گل‌محمدی: نمی‌دانم چرا لوکادیا از ایران رفت/ درباره توئیترم از ایلان ماسک بپرسید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش با تمام قوا برابر استقلال به میدان می‌رود.

گل‌محمدی: نمی‌دانم چرا لوکادیا از ایران رفت/ درباره توئیترم از ایلان ماسک بپرسید

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال است. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: در چند ماه گذشته شاهد اتفاقات دردناک و تلخ بودیم و به همه کسانی که عزیزشان را از دست داده‌اند تسلیت می‌گویم. داربی است و حساسیت‌های خاص خودش را دارد. مردم روی این بازی حساس هستند و با تمام قوا وارد بازی می‌شویم. امیدوارم بازی خوبی برابر رقیب دیرینه خود انجام بدهیم. من احترام زیادی برای استقلال قائل هستم. امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. اتفاقات عجیبی رخ داده و مشکلاتی وجود دارد اما نباید به این موضوعات فکر کنیم و باید به کسب سه امتیاز فکر کنیم. هر تیمی تمرکز داشته باشد، می‌تواند برنده باشد. امیدوارم هواداران از بازی لذت ببرند.

وی درباره وضعیت لوکادیا هم گفت: لوکادیا تمرکز خوبی برای بازی داشت و فیلم بازی را گرفت که ببیند. او تمرکز زیادی برای داربی داشت و نمی‌دانم چرا به یکباره تصمیم گرفت از کشور خارج شود. واقعا مانده‌ام اما تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که این موضوع را فراموش کنم و از بازیکنان بخواهم با جان و دل بازی کنند.

گل‌محمدی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره غیبت هواداران در داربی هم گفت: فوتبال ما مشکلات زیرساختی زیادی دارد. قطر یک جام‌جهانی برگزار کرد و هیچ مشکلی نبود. نمی‌خواهم خودمان را با قطر مقایسه کنم. اما در مقایسه با چین، کره، چین و ژاپن واقعا عقب هستیم. داربی تهران یکی از ۱۰ داربی بزرگ جهان است اما چند روز قبلش اصلا نمی‌دانیم بازی برگزار می‌شود یا خیر. کلا ساختار فوتبال ما همین است. ما لنگ یک زمین تمرین هستیم. یک ورزشگاه داریم که ۵۰ سال قبل ساخته شده است و هم پرسپولیس و هم استقلال و هم تیم ملی در آن بازی می‌کند. حضور تماشاگران در ورزشگاه حال و هوای ورزشگاه بیشتر می‌کند اما متاسفانه این داربی هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود و تنها کلمه‌ای که می‌توانم بگویم این است که واقعا متاسفم.

او درباره اینکه تیم‌ها در آلودگی هوا تمرین می‌کنند هم گفت: مجبور هستیم تمرین کنیم. شرایط بازی و تمرین متفاوت است. در بازی باید ۱۶۰ دقیقه همراه با گرم کردن در زمین باشید. شرایط تمرین کنترل شده است اما شرایط بازی اینگونه نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا اکانتی در توییتر دارد یا خیر هم گفت: هیچ اکانتی در توییتر ندارم. متاسفانه یک اکانت فیک به اسم من جعل شده و تیم آبی هم گرفته است. درباره تیک آبی این اکانت هم باید از ایلان ماسک بپرسید.

گل‌محمدی درباره وضعیت دیاباته گفت: او مصدوم است و به داربی نمی‌رسد.

او همچنین گفت: در تعطیلات به خاطر مشکلاتی برخی جلسات تمرینی خودمان را از دست دایدم که این موضوع برای ما خوب نبود. با این حال سعی کردیم با برنامه ریزی که داشتیم، با آمادگی وارد مسابقات شویم.

وی درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر هم گفت: درباره این موضوع با باشگاه هم صحبت کرده‌ام و منتظرم آل‌کثیر با باشگاه توافق کند تا قراردادش امضا شود.

او درباره زمان برگزاری داربی هم گفت: قطعا قبل از تعطیلی لیگ اگر در داربی بازی می‌کردیم، بهتر بود. آن شرایط برای ما بهتر بود اما در هر صورت نمی‌توانیم به اتفاقات گذشته فکر کنیم. بازی فردا برای ما بسیار مهم است تا با آمادگی کامل بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که لوکادیا چه زمانی بازخواهد گشت گفت: درباره وضعیت لوکادیا هیچ اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌دانم چه زمانی قرار است برگردد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت بیرانوند گفت: وضعیت بیرانوند خوب است و وحید امیری هم برای بازی آماده است.

او درباره اینکه ترکیب تیمش ساعت‌ها قبل از بازی در رسانه‌ها منتشر می‌شود گفت: بحث اینکه ترکیب تیم زودتر از موعد لو می‌رود، آنقدر ارتباطات خبرنگاران قوی شده که من نمی‌توانم کاری برای آن انجام بدهم. من روی آن حساسیت ندارم و سخت است جلوی آن را بگیرم. ترکیب تیم‌ها قابل پیش‌بینی است و ترکیب تیم مقابل را هم ما داریم. شاید یک بازیکن فقط جا به جا شود. کسی نمی‌تواند ترکیب تیمش را پنهان کند.

وی درباره غیبت همزمان لوکادیا و دیاباته در داربی گفت: هم دیاباته هم لوکادیا عملکرد خوبی داشتند و نبودشان بی تاثیر نیست اما امیدوارم که جای آن‌ها را پر کنیم. مهاجمان دیگر ما آماده هستند. شرایط آن طور که می‌خواستیم نیست، اما ما یک تیم هسیتم. همه  بازیکنان انگیزه‌های خاص خودشان را دارند و من به تیم اعتقاد دارم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به نتایج تیم ملی در جام‌جهانی آیا باید کی‌روش در تیم ملی بماند یا خیر گفت: تمرکزم روی داربی است و حرفه‌ای نیست درباره کی‌روش صحبت کنم اما عملکرد یک مربی را بر اساس نتایجش می‌سنجند.

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها