خبری از بررسی حذف ایران از جام جهانی در دستور جلسه فردای فیفا، نیست

با وجود انتشار برخی خبرها درباره احتمال بررسی حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲، در دستور جلسه شورای این سازمان چنین موردی دیده نمی‌شود.

خبری از بررسی حذف ایران از جام جهانی در دستور جلسه فردای فیفا، نیست

برخی رسانه‌های جهان اخبار و گزارش‌هایی درباره احتمال حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 قطر و لزوم رخ دادن این اتفاق منتشر کرده‌اند. تازه‌ترین نمونه آن خبری بوده که سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو امروز (جمعه) به نقل از یک خبرنگار ایتالیایی به نام جولیو مولا منتشر کرده است. این سایت نوشته که «به واسطه منابع نزدیک به فیفا مطلع شده که بحث حذف تیم ملی ایران از جام جهانی 2022 قرار است در جلسه فردا (شنبه) شورای فیفا مطرح شود و در این صورت ممکن است ایتالیا با کسب سهمیه آزاد به جام جهانی راه پیدا کند که البته احتمال آن ضعیف است».

دستور جلسه فیفا برای جلسه فردا در سایت این فدراسیون قرار گرفته و در آن موردی مبنی بر بررسی حذف تیم ملی ایران یا هر گونه تغییر دیگری در تیم‌های حاضر در جام جهانی دیده نمی‌شود.

تصویب طرح‌های ارائه شده در جلسات قبلی شورای فیفا از ماه‌های آوریل تا آگوست شامل ارائه آخرین جزئیات درباره جلسه هیئت قانون‌گذاری فوتبال (IFAB) در مورخ 13 ژوئن 2022، ارائه گزارش کمیته‌های مختلف فیفا شامل کمیته‌های مالی، توسعه، برگزاری تورنمنت‌های فیفا، تعیین میزبان مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی سال 2023، بروزرسانی برنامه پیشبردی فیفا، بررسی و اصلاح برخی از قوانین انضباطی، نقل و انتقال بازیکنان و در نهایت آخرین بروزسانی‌ها درباره آماده‌سازی جام جهانی 2022 دستور جلسه فردای این نهاد را تشکیل می‌دهد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    2

    رفتن ونرفتن تیم فرقی برای مردم نداره

    نظرات شما -
    • سلطلن
      0

      چرا فرقی نداره؟میلیلردها تومن از پول مردم خرج شده که بخاطر نادونی بعضیا حذف بشیم؟؟؟
      پس تیم ملی رو منحل کنیم دیگه؟چطوره؟چرا پول مردمو دور بریزن بدن مربی بیارن؟

  • سلطان
    0

    اتفاقا هست و فردا تصمیم میگیرن در مورد ایران.حذف ایران قطعیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها