انصراف کارلوس کی روش از هدایت تیم ملی؟

شایعه شده کارلوس کی روش از هدایت تیم ملی ایران انصراف داده است.

انصراف کارلوس کی روش از هدایت تیم ملی؟

در نامه ای که از سوی هدایت الله ممبینی برای اعضای هیات رییسه ارسال شده، دستور جلسه انتخاب سرمربی تیم ملی نیست و قرار است اعضای هیات رییسه به مباحث دیگر بپردازند.

البته گفته می‌شود هیچ گاه انتخاب سرمربی تیم ملی در دستور جلسه نخواهد آمد و معمولا رییس فدراسیون فوتبال نظر نهایی فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی را اعلام و از انتخاب صورت گرفته دفاع می‌کند و در نهایت اعضای هیات رییسه به نام مطرح شده رای مثبت یا منفی خواهند داد.

در آستانه برگزاری نشست اعضای هیات رییسه خبری در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که کارلوس کی‌روش به دلیل انتقادات صورت گرفته علیه او از سوی تماشاگران تیم ملی و هم چنین فضای منفی علیه تیم ملی دیگر اشتیاقی برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی ندارد و این موضوع را به هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرده است! بر همین اساس اعضای هیات رییسه در نشست روز سه شنبه خود دیگر در مورد کارلوس کی‌روش بحث نخواهند کرد.

برای پی بردن به صحت و سقم این خبر با یکی از اعضای هیات رییسه تماس گرفتیم که به ما توضیح داد از این موضوع اطلاعی ندارد و چنین چیزی به او اعلام نشده است. این عضو هیات رییسه از توضیح در مورد تیم ملی صرف نظر کرد و گفت:

بر اساس آیین نامه جدید هیچ یک از مدیران فدراسیون فوتبال حق مصاحبه در این زمینه را ندارند؛ مگر اینکه با روابط عمومی فدراسیون فوتبال هماهنگی های لازم را به عمل بیاورند و این هماهنگی هم باید از سوی رسانه انجام شود.

قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی تا پایان جام جهانی بود و برای تمدید این قرارداد مهدی تاج می‌بایست تاییدیه اعضای هیات رییسه را بگیرد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    انتخاب کادر فنی تیم ملی توسط هیأت رئیسه فدراسیون باید بر اساس نظرسنجی از افکار ورزشی جامعه صورت پذیرد و نه اینکه هیأت رئیسه گزینه مدنظر رئیس فدراسیون را تأئید یا رد کند!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ما ملت دوست داریم درهمه چیز دخالت کنیم ولی مسئولیت نپذیریم

  • علی
    0

    اگر بر اساس نتایج ضعیف کی روش را اخراج نکنند احتمالا وی بدلیل اینکه دست آقای تاج و حامیانش را خوانده ،دادگاهی مثل ویلموتس ایجاد خواهد کرد. لطفا مسوولین مربوطه به موضوع زودتر قبل از آنکه دیر شود ورود ، رسیدگی و اطلاع رسانی نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها