با انتقاد از بازی های بدون تماشاگر

گل‌محمدی: بیش‌تر از همه ضرر می‌کنیم چون پرهوادارترین هستیم/ سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شد

سرمربی پرسپولیس با اشاره به از دست رفتن هیجان بازی‌ها در نبود تماشاگران گفت: استقلال و پرسپولیس و همه تیم‌ها با هواداران‌شان زنده هستند. فکر می‌کنم بیش‌ترین ضرر را از نبود هواداران، پرسپولیس متحمل می‌شود چون ما بیش‌ترین هوادار را داریم.

گل‌محمدی: بیش‌تر از همه ضرر می‌کنیم چون پرهوادارترین هستیم/ سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شد

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و به آن‌ها تقدیم می‌کنیم. فکر می‌کنم بازی خوبی بود. سه امتیاز باارزشی کسب کردیم. نیمه اول، نیمه سختی برای ما بود. حریف خوب دفاع کرد و در انتقال توپ از دفاع به حمله عملکرد خوبی داشت و بازی برای ما سخت شده بود.

او ادامه داد: نیمه دوم، نیمه متفاوتی برای ما بود. بازی یک‌طرفه شده بود و بازیکنان ما توانستند به بازی سرعت دهند و از فرصت خوب استفاده کردند. نیمه دوم برای ما بهتر بود. فکر می‌کنم حضور بازیکنان جانشین، تاثیرگذار بود. بازیکنان تمرکز خوبی برای پیروزی داشتند. سه امتیاز هدف اصلی‌شان بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم. آن‌ها ۹۰ دقیقه پرفشار را پشت سر گذاشتند. بازیکنان تحت فشار زیادی هستند تا نتیجه بگیرند. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند را در ادامه پیش ببریم.

سیامک نعمتی از پرسپولیس جدا شد

گل‌محمدی درباره حضور نداشتن مهدی عبدی، سعید صادقی و سیامک نعمتی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس گفت: صادقی مصدومیت دارد. عبدی هم شب قبل بازی مریض شد و سیامک نعمتی هم از ما جدا شده است و دنبال تیم بعدی‌اش است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جدایی سیامک نعمتی، به درخواست خودش بوده یا کادر فنی؟ گفت: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. یک بازیکن ممکن است در حرفه خود بالا و پایین داشته باشد یا کادر فنی بخواهد این اتفاق رقم بخورد. این فوتبال حرفه‌ای است. سیامک در چند سالی که در پرسپولیس بود، عملکرد خیلی خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت اما متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که قرار است از ما جدا شود. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هر کجا که هست، موفق باشد.

او درباره عملکرد شیخ دیاباته گفت: او در بازی خود را در موقعیت خوبی قرار داد و در توپ‌های بلند هم تاثیرگذار بود. در مجموع عملکرد خوبی داشت.

می‌توانستیم سال گذشته قهرمان شویم

گل‌محمدی درباره شرایط سرخ‌پوشان در فصل گذشته گفت: عملکرد ما در فصل گذشته، تحت تاثیر مشکلات زیادی بود. در بحث جذب بازیکن و بازیکنان جدا شده که چند نفرشان عضو تیم ملی بودند، ما مشکلاتی داشتیم. شرایط مالی سختی داشتیم و شرایط واقعا برای کار کردن عادی نبود. پنجره‌ نقل‌وانتقالات ما بسته بود. نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم اما با همه مشکلات، توانستیم نایب قهرمان شویم. شاید اگر یکی از این مشکلات نبود، می‌توانستیم قهرمان شویم. الان وسط فصل است و هنوز چیزی تمام نشده است و می‌دانیم بازی‌های سختی در پیش داریم. لیگ فشرده‌ای داریم و تیم‌ها راحت امتیاز از دست نمی‌دهند و مدعیان قهرمانی هم زیاد هستند. امیدوار هستیم که این روند را ادامه دهیم. با آمدن آقای درویش از سال گذشته، تاثیرات مثبتی در تیم به وجود آمد و رفتن تیم در فرابورس، توانست مشکلات را رفع کند. امیدوارم با همدلی بیش‌تر و اتحاد بیش‌تر، با حمایت هواداران بتوانیم این روند را ادامه دهیم. احتیاج به این داریم که همه کمک و تمرکز خود را روی موفقیت تیم بگذارند.

او درباره عملکرد دفاعی تیمش گفت: ما در تهران بازی داریم و می‌خواهیم زود به گل برسیم. تیم‌هایی که جلوی ما دفاعی بازی می‌کنند، می‌توانند از انتقال توپ به حمله‌ خوب استفاده کنند. بیش‌تر موقعیت‌هایی که به حریف دادیم، روی صحنه‌هایی بود که خودمان توپ داشتیم و این فضا برای حریف به وجود آمد. 

استقلال و پرسپولیس با هواداران زنده هستند

گل‌محمدی درباره نبود تماشاگران در استادیوم گفت: انتظار ما از فدراسیون و وزارت ورزش این است که پیگیر این باشند که هواداران در بازی‌ها حضور داشته باشند. استقلال و پرسپولیس و همه تیم‌ها با هواداران‌شان زنده هستند. وقتی ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم، انتظار داریم از حضور هواداران و حمایت‌شان استفاده کنیم. ما در شهرستان‌ها و خیلی از شهرها هم هواداران خوبی داریم. فکر می‌کنم بیش‌ترین ضرر را از نبود هواداران، پرسپولیس متحمل می‌شود چون ما بیش‌ترین هوادار را داریم. امیدوارم زودتر این مساله حل شود. تمام ماهیت فوتبال، به هواداران است و استادیوم خالی هیچ لذتی ندارد. بیرانوند درست گفت که این بازی‌ها شبیه بازی‌های دوستانه است و شور و هیجانی که باید در تیم باشد، کم کم از دست می‌رود. تمام سرمایه باشگاه ما، هواداران هستند و این فوتبال برای هواداران است و اگر نباشند، هیچ لذتی از فوتبال نمی‌بریم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحنه‌ای که مشکوک به پنالتی بود خاطرنشان کرد: من از دور دیدم، فکر می‌کنم واضح بود اما زاویه داور بازی، باعث شد تا دیدن آن صحنه سخت شود. تیم داوری عملکرد خوبی داشت و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها