خاطره‌ بازی فدراسیون با تیم ملی در جام جهانی

فدراسیون فوتبال قصد دارد تصاویر منتخب عکاسان از تیم ملی در جام جهانی را به اشتراک بگذارد.

خاطره‌ بازی فدراسیون با تیم ملی در جام جهانی

ده روز بعد از پایان تورنمنت جام جهانی قطر، فدارسیون فوتبال تصمیم گرفته تصاویری منتخب از عکس‌های تیم ملی در راه حضور در این مسابقات و خود جام، در سایت این نهاد به نمایش بگذارد.

هدف نهایی نیز تکمیل کتاب عکس تیم ملی در جام جهانی قطر با استفاده از تصاویر عکاسان مختلف است.

سایت فدراسیون در روز اول، شش تصویر از ملی‌پوشان را به اشتراک گذاشته که از اردوی اتریش تا کمپ تیم‌های ملی و رختکن تیم ملی در قطر را شامل شده است.

در ادامه این تصاویر را می‌بینید؛

1785783 ایده ویژه کارلوس کی‌روش برای افزایش همدلی بازیکنان تیم ملی با کادرفنی و یکدیگر، صرف وعده غذایی نهار روی زمین چمن کمپ تیم‌های ملی بود که با استراحت و تمرکز ذهنی بازیکنان هم همراه شد. 1785780 رامین رضاییان یکی از بازیکنان مورد توجه رختکن تیم ملی پس از بازی برابر ولز بود. رامین که با گل تماشایی خود لذت پیروزی در آن مسابقه را دو چندان کرد، مورد استقبال ویژه بازیکنان قرار گرفت و خوشحالی هم‌پستی او، صادق محرمی نیز در این تصویر جلب توجه می‌کند. 1785781 کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سعید عزت‌اللهی چهار لژیونر ایرانی شاغل در اروپا بودند که در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش انگیزه‌های زیادی در شروع کار مجدد با کارلوس کی‌روش داشتند. 1785779 کریم انصاری‌فرد، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سعید عزت‌اللهی چهار لژیونر ایرانی شاغل در اروپا بودند که در اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش انگیزه‌های زیادی در شروع کار مجدد با کارلوس کی‌روش داشتند. 1785782 علیرضا بیرانوند آن قدر نزد کارلوس کی‌روش اعتبار دارد که این سرمربی بعد از مطلع شدن از حتمی بودن تعویضش، دو دستی روی سر خود کوبید. کی‌روش در اردوهای ارزیابی فنی تیم ملی هم ارتباط خوبی با علیرضا داشت و مراقبت‌های ویژه‌ای هم از این بازیکن به عمل می‌آورد. 1785784 بدون شک سرخورده‌ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی قطر، شجاع خلیلزاده بود. بازیکنی که با عملکرد فوق‌العاده مقابل اروگوئه و تماشای اصرار سی‌کیو روی حضور او و کنعانی‌زادگان در اردو، پیش‌بینی حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی را در سر می‌پروراند اما با 270 دقیقه نیمکت‌نشینی صرف، به کارش در آن مسابقات پایان داد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خاطره ننگ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها