ادعای نشریه الکوره:

هکتور کوپر گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران است

نشریه عرب زبان مدعی شده هکتور کوپر یکی از گزینه‌های جانشینی کارلوس کی روش است.

هکتور کوپر گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران است

بعد از جام جهانی قطر و حذف تیم ملی ایران از این رقابتها، وضعیت نیمکت تیم و سرمربی آن مشخص نیست.

قرارداد کارلوس کی روش پرتغالی با تیم ملی به پایان رسیده و با مخالفت هیات رییسه فدراسیون بعید است قرارداد او تمدید شود .

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال سراغ گزینه های دیگر خارجی رفته و مذاکره با آنها را آغاز کرده است.

یکی از این گزینه ها هکتور کوپر آرژانتینی است که علاقه ای به کار در رده باشگاهی ندارد و قصد دارد مربی ملی باقی بماند. نشریه عربی زبان الکوره مدعی شد کوپر مربی مدنظر ایران است و البته او از غنا هم پیشنهاد دریافت کرده است.

کوپر پیش از کار در تیم های ملی مصر، ازبکستان و کنگو، سابقه مربیگری در اینترمیلان ایتالیا و والنسیا اسپانیا را هم داشته است.آخرین تیم تحت هدایت کوپر، کنگو بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • قلی
    0

    میرفتید از طالبان مربی میاوردید
    هم به سیستم مدیریتی شما عقب مونده ها میخوره

  • Nima
    4

    مربی خوبیه. البته قلعه نوعی بهترین گزینه برای تیم ملی است

  • ناشناس
    0

    این سرمربی آرژانتینی ۶۷ ساله در سن بازنشستگی قرار دارد و هر موفقیتی داشته در سن میانسالی بوده است! او در این سن و سال کهنسالی نمی تواند هیچ دستآوردی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران به ارمغان آورد! انتخاب او از چاله کارلوس کی روش در آمدن و به چاله افتادن است! تیم ملی فوتبال ایران سرمربی میانسال با دانش روز نیاز دارد.

  • افشین
    0

    دوباره میاد یک درخت میکاره چند صد میلیارد از بیت المال میگیره میره .پول بیت المال را خرج این فوتبال درجه دو آسیا نکنید .

  • ناشناس
    0

    شما که استعداد فوتبال بازی کردن ندارید بیخیال این ورزش شوید و پولشو تو ورزشهای دیگه خرج کنید. ماشالله یه مشت مسوول دزد هم داریم که فقط زد و بند می کنند و پولها را به یه مشت مربی پیرپاتال خارجی دزدتر از خودشون میدهند .حیف پول مردم بیچاره که خرج یک مشت فوتبالیست. بی استعداد مفت خور سلیتریدی میشه. من که راضی نیستم.هیچ وقت هم به فوتبال ایران نگاه نمی کنم.

  • ناشناس
    0

    هر مربی که بیارن آخرش میشه دفاع اتوبوسی. حالا توی این تحریمها خداوکیلی بیخیال فوتبال شوید این همه پول بیت المال را الکی خرج نکنید.بگذارید بعدا که تحریم ها را برداشتند و پولدار شدید برید دومرتبه گند بزنید به بیت المال.الان موقعش نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها