پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور

گل‌محمدی: ذهن بازیکنان پرسپولیس مشوش و ناآرام بود/ دلایل مختلفی وجود دارد که نمی‌توانیم درباره شان صحبت کنیم

سرمربی پرسپولیس بعد از باخت تیمش جلوی تراکتور به شرایط غیرعادی این بازی اشاره کرد.

گل‌محمدی: ذهن بازیکنان پرسپولیس مشوش و ناآرام بود/ دلایل مختلفی وجود دارد که نمی‌توانیم درباره شان صحبت کنیم

پرسپولیس با شکست یک بر صفر مقابل تراکتور، فرصت افزایش امتیاز با استقلال را از دست داد. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری این بازی گفت: شرایط بازی معمولی نبود. آمادگی ذهنی مناسبی برای این مسابقه نداشتیم. دلایل مختلفی وجود دارد که فکر می‌کنم نمی‌توانیم درباره این دلایل صحبت کنیم.

وی افزود: تسلط بر بازی سخت بود. تا حالا ندیده بودم یک تیم تا این حد بی‌تمرکز باشد. خوشحالم در تیمی حضور دارم که بازیکنانش شرف، مردانگی و معرفت‌شان را نشان دادند. این موضوع باعث افتخارم است. به تک تک آن‌ها افتخار می‌کنم. درباره بازی توضیحی ندارم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.

او درباره فرصت‌سوزی مهدی ترابی از روی پنالتی گفت: پنالتی‌زدن بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن دارد. در بازی‌های گذشته لوکادیا گل زد اما امروز مهدی ترابی زد. هر دو به خوبی پنالتی می‌زنند اما ذهن بازیکنان به حدی مشوش و ناآرام است که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    1

    پول میگیری که فقط از تیمت تشکر کنی

  • ناشناس
    2

    یحیی با یک استعفا خوشحالمون کن.

  • ناشناس
    2

    آقا یحیی! لطفاً برای بازی بدون برنامه و باخت در برابر تیم تراکتورسازی تبریز بهانه نتراش! ذهن شما بیش از بازیکنان تیم درگیر جنگ سایبری در فضای مجازی با حسن عباسی بود! بهترین بازیکنان لیگ برتر اعم از داخلی و خارجی با مخارج هنگفت در تیم پرسپولیس جمع آوری شده اند ولی شما به جای اینکه تیم پرسپولیس را با اختلاف امتیاز زیاد از رقبا قهرمان لیگ برتر کنی هر روز بهانه می تراشی! اگر نمی توانی تیم پرسپولیس را با اختلاف امتیاز زیاد از رقبا قهرمان لیگ برتر و قهرمان آسیا کنی بهتر است همین الآن استعفاء بدهی تا یک سرمربی خارجی خوب جایگزین شما بشود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چیزی که نمیدونی درباره اش حرف نزنی کسی نمیگه لالی ؟؟؟؟ تا ساعت یک بامداد روز بازی بازیکنان و اعضای تیم توسط امنیتی ها در حال بازجویی بودن در حمایت از مردم اصلا قرار نبود بازی کنن به زور اسلحه و تهدید جون خانواده هاشون فرستادنشون داخل زمین حتی در اتوبوس و رختکن لباس شخصی ها مسلح حضور داشتن بعد بازی هم بیشتر از نصف بازیکنان به خاطر دستبندهای مشکی که بسته بودن مستقیم راهی زندان شدن

  • ناشناس
    1

    یحیی حیا کن ،پرسپولیسو رها کن

  • ناشناس
    7

    با مرام ترین سرمربی لیگ برتر

  • ...
    1

    آقا یحیی،
    بیزحمت بیکفایتی خودت رو گردن موضوعات پیش پا افتاده و نامربوط ننداز برادر.
    لطفا، فرافکنی نکن.

  • یا حق
    1

    از مصاحبه اش معلومه که حالش خوب نیست. متاسفانه از مچ بند مشکی در همدلی با آشوبگران و اغتشاشگران و مصی علی نژاد چیزی نگفت! احتمالا فراموش کرد... از قدیم گفتند: عروس نمی تواند برقصد می گوید زمین ناهموار بود!! شاید این شکست باعث شود که به جای اظهارات نابخردانه در امور سیاسی - اجتماعی به فکر فوتبال بیفتد...
    درود بر ترابی که حاضر نشد از مچ بند مشکی در همدلی با اغتشاشگران استفاده نماید.

  • علی قرمز
    1

    در عرض چند سال بیشتر از صد میلیارد پول مردم را گرفتی و همیشه بهانه میاوری که تقصیر داور و زمین و سیاست و اقتصاد و تحریم و پارتی... است ، من نمیدونم با این شرایط که خودت میگی چرا استعفاء نمیدی؟؟ پارسال میخواستی همه را بزنی ، امسال پرسپولیس را کردی مطب دپروسیون،،، آقا اگه انگیزه نداری پس چرا هوادر را اذیت میکنی؟؟ پول که تا ده نسلت داری استعفاء کن حزب حوصله ندارم تشکیل بده..!!!

  • خبر خوان
    0

    خیلی با احال شد باختش رو انداخته روی گردن مهسا امینی . اگه مهاس کشته نیم شد تیمش نمی باخت. چون بچه های تیمش روحیه نداشتند تیمش باخت . مردک عجب بهانه پوچی میاره

  • ناشناس
    0

    برو باباااااااااااا بی عرضه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها