در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال مطرح شد

درخواست ملوان برای حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن/ زیرساخت‌های مناسب فراهم شده است

باشگاه ملوان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار حضور بانوان در ورزشگاه سیروس قایقران در دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن شد.

درخواست ملوان برای حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن/  زیرساخت‌های مناسب فراهم شده است

باشگاه ملوان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درخواست کرد که مجوز حضور بانوان در ورزشگاه سیروس قایقران را در دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال صادر کند.

ملوانی‌ها در این نامه تاکید کردند که زیرساخت‌های مناسب حضور هواداران در ورزشگاه سیروس قایقران فراهم شده و آن‌ها می توانند علاوه بر آقایان، از بانوان هوادار تیم‌شان در دیدار فردا (سه‌شنبه) برابر ذوب‌آهن میزبانی کنند.

تاکنون مجوزی برای ورود بانوان به ورزشگاه سیروس قایقران صادر نشده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمود
    0

    یعنی حداقل20 میلیون ایرانی خواسته شون حضور زنان در ورزشگاه هاست اونوقت یک حکومتی که نماینده مردم برای اجرای خواسته مردمه و وظیفه اش برآورده کردن خواسته ملت خودشه میگه نه! این کار براتون بده! آقا حکومت ها پدر مردم نیستند بلکه انتخاب شدند و حقوق میگیرند تا حق و خواسته اکثریتی ملتی که خواسته شون هم قانونی و حقوق بشری هست رو درست انجام بدن شما خادم و نووووووکر مردم هستید تمام دنیا و مردم کشور میگن خانم ها دوست دارن بیان باشگاه. اونوقت شماهای عقل پوسیده میگید گناهه! این چندین باری که خانم ها اومدن تو ورزشگاه انصافا" چه گناه و چه وسوسه و چه ناهنجاری و چه جرمی به جامعه اضافه شده؟ اگر هم بر فرض مردی بخواد منقلب بشه بخاطر محدودیت های 43 ساله شما بر روابط زن و مرد بوده که همه رو گشنه نگه نداشتید! والا بلا شما فقط و فقط از جایگاه خودتون میترسید و این سوا نگه داشتن زن و مرد نیست شما میخوایید زن و مرد رو دور از هم نگه دارید! ولی از نظر علمی بگم هر حکومتی که در برابر خواسته و اصرار ملتش به داشتن حقی مقاومت کرده اول منفور شده و بعد هم ساقط!! حتی برای ساقط کردن، از حکومتهای دیگه کمک میگیرند . حالا خود دادنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها