ادعای جنجالی درباره غیبت سردار آزمون در تیم ملی

علی اصغر مدیرروستا یکی از اعضای سابق کمیته فنی مدعی شده است، سردار آزمون برای غیبت در تمرینات تیم ملی هیچ هماهنگی با امیر قلعه نویی نداشت.

ادعای جنجالی درباره غیبت سردار آزمون در تیم ملی

در حالی که امیر قلعه نویی برای بازی دوستانه با روسیه و کنیا از سردار آزمون و سامان قدوس دعوت به عمل آورد، اما این دو بازیکن اعلام کردند در تمرینات تیم ملی شرکت نخواهند کرد و به نظر می‌رسد در این باره با فدراسیون فوتبال هماهنگی کردند نه امیر قلعه نویی.

علی اصغر مدیر روستا که در فدراسیون فوتبال قبلی یکی از اعضای کمیته فنی بود در تحلیل این اتفاق می‌گوید: «قلعه‌نویی خیلی راحت در نشست خبری در واکنش به این سوال گفت برویم سوال دیگر! قطعاً در این موضوعات قاطعیت لازم است که قلعه‌نویی دارد. به نظرم اگر بازیکنی در هر سطحی نافرمانی کند سرمربی نباید توجهی به آن داشته باشد. من آزمون را دوست دارم، ولی باید بازیکن مطیع باشد. اینجا تیم ملی است و بازیکنان مثل سرباز باید به هر نحوی شده در اختیار تیم‌شان باشند؛ مگر اینکه با هماهنگی کادرفنی باشد. با توجه به صحبت‌های قلعه‌نویی هم به نظر می‌رسد غیبت آزمون با هماهنگی او نبوده است. این موضوع ان‌شاءالله حل شود، ولی نباید خدشه‌ای به بزرگی تیم ملی وارد شود.»

منبع: خبر ورزشی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    3

    آقای علی اصغر مدیر روستا! بدان و آگاه باش اکثریت بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شاغل در لیگ های معتبر اروپایی انتخاب امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران قبول ندارند و این سرمربی را در حد و اندازه خود نمی دانند چونکه این سرمربی ایرانی نه بازیکن بزرگی در دوران فوتبالی خود بوده و نه سرمربی بزرگی در سطح فوتبال آسیا و جهان! برخی از این بازیکنان لژیونر ناراضی با عمل خود این نارضایتی را بروز می دهند و برخی هم قلباً راضی نیستند هر چند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند!

  • ناشناس
    17

    دوران آزمون و هم نسل های ایشان تمام شده، تیم ملی جای بازیکنان پرحاشیه و کم بازده و بدون عِرق و انگیزه و البته پا به سن گذاشته نیست!
    آزمون و قدوس و حاج صفی و رضاییان و شجاع و ... بایستی جای خود را به نسل جوان بدهند. ضمن اینکه آزمون دو حام جهانی و دو حام ملتها فرصت داشت و نتوانست کار خاصی انجام دهد! حاشیه سازی های سریالی و بخصوص جان جهانی اخیر و همین عدم حضور در اردوی فعلی دلایل محکمی برای خداحافظی تیم ملی با ایشان است!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران متکی به لژیونرهای اروپایی خود همچون مهدی طارمی ها، سردار آزمون ها، علیرضا جهانبخش ها و ... است و بدون این بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی فوتبال ایران ره به جایی نخواهد برد!

    • خخخ
      2

      آره راست میگی
      دوران محبی هاست که یه تنه بازی با روسیه تیمو زمین زد و اولین بازی ملیش بود و سلیقه قلعه نویی
      بازیکن لورکوزن آلمان تموم شدست؟؟
      از اون‌حرفا بود😅😅😅

    • ایرانی
      2

      هیچکس قلعه نویی رو برای تیم ته جدولی هم قبول نداره چه برسه به تیم ملی
      کیه که از زیر دست کیروش(مربی رئال) بیاد زیر دست قلعه(مربی چغازنبیل)😂😂😂

    • احمد
      1

      عدم گلزنی سرداردرجام جهانی مربوط به خط هافبک تیم ملی میباشد که توپ خوبی نتونستن بفرستن خط حمله کارش یه چیز است وهافبک چیز دیگر هافبک وظیفه دارد توپ رسانی کند به خط حمله واگر توپ نرسد نمیتونه گلزنی کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها