. در اوقات تلف شده سیتی موفق شد توسط محرز از روی نقطه پنالتی به گل سومش برسد.

در نیمه دوم و روی اشتباه مدافعان منچسترسیتی، واتکینز یکی از گل‌ها را جبران کرد تا شاگردان گواردیولا با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دهند و در جدول ۴۸ امتیازی شوند.

پپ گواردیولا در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی نتوانست با این تیم جام کسب کند ولی در ادامه توانست این تیم را به قهرمانی‌های مداوم برساند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها